December 25-én kommunikáltak legtöbbet a Telenor ügyfelei

forrás: Prím Online, 2020. december 28. 12:57

Az idei, koronavírus-járvány miatt rendhagyó karácsonyon a személyes találkozások helyett feltehetően többen köszöntötték egymást telefonon és többen töltötték online térben a közös ünnepi időt. Erre utal az előző évek trendjéhez képest nagyobb növekedés az idén karácsonykor mért mobilnet-forgalomban, a hanghívások hosszában, sőt az SMS-forgalomban is a Telenor hálózatán.

Az előző évhez képest idén a december 24, 25, 26-i napokon átlagosan 29%-kal nőtt a mobilnet-forgalom a Telenor hálózatán. A legintenzívebb nap december 25-e volt, és érdekes módon a napon belül a 10, 11, 12 órás időszakban volt legélénkebb a hálózati adatforgalom, amiből feltételezhető az is, hogy az ünnepi ebéd előtti online családi találkozók zajlottak ekkor nagyobb számban.

 

 

A korábbi évek karácsonyaival közel azonos számú telefonhívás mellett megfigyelhető, hogy idén 30%-kal nőtt a beszélgetések átlagos hossza. A legjelentősebb növekmény december 25-én az esti órákban 20 és 23 óra között volt tapasztalható, feltételezhetően az ünnepnap végén telefonon köszöntötték szeretteiket a Telenor ügyfelei.

 

Az ünnepek alatt mért SMS-forgalomból az látható, hogy a karácsonyi napokon egyre növekvő szerepet kapott ez a kommunikációs forma is, a legtöbb üzenetet december 26-án küldték a Telenor ügyfelei, a három napon átlagosan 11%-kal többet, mint az előző év karácsonyán.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09