HyperX partnermegállapodás a DreamHackkel
A HyperX, a Kingston Technology Company Inc., a világ vezető független memóriagyártójának divíziója bejelentette, hogy perifériákra kiterjedő partnermegállapodást kötött a DreamHackkel a közelgő DreamHack Summer és Atlanta Rocket League Championships rendezvényekre.
A HyperX támogatásával a DreamHack a legjobb Rocket League-játékosokat hozza össze európai és észak-amerikai helyszíneken, hogy a különböző játéktudású versenyzők bármelyike kiállhasson régiója és a világ legjobbjai ellen. Mindegyik esemény 50 000 dolláros díjalappal rendelkezik, és mivel teljesen nyitott bajnokságsorozatról van szó, a közelről jött és távolról érkező csapatok egyaránt azonos feltételekkel indulhatnak.
A gazdag múltra visszatekintő, kategóriaelső hardvereszközök (memóriamodulok, SSD-k, USB-meghajtók) és perifériák (mikrofonos fejhallgatók, billentyűzetek, egerek) gyártása során a HyperX gondosan ügyel arra, hogy az eszközök megfeleljenek a profi játékosok által támasztott igényeknek, ezzel is elősegítve a sikerüket.
A DreamHack Summert június 17. és 19. között rendezik meg a svédországi Jönköpingben, a DreamHack Atlantára pedig július 21. és 23. között kerül sor a Georgia állambeli Atlantában (az Egyesült Államokban). A HyperX támogatásával megrendezett DreamHack-versenyeken számos, az e-sportok történelmében kiemelkedőként jegyzett pillanatnak lehettünk már szemtanúi, és most eljött az ideje, hogy a Rocket League is bővítse a sort.
A HyperX mindkét rendezvényen is helyszínen is képviselteti magát, így a látogatók felkereshetik a standját a meccsek között.
A játék szerelmesei otthonról, élőben is követhetik az eseményeket az alábbi Twitch-csatornán: twitch.tv/dreamhackrocketleague
Kapcsolódó cikkek
- A HyperX gamer fejhallgatói elsőként kapták meg a Discord tanúsítványát
- A Predator termékcsalád újabb, nagy teljesítményű készletekkel bővül
- Új merevlemez nélküli meghajtó a Kingstontól
- Az AOC bemutatja a 240 Hz-es AGON G-SYNC monitort
- Eddig 190 ezren követték nyomon Saiid útját a Facebookon
- Az új Elgato Stream Deck Magyarországon is elérhető
- Közösségi média realityt indít a Pepsi
- A HyperX a 12. évadban is csatlakozik az Intel Extreme Masters sorozathoz
- Formatervezési díjat nyert az új HyperX Pulsefire FPS egér
- Videojátékos esemény a Telekom Hajón
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Díjazták az építőipar „rocksztárját”
Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezető igazgatója vehette át az idei "Év Építőipari Személyisége" díjat. A szakember 30 éve képzi és inspirálja a szakembereket és az építőanyag kereskedőket, emellett támogatja a megrendelőket építési álmaik valóra váltásában. Legyen szó TikTok videóról, egy medence burkolásáról készülő oktatóanyagról, vagy ezer szakember motiválásáról egy konferencián, Markovich Béla mindenhol ott vagy és minden lehetőséget megragad, közvetlenül hozzájárulva az építőipar kultúrájának fejlődéséhez.
Térítésmentesen tanulhatnak nyelvet a tanárok
A hétköznapi élet során egyre több olyan impulzussal találkozunk, ami idegen nyelvhez kötött. Így vannak ezzel a pedagógusok is, akiknek a kezében páratlan lehetőség van: azok a tanárok ugyanis, akik még nem beszélnek angolul vagy németül, vagy esetleg magasabb szintre emelnék a nyelvtudásukat, esetleg csak gyakorolnák a kiejtésüket, bővítenék a szókincsüket, térítésmentes nyelvtanulási lehetőséget tudhatnak magukénak. A KRÉTA Idegennyelvi Felkészítő Modulja (IFM) ugyanis térítésmentes lehetőséget biztosít minderre a pedagógusoknak is, akik közül már több ezren használják a felületet.
Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric
Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.