Inspirációs iránytű a digitális világhoz
Kollégái műsorvezetésével indított podcast csatornát a Magyar Telekom. A Magenta podcast célja, hogy digitális kötődéssel érdekességeket és tudást, példaértékű történeteket, valóban hasznos ajánlásokat nyújtson hallgatói számára, érthetővé és könnyebbé téve ezáltal az eligazodást mindennapjainkban. A podcast csatorna egyaránt szól azokhoz, akik még csak ismerkednek a technológia kínálta lehetőségekkel és azokhoz, akik már jártasak benne: a végeredmény szórakoztató és tartalmas párbeszéd mindennapi életünkről és a minket körülvevő a digitális világról.
A csatorna vendégei ismert szakértők és kevésbé ismert, tettrekész mindennapi hősök, ami közös bennük, hogy mindegyikük a saját területének kiemelkedő alakja, jövőbe tekintő szemlélettel, példamutató teljesítménnyel és laza stílussal. Az epizódokban velük beszélget Korpa Melinda és Mantz László, a Telekom tartalomszerkesztői. „Az új digitális platformunk kiválóan kiegészíti korábban indított, párbeszédre építő aktivitásainkat: a MOST Fórum rendezvény-sorozatot és a Pont.MOST blogunkat. Mindhárom csatornán olyan témákról beszélgetünk, amelyek mindenkit érintenek, amelyekben alapvető és tömegek életét befolyásoló digitális változások zajlanak. Azt szeretnénk láttatni, hogy a digitalizáció az élet minden területén segítségünkre van – kiemelten a jelen helyzetben. Megannyi téma van előttünk, melyeket újonnan indított podcast csatornánkon közérthetően, könnyed stílusban dolgozunk fel, mindezt egyszerűen, bárki számára elérhető módon.” – nyilatkozta Kutas István, a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója. A Magenta Podcast stratégiai partnere a BETONE STUDIO, a műfaj egyik legprofesszionálisabb hazai képviselője.
A vállalat megítélése szerint a koronavírus okozta nehéz időszakban a digitális segítségnyújtás és a stabil hálózati összeköttetés biztosítása mellett egyaránt fontos a jó minőségű, szellemes és inspiratív, fogyasztható tartalmak létrehozása, melyek segíthetnek az otthon töltött idő színesítésében. Éppen ezért a csatornán a meglévő tartalmak mellett az aktualitásokra reflektáló beszélgetések is hamarosan elérhetőek lesznek a távmunka, digitális oktatás, mentális egészség témakörében. A podcast díjmentesen, adatforgalmi terhelés nélkül hallgatható a népszerű applikációkon és desktop verzióikon egyaránt. A trailer és a televíziózás jövőjével, valamint női esélyegyenlőséggel és tudattalan előítéleteinkkel foglalkozó első két epizód az alábbi linkeken elérhetők: Spotify, Apple podcast, Google podcast.
Kapcsolódó cikkek
- Általános távmunkát vezet be a Magyar Telekom
- Szakértői beszélgetés a szülő-gyerek-mobil kapcsolatról
- Kiemelkedőnek értékelték a Magyar Telekom fenntarthatósági gyakorlatát
- A Magyar Telekom 2019. negyedik negyedéves és egész évre vonatkozó eredményei
- Zöld opció Földünk védelméért a karbonsemleges Telekomnál
- Dedikált, lokális mobilhálózatot indított el a Magyar Telekom a BorgWarner KFT. telephelyén
- Elálltak a felek a T-Systems tranzakciótól
- A Tettek hálózatán biztonságban tudhatod azokat, akik igazán fontosak
- Változás a Magyar Telekom felsővezetésében
- A Magyar Telekom megállapodott az érdekképviseletekkel
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.