Két hónap után búcsúzik az OGEX
Lezárult az Országos Gaming Expo rendezvénysorozat, amely közel két hónap alatt körbejárta hazánkat és alighanem minden látogató szívébe belopta magát programjaival, szórakoztató műsoraival és FIFA versenyével.
42 óra közvetítés, több mint 15 különböző program megyeszékhelyenként, 2,7 millió forintos összdíjazású FIFA verseny, közel 7 millió elért ember a közösségi média felületeken!
„Az OGEX nemcsak a látogatóknak, hanem az e-sporttal foglalkozó helyi szervezeteknek is jó lehetőséget teremtett arra, hogy élőben találkozzanak közönségükkel, jelenlegi és leendő tagjaikkal, e-sportolókkal, szülőkkel. Másik oldalról a látogatók is betekintést nyertek az e-sport szervezetek működésébe, szabályozottságába, ami főként szülői oldalról sok kérdésre, kétségre választ adott. A rendezvény fontos hozadéka, hogy első kézből tájékozódhattunk országszerte az e-sportolók és szervezeteik helyzetéről, lehetőségeiről, terveikről. Egy ilyen rendezvénysorozat után valódi tapasztalatokkal állhatunk neki a további munkának, a hazai e-sport élet fejlesztésében.” – mondta Bíró Balázs, az Egymillióan a magyar esportért Egyesület és a Magyar E-sport Szövetség elnöke.
„Komoly szervezőmunka és nagyon gyors reagálás – ez jellemezte az elmúlt 3 hónapot. Országszerte 20 rendezvényt tartottunk, ami nem jött volna létre elhivatott partnerek, helyszíni támogatók és a közvetlen munkatársaink lelkes hozzáállása nélkül. Az Országos Gaming Expo ezidáig egy egyedüllő kezdeményezés, hiszen ez az első olyan rendezvénysorozat Magyarországon, amely minden vidéki megyeszékhelyre ellátogatott. Nemcsak a játékok kipróbálásának lehetőségeit teremtettük meg, hanem komoly erőfeszítéseket tettünk azért is, hogy a látogatók megismerjék milyen tudás, milyen lehetőség rejlik magában az e-sportban mint iparágban. Természetesen ez a rendezvény a szórakozásról is szólt, amit változatos színpadi programokkal és a fiatalok által ismert és rajongott videósokkal, tartalomgyártókkal együtt valósítottunk meg” – nyilatkozta B. Szabó Edina, az Országos Gaming Expo főszervezőjének képviseletében.
Az OGEX 2022 esport open FIFA 22 országos bajnokságának a lezárása egy elképesztő budapesti élő döntő keretein belül történt meg. A finálé egy nagyon magabiztos és egy, az utolsó pillanatig küzdő versenyző párharca volt. Szentgyörgyvölgyi Örs, játékos nevén GrislyJam ugyanis élete egyik legjobb játékát hozta, nagyszerűen adogatott, uralta a meccseket és ellentmondást nem tűrően szerezte meg élete egyik legkomolyabb trófeáját, egyúttal a 350.000 forintot jelentő fődíjat. Ezúton gratulálunk a 2. helyezett Pavlovics Márk alias TheBoy és a 3. helyezett Borkai Ádámnak, Boresznek, valamint a versenyen induló rekord számú 362 játékosnak, akik bebizonyították, hogy a FIFA játéknak továbbra is nagy létjogosultsága és jövője van a magyar e-sport piacon.
A roadshow zárórendezvényének jelentős eseménye, hogy ünnepélyes keretek között itt kerültek átadásra A K&H Év Esportolója 2021 díjak. 15 kategóriában díjazták a magyar e-sport tavalyi évének kiválóságait, közülük többen az OGEX rendezvénysorozat megvalósításában is nagy szerepet vállaltak.
Kapcsolódó cikkek
- Idén is elismerték a kiemelkedő e-sport teljesítményeket
- Kétnapos programmal várja a látogatókat a budapesti OGEX a HUNGEXPO-n
- 3 milliós összdíjazással indul a K&H Egyetemi E-sport Kupa
- Több mint 100 játékot próbálhatunk ki az OGEX 2022 ingyenes rendezvényein
- Országos Gaming rendezvénysorozat indul 2022. február 18-án
- Együtt az egészséges egyetemi és főiskolai e-sportért
- Az LG támogató partnerként csatlakozott a League of Legends Európa-bajnoksághoz
- Rekordot döntött a V4 Future Sports Festival
- Magyarország első alkalommal vett részt az e-sport világbajnokságon
- Itt van Magyarország legújabb e-sport csapata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.