Kimagasló sikert ért el a Cewe chatbot kampánya!
Hatalmas sikernek örvend a Cewe sticker kampánya Szerbiában, mely pár hét alatt meghódította a Viber felhasználókat. A korábbi sikeres Viber együttműködést alapul véve, a vállalat idén az Extreme Net Kommunikációs és Digitális Ügynökség chatbotjával kiegészülve ért el kimagasló eredményeket.
A kampány több mint 189 ezer felhasználóhoz ért el, melynek során, a bot már az első három hétben meghaladta a 850 ezer Viber üzenetváltást. Az eredményes bemutatkozás után, további felületekre és több országra is kiterjedő chatbot szolgáltatást terveznek.
A CEWE és a VIBER együttműködése a magyar piacon már 2017 év végén jelesre vizsgázott, hiszen a CEWE által készített karácsonyi VIBER matricacsomag óriási sikert aratott. Egyedül december 24-én közel 300.000 CEWE-stickerrel kívántak egymásnak Boldog Karácsonyt a magyar felhasználók. Ezen az eredményen felbuzdulva, a CEWE és a VIBER Szerbiában még ennél is komolyabb célokat tűzött ki, melynek során a matricacsomag letöltőket követőkké formálták, akiket ezután képesek megszólítani legújabb ajánlataikkal és újdonságaikkal, a csatornán keresztül.
Az Extreme Net Kommunikációs és Digitális Ügynökség chatbot rendszerével kiegészítve létrehoztak egy kedves és szerethető karaktert, mely illeszkedik a szerb piaci elvárásokhoz. A kis sas figuráján keresztül a CEWE logó már vizuálisan megjelenik a fogyasztók előtt és válik mindennapjaik részévé. A CEWE kínálatai után érdeklődő felhasználóknak, a Viber üzeneten keresztül elérhető chatbot ad támogatást a nap bármely időszakában, bárhonnan az okostelefonról.
A kampány sikerét mutatja, hogy már az első héten több százezer matricacsomag letöltéssel, valamint 1 millió feletti elküldött CEWE matricával büszkélkedhetett a vállalat. A chatbot kampány több mint 189 ezer felhasználóhoz ért el, melynek során, a bot már az első három hétben meghaladta a 850 ezer Viber üzenetváltást. A letöltések száma a mai napig növekvő tendenciát mutat. „A Chatbot nélkül félkarú óriás lenne a projekt, a brand erősítése mellett itt az interakció is fontos szerepet kapott”. – nyilatkozta Ablonczy László a CEWE egyik vezetője.
A chatbot eredményes bemutatkozását követően, integrálni fogják a rendszert a www.cewe.rs weboldalra és a Facebook csatornájukra is, valamint a jövőbeli tervek között szerepel a több országra kiterjedő chatbot szolgáltatás kialakítása is.
Kapcsolódó cikkek
- Új felülettel, új tartalommal a Samsung "egészség" alkalmazása
- Íme négy indok, amiért érdemes rendszeresen frissítened a Vibered
- Chatbot segít eligazodni a Port.hu-n
- Egyetemi szakdolgozatból indult az új, tudatosságra ösztönző magyar applikáció
- A WIWE mobil EKG az idei Magyar Formatervezési Díj „Termék” kategóriájának nyertese
- Ma 14 órától indul a Taxify Debrecenben
- Taxify rendelés a Google Térkép útvonaltervezőjével
- Újabb kampány a bántalmazás ellen és a tudatosabb internethasználatért
- Kötelező olvasmányok lesznek szabadon elérhetők a Mesetárban
- Első lépés az okosvárosok felé
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül
A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.