Már havi 560 millió aktív felhasználója van a HUAWEI alkalmazásáruházának
Ugrásszerűen – egy év alatt 81%-kal – nőtt a HUAWEI Mobile Services-be (HMS) integrált alkalmazások száma, a havi aktív AppGallery felhasználók száma pedig meghaladta az 560 milliót– jelentette be a HUAWEI Technologies Lisszabonban, az éves fejlesztői konferenciáján. A vállalat a 2021-es Web Summit-on beszámolt legújabb, harmadik negyedéves ökoszisztéma-növekedési adatairól. Minden kulcsfontosságú mutató, az alkalmazások mennyisége, a regisztrált fejlesztők száma és a havi aktív felhasználók mennyisége (MAU) is nőtt. Ez megerősítette a HMS pozícióját, mint a harmadik legnagyobb globális mobil ökoszisztéma.
Bejelentette harmadik negyedéves ökoszisztéma-növekedési adatait Lisszabonban, a Web Summit fejlesztői konferencián a HUAWEI. A vállalat jelenleg 5,1 millió regisztrált fejlesztőt segít összekapcsolni több mint 730 millió HUAWEI készüléktulajdonossal világszerte. A HMS Core rendszerbe integrált alkalmazások száma egy év alatt 81%-kal, 173 ezerre nőtt, és az idei év első három negyedévében az AppGalleryben az összes letöltés száma több mint 332,2 milliárd volt világszerte, ami 13%-os éves növekedést jelent. Így a HMS továbbra is a világ harmadik legnagyobb mobil ökoszisztémája.
2018-as indulása óta a HUAWEI AppGallery több mint 560 millió aktív felhasználót ért el világszerte, ebből 42 milliót Európában. A vállalat emellett jelentős fejlődést ért el saját HMS-alkalmazásai terén is: a HUAWEI Petal Maps már havi 7 millió aktív felhasználóval rendelkezik Európában, a HUAWEI Petal Search pedig 32 millió aktív havi felhasználóval és 3000 partnerrel bír világszerte. Az AppGalleryben ma már a Google Playben elérhető appok 90%-a megtalálható, az alkalmazásáruház aktív felhasználói számának további növekedését érdemben segítheti, hogy a HUAWEI 2021 októberében bemutatta új zászlóshajó készülékét, a Nova9-et.
Megújult a HUAWEI keresőmotorja
A vállalat saját intelligens alkalmazásai, a Petal Search, a Petal Maps és a Petal Assistant fejlesztése folyamatos: a konferencia keretében frissítették a Petal Search 2.0-t. A következő generációs, mesterséges intelligencia-vezérelt keresőmotor 20 különböző területen – úgy, mint a hírek, videók, vásárlás, repülőjáratok, helyi vállalkozások, és még sok más – kínál innovatív keresési élményt.
A közelmúltban Red Dot Design Awarddal jutalmazott Petal Maps már több mint 166 országban és régióban érhető el, jelenleg 20 millióan használják világszerte havonta. Legújabb frissítési csomag része többek között a nagy pontosságú helymeghatározás, a topográfiai megjelenítési mód, a sávszintű navigáció és a Map Studio.
Elindult a HUAWEI Ads
A HUAWEI eszközökre készült, valós idejű hirdetési piac, a HUAWEI Ads mostantól világszerte elérhető médiaügynökségek és alkalmazás-kiadók számára. A platform lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy elhelyezhessék reklámjaikat a HUAWEI ökoszisztémában, beleértve az eszközöket és az AppGalleryt valamint megjelenjenek a Petal Search-ben, más HUAWEI alkalmazásokban és több ezer harmadik féltől származó appban is. 2020. januári indulása óta a HUAWEI Ads napi forgalma elérte a 600 milliót Európában, és az AppsFlyer legfrissebb jelentése szerint az egyik leggyorsabban növekvő platform a kontinensen. A vállalat ösztönző programjának keretében a szolgáltatás ingyenes próbaverziót kínál.
Fejlesztői kitek a HMS Core-ban
A vállalat az eseményen összesen 69 kitet és 21 738 API-t jelentett be, melyek versenyképesebb funkciók létrehozását segítik a HMS Core 6-ban. Ezek intelligens, kontextus- és forgatókönyv-alapú megoldásaikkal minőségi alkalmazások hozhatók létre több eszközön, beleértve az okostelefonokat, táblagépeket, okostévéket, viselhető okoseszközöket és audiotermékeket. Ráadásul ezek Androidon, HarmonyOS-en és iOS-en futó appok esetében is alkalmazhatók.
Új partnerségek
2021-ben a Huawei meglévő és új partnerkapcsolatokat épített ki vezető márkákkal, melyek számos területet fednek le a HMS-ben. Legyen szó e-kereskedelemről, közlekedési integrációról a Petal Searchben és a Mapsben (iTaxi, Awin, Dott), mobilfizetésről (Curve, Lydia), vagy egészségügyről (Runtastic, Fifty).
Kapcsolódó cikkek
- Mobil napelemekkel és 5G-vel segítik a kutatást a Gemenci természetvédelmi területen
- Digitális pénzügyi és biztonsági innovációs labort nyit a HUAWEI
- Két újabb népszerű játékkal bővült a Huawei alkalmazásboltja
- Designereknek indít tervezői versenyt a Huawei
- Globálisan rekordszámú magyar diák vett részt a Huawei technológiai tehetségprogramján
- Új kiberbiztonsági központot nyitott a Huawei Technologies
- Számos új eszközt és saját operációs rendszerét is bemutatta a Huawei
- Magyar fejlesztésű appok, melyek meghódították a világot
- Új okoskarkötő a Huawei kínálatában
- A Huawei 40 okoskészülékkel támogatja a Kék Vonal szakembereinek munkáját
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.