Megjelent az ország első Instagram marketing szakkönyve
Megjelent az első Magyarországon készült, esettanulmányon alapuló Instagram marketing szakkönyv, az Útmutató a Magyar Üzleti Insta Világához. A formabontó könyvben négy szakember, Babanics Írisz, kkv marketing tanácsadó, Heinrich Dorka, kkv PR tanácsadó, Csató Zsuzsi, fotós és vizuális tanácsadó, valamint Kovács Laci, Instagram szakértő nemzetközi marketing trendeknek vetettek alá egy induló vállalkozást – kizárólag az Instagramon.
“Az egész projekt ötlete még tavasszal fogalmazódott meg bennünk. Már ismertük egymást, dolgozunk is együtt, és mindannyiunkat érdekelt, hogyan lehetne azokat a tippeket és trükköket alkalmazni az instán, amikről már olvastunk nemzetközi forrásokban. Nyáron több szabadidőnk volt, ebben az időszakban a legegyszerűbb saját kezdeményezéseken dolgozni, ekkor vágtunk bele a tanulmányba. A projekt gyorsan kinőtte magát: eredetileg csak egy esettanulmányt terveztünk írni, de arra jutottunk, hogy az eredményeket egy kézikönyv formájában osztjuk meg szélesebb közönséggel. Így jutottunk el a hobbi-projekttől egészen a könyvig.” - meséli Babanics Írisz.
A könyv kezdő instázóknak és már gyakorlott üzleti felhasználóknak is hasznos tudást tartogat. Az alapok megismerése és a nemzetközi trendek bemutatása után az olvasó megismerkedhet az ideális üzleti insta fiók elemeivel, amelyet a négy szakember a saját területén keresztül bemutatva tár az olvasó elé.
A könyv további részében megismerhetjük az induló vállalkozást, amelynek egyetlen kommunikációs csatornája az Instagram. Ezt követően részletes betekintést nyerhetünk az alkalmazott módszerekbe, eszközökbe, amiket a csapat a két hónapos vizsgálat során vetett be a siker érdekében.
“Igyekeztünk minél több eszközt és aktuális trendet letesztelni. A könyvünk egyedisége is ebben rejlik, hogy az információk frissek és a leírtak azonnal alkalmazhatóak. Ráadásul mindezt hazai környezetben tettük, amire eddig még nem volt példa.” - mondta Heinrich Dorka.
Laci szerint: “Egy üzleti Instagram fiók eredményessége sok mindenen múlik. Például nem elég, ha jók a képek, de nincs ütős szöveg hozzá. Az sem vezet sikerre, ha különösebb koncepció nélkül, véletlenszerűen posztolunk. Mind a négyünk tudása és eszköztára kellett ahhoz, hogy megvalósíthassuk a projektet, és felfuttassuk a vállalkozás Instagramját. Az Instagram elsőrangú üzleti kommunikációs csatorna lehet, csak tudnunk kell megfelelően használni.”
A könyv további egyedisége, hogy a mellékletek egy weboldalon kaptak helyet, ahol az adatok, a forrásanyagok és az ajánlott irodalom mellett a könyv birtokosai egy Instagram-kickstart segédletet is kapnak, ami megkönnyíti az első lépéseket egy üzleti insta fiók létrehozásához.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar Instagram fiókon tesztelték a nemzetközi trendeket
- Első mondatokkal népszerűsíti az olvasást a Bookline
- Gazdasági és etikai kérdések a mesterséges intelligencia kapcsán
- Kiderült, ki viheti haza a MÁV-csoport fotópályázatának főnyereményét
- Sokat érhet egy jó fénykép a MÁV pályázatán
- Több új eszköz lesz elérhető a Facebookon és az Instagramon
- Elindult a MÁV-csoport Instagram-oldala
- Új trend aranyozza be az Instagramot
- Kézikönyv a mesterséges intelligenciához
- Tízből kilenc középiskolás jelen van az Instagramon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.