Rangos díjat kapott az Epson két nyomtatója
A Seiko Epson Corporation bejelentette, hogy a Surecolor SC-P7500 és a Surecolor SC-P9500 nagy formátumú nyomtatói nyertek az iF Design Award 2020 versenyen, amelyet a hannoveri iF International Forum Design GmbH rendez.
Az 1953-ban létrehozott iF Design Award világszerte elismerten az egyik legrangosabb díj az innovatív ipari termékdizájn kiválóság terén. A termékeket számos kritérium alapján értékelik, beleértve a gyakorlati megvalósíthatóságot, a kivitelezést, a környezetvédelmi előírások figyelembevételét, a kidolgozottság és innováció mértékét, a funkcionalitást, a használhatóságot, a biztonságot, az esztétikát és az egyetemes kialakítást. Az idei győzteseket 56 országból és régióból származó 7298 pályamű közül választotta ki a 78 tagú zsűri, amely a világ minden tájáról érkező szakértőkből állt.
Surecolor SC-P7500 és Surecolor SC-P9500
A Surecolor SC-P7000/P7000V és SC-P9000/P9000V utódaiként két díjnyertes nyomtató magas minőségű képeket állít elő, amelyek képzőművészeti alkotások vagy fotók reprodukálására is alkalmas professzionális eszközök. A belső világítás segítségével azonnal ellenőrizhető a nyomtatott anyag, valamint semleges színnel rendelkezik, amely nem zavarja a színbeállításokat.
Kapcsolódó cikkek
- Nagyméretű képek nyomtatása kiváló minőségben
- Olcsóbb, átláthatóbb nyomtatóüzemeltetés vállalatok számára
- Kreatív alkalmazások, széles választék
- Epson: tintatartályos nyomtatókkal a maximális költséghatékonyságért
- Az új Epson SureColor nyomtatók kivételes minőséget és sokoldalúságot biztosítanak
- Nagy sebességű fekete-fehér multifunkciós nyomtató az Epsontól
- Alacsony karbantartási igényű SureColor nyomtató az Epsontól
- Költséghatékony és problémamentes kezelést biztosító Epson nyomtatók
- Autista gyermekek fejlesztését támogatta az Epson karácsonykor
- Epson Roadshow és új termékek bemutatója
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.