Többezer gyermeket kíván elérni együtt a REGIO Játék és a Da Vinci Media

forrás: Prím Online, 2018. május 24. 15:58

A REGIO JÁTÉK és a Da Vinci Media elkötelezett hívei a tartalmas, kreatív időtöltésnek. A kisiskolások ismeretterjesztő kiszolgálása érdekében a két cég partnerségre lép a készségfejlesztő és tanulást segítő Da Vinci Kids applikáció és a 4M tudományos-fejlesztő és kreatív játékok népszerűsítése érdekében.

A tudományos kíváncsiság felébresztése és a játékos tanulás az egyik legnagyobb érték, amit adhatunk a gyermekeknek. Ennek érdekében fogott össze a REGIO JÁTÉK és a Da Vinci Media, kereszt promócióban népszerűsítve egymás termékeit. 

 

A világszinten elismert 4M játékok a felfedezésen keresztüli, innovatív tanulást ösztönzik. Találhatunk köztük például régészethez, csillagászathoz és dinoszauruszokhoz kapcsolódó játékokat is. A Green Science (zöld tudomány) termékek a környezetvédelem fontosságát hozzák közelebb a gyermekekhez: megismerhetik velük az újrahasznosítás és az alternatív energiaforrások jelentőségét, a 4M kreatív

játékai pedig fejlesztik a kézügyességet és szárnyal velük a képzelet.

 

A berlini központú Da Vinci Media szórakoztató ismeretterjesztő műsorokat kínál gyermekeknek és az egész családnak. A Da Vinci inspiráló és díjnyertes programjai gondolatébresztők, érdekesek, és kérdésekkel teli utazásra invitálnak. Az újonnan bevezetett, kisiskolás gyermekek számára fejlesztett Da Vinci Kids App is a játékos tanulást és a tartalmas szórakozást képviseli. A gyermek a Holdra szállástól kezdve az ókori világ csodáin, a matematika és a felfedezések kisfilmes feldolgozásain keresztül könnyen és játékosan szerezhet új ismereteket, és indulhat el a virtuális térben a világ felfedezésére. 

A REGIO JÁTÉK egyik legfontosabb hitvallása, mely szorosan kapcsolódik a Da Vinci Media által képviselt értékekhez, hogy a játék, a tanulás a kisgyermek személyisége kibontakozásának és alakításának fontos eszköze. „Ehhez az alapelvhez kapcsolódva választjuk ki gondosan azokat a játékokat, melyek a gyermek fejlődéséhez, kreativitásához a legnagyobb mértékben hozzájárulnak. A környezetünk és a tudományos világ iránti kíváncsiság egészen kicsi korban kialakul, ezt a tudásvágyat tudjuk táplálni és kielégíteni a 4M tudományos-fejlesztő játékokkal” – mondta el Gyaraki Dávid, a REGIO JÁTÉK marketingvezetője.

 

A tudományos játékok vásárlásakor a vevők  az együttműködés ideje alatt 1 hónapos időtartamra térítésmentesen hozzáférhetnek a Da Vinci Kids alkalmazáshoz. A két cég reményei szerint ennek eredményeként több ezer gyermekhez jutnak el az ismeretterjesztő tartalmak. A megfelelő játék kiválasztása és az ismeretterjesztő alkalmazás összekapcsolása kiváló kombináció lehet a gyermek fejlesztése, tartalmas időtöltése érdekében.

 

„A mai gyerekeket sokkal több inger éri, mint régen. Készségszinten használják a „kütyüket” legyen ez táblagép, mobiltelefon vagy digitális tábla, de nem mindegy, hogy mire. Fontosak a jó ismeretterjesztő tartalmak, melyek alkalmazásával élmény lesz a tanulás. Ehhez kiváló generátor az új Da Vinci Kids applikáció, mely észrevétlenül és szórakoztatóan tanít.” – mondja Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media tulajdonos ügyvezetője. „A REGIO JÁTÉK 4M termékcsaládja hasonló célokat képvisel, ezért is tartjuk kiváló partnernek az alkalmazás népszerűsítésében, és biztosítottunk felületet számukra egyébként hirdetésmentes csatornánkon.” – teszi hozzá.

 

A Da Vinci TV teljesen reklámmentes, a REGIO JÁTÉK reklámszpotjai tehát ebben a fókuszált környezetben kerülnek elhelyezésre. A két cég emellett online megjelenésekkel és tartalmi együttműködéssel is erősíti a partnerséget. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Díjazták az építőipar „rocksztárját”

Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezető igazgatója vehette át az idei "Év Építőipari Személyisége" díjat. A szakember 30 éve képzi és inspirálja a szakembereket és az építőanyag kereskedőket, emellett támogatja a megrendelőket építési álmaik valóra váltásában. Legyen szó TikTok videóról, egy medence burkolásáról készülő oktatóanyagról, vagy ezer szakember motiválásáról egy konferencián, Markovich Béla mindenhol ott vagy és minden lehetőséget megragad, közvetlenül hozzájárulva az építőipar kultúrájának fejlődéséhez.

2024. március 29. 15:16

Térítésmentesen tanulhatnak nyelvet a tanárok

A hétköznapi élet során egyre több olyan impulzussal találkozunk, ami idegen nyelvhez kötött. Így vannak ezzel a pedagógusok is, akiknek a kezében páratlan lehetőség van: azok a tanárok ugyanis, akik még nem beszélnek angolul vagy németül, vagy esetleg magasabb szintre emelnék a nyelvtudásukat, esetleg csak gyakorolnák a kiejtésüket, bővítenék a  szókincsüket, térítésmentes nyelvtanulási lehetőséget tudhatnak magukénak. A KRÉTA Idegennyelvi Felkészítő Modulja (IFM) ugyanis térítésmentes lehetőséget biztosít minderre a pedagógusoknak is, akik közül már több ezren használják a felületet.

2024. március 29. 13:30

Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric

Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.

2024. március 29. 10:48

Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra

Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében. 

2024. március 28. 19:05

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05