Rekordszámú Lumia eladás a Nokia háza táján
A Nokia rekordszámú okostelefont értékesített június és szeptember között: mintegy 8 millió Lumia készüléket adtak el.
A Nokia ezen a héten (egészen pontosan október 22-én, kedden) készül egy sor új készüléket leleplezni Abu Dhaiban a Nokia Worldön, ahol a Lumia sorozat új modelljét, az 1520-ast is megismerhetjük.
A sorozat tagjai egyre népszerűbbek a felhasználók körében. A Wall Street Journal számolt be arról, hogy az értékesítés meghaladta a nyolcmilliót, amivel rekordot állított fel a Nokia saját háza táján. Mindezt három hónap alatt – júniustól szeptemberig – sikerült elérnie. Összehasonlításképpen, ez az eladott mennyiség több mint duplája a tavaly azonos időszak értékesített készülékszámának, és 600 ezerrel több a második negyedévben értékesített számnál (7,4 millió).
Az adatok azt mutatják, hogy a Windows Phone operációs rendszer egyre kedveltebb a felhasználók körében: becslések szerint május és június között az öt nagy európai piacot tekintve az eladott okostelefonok 8,2%-a WP alapokon futott. Persze, ez még mindig messze elmarad az iOS-től és Androidtól, de az adatok szerint a WP már a harmadik helyen csücsül.
Forrás: TheNextWeb.com
Kapcsolódó cikkek
- Megérkezett a Telenorhoz a Nokia Lumia 625
- Itthon is megkezdi hódító útját a Lumia 1020
- Az iPhone verhetetlen a válaszidőben
- A Nokia az Apple-ön gúnyolódott
- Nokia Lumia 925 – már nálunk is
- UNIT4: a cloud és SaaS egyre népszerűbb
- Lumia 625 – ütős felszereltség, elérhető áron
- Nokia Lumia 1020 41 megapixeles fényképezővel
- HERE Drive+ navigáció minden Windows Phone 8 készülékre
- Nokia Lumia 720 és 520 megfizethető áron a Vodafone-nál
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új technológiák forradalmasíthatják a fizetési ökoszisztémát
Az elmúlt években számos új technológia jelent meg a pénzügyi szektorban, amelyek forradalmasíthatják a fizetési ökoszisztémát. Az AFR 2.0 és a szupertárcák a legújabb innovációknak tekinthetők ezen a területen, amelyek azt ígérik, hogy alapjaiban változtatják meg a fizetés jövőjét. Segítségükkel az ügyfelek egységes és kényelmes fizetési élményben részesülnek, míg a pénzügyi szolgáltatók számára lehetőség nyílik újfajta üzleti modellek kialakítására.
Zöld gasztroreformot hirdet a magyar startup
Mintegy 550 millió forintot fordíthat növekedésére a Greenstic Europe Kft. (Greenstic) az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures befektetésének köszönhetően. A környezetbarát, egyszer használatos éttermi eszközöket forgalmazó vállalkozás regionális szinten bővíti tevékenységét, miközben célul tűzte ki a gasztroszektor környezettudatossá tételét, és a körforgásos gazdasági modell alkalmazását is.