Több mint 250 millióan a LinkedInen
A LinkedIn, szakmai közösségi oldal közzétette harmadik negyedéves eredményeit, amelyből kiderül, hogy az oldal mérföldkőhöz érkezett, már 259 millió havi aktív felhasználója van, ami jelentős előrelépés a tavalyi évhez képest, amikor ez a szám még csupán 187 millió volt.
A LinkedIn jelentős fejlődést mutat, egyre több felhasználóval büszkélkedhet, olyannyira, hogy már a Twittert is megelőzte. Míg a LinkedIn 259 millió aktív usert tudhat magáénak jelenleg, addig a Twitter esetében ez a szám 230 millióra rúg. A LinkedInnek már az előző negyedévben is több felhasználója volt, mint konkurensének, akkor 238 millióval zárta az időszakot.
Ez jelentős mérföldkőnek számít, ám mindezek ellenére még mindig elmaradásban van a Google+-tól (300 millió), hogy a Facebookról már ne is beszéljünk (1,15 milliárd felhasználó).
A LinkedIn jelentős bevételnövekedéssel is számolhatott ennek köszönhetően, egy alatt több mint kétszeresére növekedtek a részvények.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Jó fogyasztószer a közösségi média
- Hiba a Facebookon
- Rekordszámú Lumia eladás a Nokia háza táján
- Bevezetik a Twittert a New York-i tőzsdére
- Többé nem rejthetjük el magunkat a Facebook keresőből
- 2017-re 5 milliárd mobiltulajdonos lesz
- Csapdák növekedés nélkül?
- A Facebook arcai
- Tweetekre is lehet hivatkozni a szakdolgozatban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB drónjaival Bilbaóban bemutatott fényjáték az innováció és az együttműködés erejét demonstrálta
Az ABB csapata történelmet írt a spanyolországi Bilbaóban, amikor a város és az ABB első drónbemutatóját tartották. Kétszáz szinkronizált drón világította meg az esti égboltot az ikonikus Guggenheim Múzeum előtt.
Díjmentes roadshow-konferencia az Közép-Dunántúl Régió kkv-döntéshozóinak
A PP Konferenciaközpont a székesfehérvári Pénz, de honnan? roadshow-konferenciáján most is, mint 22 év óta minden évben összegyűjti a hazai kkv-k számára rendelkezésre álló kedvezményes, támogatott pénzforrásokat és a hatékonyságot növelő új módszereket.
Új tagokkal bővült a G-Shock női karóráinak választéka
A Casio bemutatta a G-Shock márka legújabb ütésálló karóráit. A kompakt, analóg-digitális számlappal rendelkező karórák a nőiességet ünneplik és rózsaarany (ú.n. rose gold) színben tündökölnek. Mint ismeretes ez az árnyalat eredetileg az ékszereknél jelent meg, de ma már a karórákon is hódít.
20 éves jubileumát ünnepli a Budapest Design Week
Idén 20. alkalommal rendezik meg 2023. október 5. és 15. között a Budapest Design Weeket (BDW), amelyre jubileumi programsorozattal készül a Magyar Formatervezési Tanács. A fesztivál fókuszában a BDW elmúlt 20 évének legkiemelkedőbb szereplői, alkotásai és eseményei állnak, emellett számos izgalmas programmal, köztük kerekasztal-beszélgetésekkel, szakértői előadásokkal és neves hazai designvállalkozások bemutatásával ünnepelnek. A visszatekintés mellett kiemelt szerepet kap a jövőtervezés is.