SuperSong néven zenei versenyt indít a Sony

forrás: Prím Online, 2013. november 30. 15:38

A Sony ma lerántotta a leplet a “SuperSong” névre hallgató, világszintű zenei versenyéről, aminek Ricky Martin is részese lesz. Ő azegyike azon zsűritagoknak, akik kiválasztják azt a nyertes dalt, amely az ő tolmácsolásában kap helyet majd a 2014-es FIFA Világbajnokság Hivatalos Albumán.

December 2-ai kezdettel a Sony és Ricky Martin feltörekvő zenészeket, valamint zene- és futballrajongókat invitál majd meg szerte a világról, hogy tegyék közzé a www.supersong.com oldalon saját zenét és szöveget tartalmazó dalaikat, amelyekkel szerepelni szeretnének a 2014-es FIFA World Cup hivatalos albumán.

 

Minden benyújtott művet a “SuperSong” zsűri értékel és bírál el majd, akik első körben 20-ra szűkítik le a beérkezett dalok számát. A Sony Music Entertainment bizottságának kiválóságai és online rajongók ezután szavazhatnak kedvenc dalaikra, így kialakítva a döntős mezőnyt, akik közül Ricky Martin és a “SuperSong” zsűri fogja kiválasztani és bejelenteni a végső győztest, 2014 februárjában.  

 

A győztes elutazik majd Puerto Ricoba, hogy találkozzon Ricky Martinnal és egy neves zenei producerrel, hogy rögzítsék a nyertes dal végleges verzióját a FIFA World Cup hivatalos albumára, ami a Sony Music Entertainment gondozásában jelenik majd meg 2014-ben. A győztes és kísérője szintén elutazik majd Brazíliába, ahol a Sony VIP vendégeiként részt vehetnek a 2014 FIFA Világbajnokság döntő meccsén 2014 júliusában, valamint egyéb jutalmakban is részesül majd a Sony jóvoltából.

 

A teljes kreatív, alkotó folyamatot és a stúdiómunkákat a Sony Pictures Television dokumentálja egy TV-s különkiadás formájában, amelynek végén a “SuperSong” videoklipjének világpremierjét is láthatjuk majd. Az adást világszerte közvetítik majd televízióban, illetve digitális- és mobilplatformokon egyaránt a Sony Pictures Television számos csatornáján keresztül (Crackle, AXN, SET és SPIN).

 

„Nagyon nagy örömünkre szolgál felajánlani ezt az egyedülálló lehetőséget a feltörekvő művészek, a zene szerelmesei és a futball rajongói számára a világ minden pontján, hogy osztozhassunk a 2014-es FIFA Világbajnokság izgalmain” - mondta Soichi Kawachi, a Sony brandekért felelős alelnöke. „A Sonynál eltökélt szándékunk folyamatosan a szórakoztatás új és innovatív formáit nyújtani, és a  ‘SuperSong’ tökéletesen beleillik ebbe a filozófiába. Legújabb termékeink, a ‘HDR-MV1’ zene- és video rögzítő HD kézikamera és az Xperia okostelefon a tökéletes eszközök a résztvevők számára, hogy közzétehessék nevezésüket a versenyben, és reméljük, hogy a Sony egyedülálló kombinációja a technológiát, a TV-s tartalom előállítást és a szórakoztatást illetően egy egészen új, interaktív élményt nyújt majd a Világbajnokság híveinek.”

 

„A 2014-es FIFA Világbajnokság hivatalos mottója az All In One Rhythm - mindenki egy ritmusra. Ezért is fantasztikus, hogy partnerünk, a Sony lehetőséget ad a foci- és zenekedvelőknek szerte a világon, hogy felvegyék a ritmust a 'Supersong' versenyben” – mondta Thierry Weil, a FIFA marketing igazgatója. „A Sony ötlete, hogy a feltörekvő zenészek számára egy ilyen, soha vissza nem térő lehetőséget adjanak, egy nagyszerű hozzájárulás a 2014-es FIFA World Cup kreatív sikeréhez. Alig várom, hogy végre láthassam a jelölteket.”

 

Ricky Martin hozzátette: „Igazán nagy megtiszteltetés, hogy a ‘SuperSong’ részese lehetek. Hihetetlenül boldog vagyok, hogy én indíthatom útjára ezt a különleges versenyt, ahol a rajongóknak lehetősége nyílik, hogy megírják velem a végső dalt. Azt gondolom, ez egy briliáns ötlet és nagyon hálás vagyok, hogy a része lehetek ennek a fontos kezdeményezésnek. ”

 

A pályázatokat december 2-tól várják, amikor is a részvételi szabályok részletei bejelentésre kerülnek a www.supersong.com oldalon. Az oldalra ellátogatva lehet csatlakozni az aktív “SuperSong” közösségi oldalakhoz, és benevezni a versenyre.

 

Mint hivatalos FIFA Partner a “Digital Life” kategóriában, a Sony és egyéb vállalatok a Sony Group részeként, köztük a Sony Music Entertainment, a Sony Pictures Television, és a Sony Mobile Communications közösen, „One Sony”-ként működnek majd együtt, hogy megadják a zenerajongóknak életük lehetőségét.

 

 

Kulcsszavak: pályázat verseny zene Sony

Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Építsd újra a világot LEGÓ-ból

A LEGO Csoport és Mark Ronson zenész útjára indították az Építsd Újra a Világot kampányt, amellyel céljuk, hogy a következő generációk kreativitását fejlesszék. 

2019. szeptember 19. 13:01

125 millió 25 televíziónak

Huszonöt televízió kap közel 125 millió forintos támogatást a rendszeresen jelentkező hírműsorok, közéleti és kulturális magazinműsorok készítését támogató pályázat második fordulóján. E heti ülésén – többek között – erről döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A grémium ezen kívül a Keszthely 93,4 MHz közösségi használatára a Mária Rádió szolgáltatóját hirdette ki a pályázat nyertesének, továbbá nyilvántartásba vette egy szombathelyi és egy szentesi frekvencia pályázati felhívását. A testület elfogadta a négy társszabályozó szakmai szervezet félévi beszámolóit is.

2019. szeptember 18. 19:53

Magyar siker az EMEA Premier Partner Awardson

Az EMEA Premier Partner Awards a Google Partner ügynökségeinek legrangosabb megmérettetése Európában. Az eseményen a Google platformjait felhasználó, leghatékonyabb, leginnovatívabb digitális munkákat díjazzák. A projekteket ügyfél esettanulmány formájában lehet benyújtani a versenyre, majd ezek közül előzetesen kiválogatják a legjobbakat, akik közé - egyedüli magyar résztvevőként - az idén bekerült a Klikkmánia. 

2019. szeptember 11. 16:00

Vállalkozási ötletek kerestetnek

Budapest egyre meghatározóbb szereplő a startup ökoszisztémában, 2017-ről 2018-ra ugyanis megkétszereződött a magyar piacon a tőkebefektetések száma. A K&H aktívan részt kíván venni a startup világ további fejlődésében, ezért a Start it @K&H inkubátorprogram ismét várja a lelkes, ötletfázisban levő csapatok jelentkezését, továbbra is iparági korlátok nélkül.

 

2019. szeptember 10. 15:11

Milyen technológiai innovációk színesíthetik a diákéletet?

A Red Bull szeptember 9-én elindította a jelentkezést a Red Bull Basement University programjára. A kezdeményezés keretein belül a világ minden pontjáról várják az egyetemisták ötleteit arra, hogy hogyan lehetne a technológiai innováción keresztül fejleszteni a diákéletet a campusokon innen és túl. Magyarországon október 28-ig lehet nevezni a weboldalon.

2019. szeptember 10. 12:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától rendelhetők az Apple legújabb termékei

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

2019. szeptember 3. 13:26

30 év a hazai KKV vállalkozások fejlesztéséért

2019. szeptember 1. 13:27
online sportfogadás