Közös irányítás alatt marad az NSA és a Pentagon kibernetikai parancsnoksága
A két pozíció szétválasztását sürgető felhívások ellenére egyszemélyi irányítás alatt marad az amerikai Nemzetbiztonsági Ügynökség (NSA) és a Pentagon kibernetikai parancsnoksága - közölte pénteken Caitlin Hayden, az amerikai Nemzetbiztonsági Tanács szóvivője.
Hayden a koordináció hatékonyságának fenntartásával indokolta a két pozíció egyben tartásáról szóló elképzelést. Barack Obama elnök a múlt héten az MSNBC televíziónak nyilatkozva kijelentette, hogy meg kívánja reformálni az NSA tevékenységét annak érdekében, hogy szavatolja az amerikaiak magánszférájának sérthetetlenségét. Az elnök által felállított munkacsoport vasárnap terjeszti a Fehér Ház elé ajánlásait. A The Wall Street Journal című napilap csütörtökön arról számolt be, hogy a testület az NSA polgári irányítását kívánja javasolni, valamint az adatgyűjtésre vonatkozó előírások szigorítását és azt is, hogy az ügynökség egy "harmadik félnél" tárolja a telefonbeszélgetésekről összegyűjtött metaadatokat.
Hayden nem kívánta kommentálni a lapértesüléseket, csak annyit mondott, hogy a jelentés még nem végleges, azt a Fehér Ház még nem kapta meg, és még nem dolgozták ki a részleteket azzal kapcsolatban, hogy azt milyen formában és mikor tárják a nyilvánosság elé.
Kapcsolódó cikkek
- Google Now funkciókkal bővült a Maps mobilváltozata
- Titkos adatgyűjtés - Az NSA a szolgáltatók cookie-jait és helymeghatározó alkalmazásait használja
- 2013 legfontosabb kiberbiztonsági eseményei és fenyegetései
- Az NSA napi 5 milliárd adatot gyűjt a mobiltelefonok hollétéről
- Biztonsági sátorral védekezik Obama külföldön történő lehallgatása ellen
- Saját internetet akarnak a németek
- Százmillió levelezőlistát gyűjtött össze az NSA
- Titkos adatgyűjtés - A The Guardian újabb leleplezésekre készül
- Egy céges laptop elveszetése átlagosan 2,4 millió forint kárral jár
- A munkavállaló online viselkedése a legfőbb kockázati tényező!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.