Okostelefont az okostelefonboltból
A karácsony slágertermékei várhatóan idén is a tabletek és az okostelefonok lesznek világszerte. Ez a trend nem okoz meglepetést, mert egyre többen töltik az idejük jelentős részét online. A Xeroxhoz tartozó, vásárlási szokásokat vizsgáló kutatóvállalat, a WDS az ünnepek közeledtével arra volt kíváncsi, hogy az emberek mi alapján választanak okostelefont és milyen vásárlási preferenciákat fogalmaznak meg ezekkel a termékekkel kapcsolatban Amerikában.
A WDS saját felmérése szerint nem igazolható az a tény, hogy a legújabb fejlesztésekkel felszerelt mobilok iránt a legnagyobb a kereslet. A válaszadók 61 százalékánál nem elsőrangú szempont, hogy a legfrissebb technológiájú okostelefont birtokolják. Az idősebb korosztályok körében a márkánknak a szerepe is csökken. Az árnak viszont nagy jelentőséget tulajdonítanak a hatvan év felettiek. Az aktív dolgozók és a fiatalok esetében a költségek, pénzügyi kérdések hátrébb sorolódnak, ellenben náluk a hálózati sebesség kritikus kérdésnek számít. Nem meglepő ugyanakkor, hogy az okostelefonok színén, típusán, képességein túl valójában minden korosztály számára a legfőbb kiválasztási szempontot a hálózati lefedettség és a szolgáltatás megbízhatósága jelenti.
Kapcsolódó cikkek
- A zenelejátszók és a fényképezőgépek használatát is befolyásolja az okostelefonok terjedése
- Gyermekfigyelő karóramobilt dobtak piacra Kínában
- Mi kerül a karácsonyi virtuális kosarunkba?
- Obama nem használhat iPhone-t
- Hogyan tudhatja digitálisan is biztonságban családját?
- Mérsékelte 2014-es okostelefon eladási prognózisát a Samsung
- Két magyarországi weboldal versenyez a legjobb gyermekbarát tartalom díjért
- Teljes gyűjteményét számítógépre viszi a Norvég Nemzeti Könyvtár
- Mobilitást elősegítő fejlesztéseken dolgozik a Xerox
- Amerikában az Apple uralja az okostelefon piacot
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar társasházi beléptetőrendszer hódíthatja meg a kanadai és az észak-amerikai piacot
A Chameleon Smart Home Nyrt., a vezető magyar okosotthon-startup és az UpHome Canada Ltd. megállapodást kötött, amelyek keretében a kanadai vállalat kizárólagos jogot kapott a Chameleon Smart Home rendszereinek forgalmazására Kanadában és az észak-amerikai piacon. A HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség és a HEPA kanadai Partnerirodájának közreműködésével létrejött disztribúciós együttműködés tovább erősíti a tőzsdei okosotthoncég pozícióját Kanadában és lehetőséget biztosít az új piacok irányába történő további terjeszkedéshez.
Egyszerre használ digitális és offline megoldásokat a megújult budaörsi áruház
Digitálisan kiterjesztett vásárlói zónák, QR-kódos összekötés a webshoppal és egy teljesen újragondolt, a valós felhasználói környezetet idéző vevői tér – az Euronics megújult budaörsi áruházában online és offline eszközök egyszerre segítik a vásárlót, egyedülálló ügyfélélményt kínálva. Az üzletben szinte minden elem úgy lett kitalálva, hogy vezesse a betérőket, akik az áruházban tett látogatásukat később akár online is folytathatják.
A QNAP elvitte legújabb termékeit az idei COMPUTEX kiállításra
A QNAP Systems, Inc. (QNAP), a számítási-, hálózatépítési- és tárolási megoldások vezető innovátora is részt vesz a COMPUTEX TAIPEI 2023 kiállításon (Nangang Exhibition Center, 1. csarnok, standazonosító: J0409a).
Online tartalomfogyasztási szokásokat vizsgált az NMHH
Fél perc alatt megközelítőleg 51.700 internetes weboldalt nyitnak meg a felhasználók Magyarországon számítógépen vagy laptopon. Ugyanezen idő leforgása alatt azonban ötször több, közel 268.000 kontaktus történik mobiltelefonon és tableten, ami egy átlagos napon 766 millió kattintást, oldalletöltést jelent. Milyen eszközökön böngészünk a legtöbbet, a mobiltelefonos applikációk népszerűek-e, illetve mennyi időt fordítunk az online hírfogyasztásra vagy éppen a közösségi médiára? A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása ezekre a kérdésekre kereste a válaszokat.
Mozgalom világít rá az élet láthatatlan szépségeire
A modern, pörgős, digitális világban könnyű szem elől téveszteni a kisebb, látszólag jelentéktelen pillanatokat, amik igazán varázslatossá teszik az életet. Ezek a momentumok csak úgy elsuhanhatnak mellettünk, ahogy feladatról feladatra zakatolunk hétköznapjainkban, már-már odatapadva a képernyőkhöz. Pedig ezekben a mulandó pillanatokban lelhető meg az élet esszenciája – azokban az apróságokban, amelyek szünetre és reflekcióra késztetnek, és amiknek köszönhetően igazán értékelhetjük a körülöttünk lévő világot. A HONOR Magic5 Pro azzal a céllal készült, hogy segítse az embereket az ilyen értékes, gyakran megfoghatatlan mozzanatok megörökítésében. Így ragadható meg a láthatatlan szépség.