Okostelefont az okostelefonboltból

forrás: Prím Online, 2013. december 17. 12:38

A karácsony slágertermékei várhatóan idén is a tabletek és az okostelefonok lesznek világszerte. Ez a trend nem okoz meglepetést, mert egyre többen töltik az idejük jelentős részét online. A Xeroxhoz tartozó, vásárlási szokásokat vizsgáló kutatóvállalat, a WDS az ünnepek közeledtével arra volt kíváncsi, hogy az emberek mi alapján választanak okostelefont és milyen vásárlási preferenciákat fogalmaznak meg ezekkel a termékekkel kapcsolatban Amerikában.

A WDS szakemberei több száz, minden korosztályt érintő, személyes megkérdezésen alapuló interjút készítettek az amerikai vásárlókkal, hogy pontos képet kapjanak arról, az emberek mely okos készüléket veszik meg és miért. Arra a kérdésre, hogy hol vásárolják meg ezeket a terméket a többség (67 százalék) úgy válaszolt, hogy boltban, ahol szakmai segítséget kaphatnak és a készülékeket is kezükbe vehetik. Bár egyre többen shopingolnak a világhálón, okostelefonokat még csak a megkérdezettek 19 százaléka szerezi be a netről. A válaszadók többsége ugyanakkor, korosztályra tekintet nélkül előszeretettel szörföl a honlapok közt és gyűjt információkat arról, hogy melyik készüléket lenne érdemes az áruházban később megvenni.

A WDS saját felmérése szerint nem igazolható az a tény, hogy a legújabb fejlesztésekkel felszerelt mobilok iránt a legnagyobb a kereslet. A válaszadók 61 százalékánál nem elsőrangú szempont, hogy a legfrissebb technológiájú okostelefont birtokolják. Az idősebb korosztályok körében a márkánknak a szerepe is csökken. Az árnak viszont nagy jelentőséget tulajdonítanak a hatvan év felettiek. Az aktív dolgozók és a fiatalok esetében a költségek, pénzügyi kérdések hátrébb sorolódnak, ellenben náluk a hálózati sebesség kritikus kérdésnek számít. Nem meglepő ugyanakkor, hogy az okostelefonok színén, típusán, képességein túl valójában minden korosztály számára a legfőbb kiválasztási szempontot a hálózati lefedettség és a szolgáltatás megbízhatósága jelenti.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Philips bővíti a GO sport termékcsalád kínálatát

A Philips Sound 2022-ben bővíti sportfejhallgató sorozatát az egyedülálló "hibrid" Philips A7507-es valódi vezeték nélküli, ANC fülhallgató bevezetésével. Emellett a márka, első alkalommal, új kategóriaként a hordozható Bluetooth hangszórókat is felveszi a kínálatba az új Philips S4807-es és S7807-es modellek bevezetésével. 

2022. január 29. 13:20

Innovatív, olcsó és praktikus megoldás azoknak, akik haladni akarnak a korral

Az utóbbi évtizedekben az adathordozók elképesztő fejlődéstörténetet tudhatnak magukénak: a floppyn, a pen drive-on, a CD és DVD lemezen, a Blu-rayn keresztül számos változatát ismertük és használtuk. Ez azonban mind a múlté, ugyanis már nem használjuk a lemezlejátszásra alkalmas gépeinket. Mi a jövő? Magyarországra is berobbant a letöltőkártya, ami számos újszerű funkciója mellett a zeneiparban kiválthatja a CD lemezek kiadását is.

2022. január 29. 11:15

Vásárlási kisokos a Vaterától

Milyen jogai vannak a használt terméket interneten vásárló felhasználóknak? Elállhatunk-e a vásárlástól, ha magánszemélytől veszünk műszaki cikket? Eltérő-e ilyen esetben a garancia? Hogyan fizethetünk biztonságosan egy ismeretlen eladónak? A Vatera szakértői összegyűjtötték a legfontosabb tudnivalókat az online piactereken való biztonságos vásárláshoz.

2022. január 29. 09:26

Valósággá vált az Ipar 4.0 a Boschnál Hatvanban

Önvezető járművek szállítják az alkatrészeket, a késztermékeket és a csomagolóanyagokat a Bosch két hatvani épülete között. Digitális, felhőbe integrált rendszer követi a termékek útját, automata jármű-beléptetés, speciális hordozható nyomtatók, valamint drónok is segítik a munkatársakat – a jövő logisztikai központja a Bosch hatvani telephelyén már valóság. A Connected Hubban már elindultak az automatizált járművek is, ezzel pedig teljessé vált az Ipar 4.0 koncepció megvalósítása. 

2022. január 28. 20:31

Beutatkozik a Philips Performance sorozata

A Philips TV 2022-ben felfrissíti sikeres Philips Performance sorozatát az új, nagyobb teljesítményű Philips 8807-es Ambilight TV és az új, többfunkciós Philips B8507 3.1 Dolby Atmos soundbar bevezetésével. Az új Philips TV és soundbar megjelentetése tovább erősíti a népszerű „The One” üzenetet, amely egyértelműen azonosítja a Philips Performance sorozat termékeit. Ezek a TV-k a prémium modellekhez hasonló teljesítményt, azok minőségi európai formatervezését és főbb funkcióit kínálják, mindezt középkategóriás, rendkívül versenyképes áron. 

2022. január 28. 19:06

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

2022. január 18. 15:29

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

2022. január 12. 15:07

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

2022. január 7. 13:58