A Huawei SingleSDB átlépte a 3 milliárdos ügyfélszámot

forrás: Prím Online, 2014. január 10. 17:04

A Huawei bejelentette, hogy az előfizetők adatait kezelő megoldása, a SingleSDB már több mint a 3 milliárd ügyféllel büszkélkedhet. A szolgáltatást több mint 290 távközlési vállalat használja a világ 130 országában.

 

A Huawei SingleSDB egy olyan teljes körű felhasználói adatmenedzsment-megoldás (SDM – subscriber data management), amely segítséget nyújt a távközlési szolgáltatók, a mobilhálózatok üzemeltetői számára az egyre növekvő mennyiségű előfizetői és egyéb ügyféladat kezelésében. A Huawei megoldása hozzájárul az üzemeltetési költségek csökkentéséhez, fokozza a hatékonyságot és felgyorsítja az innovációs folyamatot, így végeredményben érték- és nyereségnövelő.

 

A szolgáltatást több mint 290 mobilhálózat-szolgáltató használja a világ 130 országában, így az egyik vezető SDM terméknek számít a piacon. Sokoldalúan alkalmazható többek között a negyedik generációs vezeték nélküli adatátvitel (LTE), az LTE hálózatokon keresztül nyújtott hangszolgáltatás (VoLTE), az engedélyezés és számlázás szabályozása (Policy Control and Charging PCC), a gép és gép közötti kommunikáció (M2M), a személyazonosság-kezelés, a Rich Communications Suite (RCS), a mobilinternet, a hozzáadott értéket biztosító szolgáltatások és a felhasználói élménymenedzsment területén.

 

A stabil felépítésnek, illetve a professzionális üzemeltető és karbantartó csapatnak köszönhetően a Huawei SingleSDB az elmúlt hat évben egyetlen alkalommal sem produkált komoly működési hibát, ezzel új minőségi mércét állítva fel az iparágban.

 

A Big Data korszaka lehetőséget nyújt a mobilszolgáltatóknak arra, hogy még több előnyre tegyenek szert az előfizetők adatainak elemzéséből, és hatékonyan felhasználják azokat saját szolgáltatásaik fejlesztéséhez. A Huawei SingleSDB ehhez olyan nélkülözhetetlen technológiát és funkciókat biztosít számukra, mint az egységes személyazonosság-kezelés, az adatösszevonás, a felhasználóközpontú adategyesítés, a dinamikus ügyfélgyűjtés vagy a keresőmotor. Ezen funkciók révén a szolgáltatók növelhetik működési hatékonyságukat, javíthatják a felhasználói élményt, valamint új üzleti lehetőségeket teremthetnek.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05