Videós ügyfélszolgálat a Magyar Telekomnál
A Magyar Telekom Videó Call Center szolgáltatást indított, amelynek segítségével videóhívással lehet kapcsolatba lépni az ügyintézővel, és lehetőség van készülékvásárlásra is.
fotó: Origo
Kapcsolódó cikkek
- Eljött a hanglenyomat alapján történő azonosítás ideje
- Vége a férfi dominanciának a neten
- Szánkókkal árasztotta el Budapest utcáit a Telekom
- A Magyar Telekom hálózatfejlesztését az Európai Beruházási Bank támogatja
- Díjnyertes a Telekom virtuális fesztiválközpontja
- Kilenc kisebb kábelhálózatot vásárolt a Magyar Telekom
- Önkéntességért Díjat nyert a Telekom Mobilsulija
- Már kapható a retina kijelzős iPad mini a Telekomnál
- OFE: Megkérdőjelezhető jótállási feltételek a legnagyobb mobilszolgáltatónál
- A Samsung a legjobb magyar elektronikus ügyfélkiszolgáló
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Itt a Microsoft MI-alapú virtuális asszisztense
Épp most lépünk be a mesterséges intelligencia által meghatározott korszakba – egy olyan új világba, amelyben alapvetően változik meg a technológiához való viszonyunk, és az is, hogy milyen előnyöket kínál számunkra a technológia.
Kontakt jelnyelvi tolmácsszolgáltatás a Telekomnál
2023. szeptember 24-étől a Magyar Telekom 29 üzletében és telefonos ügyfélszolgálatán jelnyelvi tolmácsszolgáltatás vehető igénybe a hallássérült ügyfelei akadálymentes kiszolgálása érdekében.
MI-vel teszi hatékonyabbá és fenntarthatóbbá a cégek működését a Schneider Electric
Mesterséges intelligencia (MI) megoldással egészíti ki EcoStruxure Resource Advisor megoldását a Schneider Electric, a lépésnek köszönhetően a vállalati döntéshozók még gyorsabban férhetnek hozzá a cégük energiafelhasználási és fenntarthatósági adataihoz. Az új rendszer zártkörű béta tesztje szeptemberben indul és várhatóan az év végén, illetve 2024 elején lesz szélesebb körben is elérhető.