Legtöbb kereskedő használja a digitális technológiát

MTI Sajtóadatbank, 2014. január 21. 07:52

A vezető kiskereskedői láncok 85 százaléka rendelkezik olyan értékesítési eszközzel, amely a digitális technológiára épül, és 87 százalékuk működtet webáruházat - közölte felmérése eredményét a CBRE nemzetközi ingatlan tanácsadó.

A tanácsadó 50 vezető nemzetközi kiskereskedelmi lánc bevonásával végezte el a felmérést, amely kitért arra is, hogy miként hat a digitális technológia alkalmazása az üzlethelyiségek bérletére. A kiskereskedők 88 százaléka használja a közösségi médiát (Facebook, Twitter), hogy kapcsolatba lépjen a vásárlókkal. Az okostelefon használata 35 százalékos, míg a kereskedők 32 százaléka üzlete GPS lokalizálásával számít több vevőre. A kereskedők 80 százaléka vélte úgy, hogy a digitális stratégia növeli a boltokba látogatók számát. Az új piac felé törekvő kereskedők egyharmada előbb webáruházat nyitna, és csak annak sikere esetén bővítené a hagyományos boltok számát - derült ki a CBRE felméréséből.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz

Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.

2024. április 25. 09:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50