Legtöbb kereskedő használja a digitális technológiát

MTI Sajtóadatbank, 2014. január 21. 07:52

A vezető kiskereskedői láncok 85 százaléka rendelkezik olyan értékesítési eszközzel, amely a digitális technológiára épül, és 87 százalékuk működtet webáruházat - közölte felmérése eredményét a CBRE nemzetközi ingatlan tanácsadó.

A tanácsadó 50 vezető nemzetközi kiskereskedelmi lánc bevonásával végezte el a felmérést, amely kitért arra is, hogy miként hat a digitális technológia alkalmazása az üzlethelyiségek bérletére. A kiskereskedők 88 százaléka használja a közösségi médiát (Facebook, Twitter), hogy kapcsolatba lépjen a vásárlókkal. Az okostelefon használata 35 százalékos, míg a kereskedők 32 százaléka üzlete GPS lokalizálásával számít több vevőre. A kereskedők 80 százaléka vélte úgy, hogy a digitális stratégia növeli a boltokba látogatók számát. Az új piac felé törekvő kereskedők egyharmada előbb webáruházat nyitna, és csak annak sikere esetén bővítené a hagyományos boltok számát - derült ki a CBRE felméréséből.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Legyűrűzik a GDPR a mikro- és kisvállalatokhoz is!

Sokan csak szenvedői a GDPR rendeletnek. Rengeteg adminisztratív kötelezettséggel jár, de a hasznát még nem sokan realizálták. Még a mai napig vannak olyan szervezetek, akik egy lépést sem tettek a GDPR felkészülés irányába. Elsősorban a mikro- és kisvállalatokról van szó, akik sem humán, sem pénzügyi erőforrással nem rendelkeznek egy komolyabb felkészülésre.

2019. augusztus 21. 14:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mit mér és mire panaszkodik a magyar netező?

2019. augusztus 19. 09:35

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

2019. augusztus 8. 11:32

Új tulajdonosa van a UPC-nek

2019. augusztus 1. 12:20

A Bosch és a Daimler megvalósítja a vezető nélküli, automatizált parkolást

2019. július 31. 16:53
online sportfogadás