Kétszámjegyű növekedés az online játékforgalmazásban
Egyre sikeresebb a 7 éves JátékNet webáruház
Egyre nagyobb szeletet hasít magának az online értékesítés. Részben ennek köszönhető, hogy a JátékNet.hu, amely a legnagyobb forgalmú hazai játékwebáruház, 140 ezer megrendelés mellett közel negyven százalékos növekedést ért el tavaly, 1,4 milliárd forintos bevételt generálva. Már az online fizetéstől sem ódzkodnak a vevők, a karácsonyi szezonban közel másfélszeresére nőtt a bankkártyás fizetések száma.
Örülhetnek a hazai online játékforgalmazók, hiszen az internetes értékesítés 2013-ban is bővült. A JátékNet.hu Webáruház becslése szerint a hazai piac 2013-ban 30-40 milliárd forintot tett ki, ennek mintegy 10 százaléka pedig már online realizálódott. Ez a tendencia várhatóan 2014-ben is folytatódik, miközben a piac egészére komoly kihívások várnak.
„Az online növekedése a hagyományos forgalmazókat szorongatja, ugyanakkor a nagy külföldi webáruházak belépése is előre vetíthető. Az újdonságokra minden piaci szereplő azonnal reagál, a vevők megtartásához így a gyorsaság és széles kínálat már nem elég – emelte ki Bognár Ákos, a JátékNet.hu Webáruház ügyvezető igazgatója. – Ezért 2013-ban több exkluzív terméket vezettünk be.”
A 7. születésnapját ünneplő JátékNet.hu Webáruház 2013-ban mintegy 1,4 milliárd forintos árbevételt ért el, amely közel 40 százalékos növekedést jelent 2012-höz képest. A kétszámjegyű növekedés nemzetközi sikert is hozott a vállalatnak, amely a hazai indulók között egyetlenként bekerült a Deloitte Technology Fast 50 verseny regionális top10 mezőnyébe, és elnyerte a leggyorsabban fejlődő magyar technológiai vállalat címet.
A rendelésszámok is közel 40 százalékkal nőttek, így a webáruház több mint 140 ezer rendelést regisztrált. A játékpiac sajátosságainak megfelelően a legerősebb időszak közel 70 000 megrendeléssel a karácsonyt megelőző két hónap volt.
Változnak a vásárlási szokások
A JátékNet.hu adatai szerint 2013 utolsó két hónapjában az előző év hasonló időszakához viszonyítva a vásárlók mintegy 45 százalékkal többször választották a bankkártyás fizetést, míg az átvételi módok között egyre népszerűbb a Pick Pack Pont, mely a futárszolgálathoz képest olcsóbb, a személyes átvételhez képest pedig kényelmesebb alternatívát jelent.
A mobileszközök használata is terjed: 2013-ban a megrendelések 15 százaléka ilyen platformról érkezett. „Ennek megfelelően 2013 tavaszán elindítottuk mobilra optimalizált weboldalunkat, melynek köszönhetően okostelefonról és tabletről böngésző vásárlóinknak is ugyanazt az élményt tudjuk biztosítani, mint az asztali gépen netezőknek” – mondta el Bognár Ákos.
A webáruház újításait a vásárlók mellett a szakma is értékelte: 2013-ban a JátékNet.hu lett az Év Internetes Kereskedője, majd ősszel másodszor is elnyerte az Ország Legnépszerűbb Játékboltja címet. „A visszajelzések és elismerések bizakodóvá tesznek, hogy 2014-ben is az élmezőnyben tudunk maradni, töretlen fejlődési és növekedési célkitűzéseink mellett” – engedett bepillantást a jövőbe a JátékNet.hu Webáruház ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Legtöbb kereskedő használja a digitális technológiát
- Nintendo: a Wii U nem hozta meg a várt sikert
- Téglaméretű Gigabyte játékmasina
- A Gran Turismo játékosok nyertek a 24 órás dubai autóversenyen
- Internetes játékkal is harcolnak a korrupció ellen Kínában
- Miért kevesebb a játék az újgenerációs konzolokra?
- Háromszorosára nőhet a világ internet-adatforgalma 2017-re
- A PlayStation4 megérkezett Magyarországra
- A SzEK.org fontosnak tartja a piaci verseny tisztaságának védelmét
- Mi kerül a karácsonyi virtuális kosarunkba?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Díjazták az építőipar „rocksztárját”
Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezető igazgatója vehette át az idei "Év Építőipari Személyisége" díjat. A szakember 30 éve képzi és inspirálja a szakembereket és az építőanyag kereskedőket, emellett támogatja a megrendelőket építési álmaik valóra váltásában. Legyen szó TikTok videóról, egy medence burkolásáról készülő oktatóanyagról, vagy ezer szakember motiválásáról egy konferencián, Markovich Béla mindenhol ott vagy és minden lehetőséget megragad, közvetlenül hozzájárulva az építőipar kultúrájának fejlődéséhez.
Térítésmentesen tanulhatnak nyelvet a tanárok
A hétköznapi élet során egyre több olyan impulzussal találkozunk, ami idegen nyelvhez kötött. Így vannak ezzel a pedagógusok is, akiknek a kezében páratlan lehetőség van: azok a tanárok ugyanis, akik még nem beszélnek angolul vagy németül, vagy esetleg magasabb szintre emelnék a nyelvtudásukat, esetleg csak gyakorolnák a kiejtésüket, bővítenék a szókincsüket, térítésmentes nyelvtanulási lehetőséget tudhatnak magukénak. A KRÉTA Idegennyelvi Felkészítő Modulja (IFM) ugyanis térítésmentes lehetőséget biztosít minderre a pedagógusoknak is, akik közül már több ezren használják a felületet.
Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric
Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.