Mobilon tesztelik a Facebook keresőmotorját
A Facebook új keresőmotorja, a Graph Search már debütált a webes felületen, és most úgy tűnik, a vállalat mobileszközökön is teszteli a megoldást.
A Mashable egyik újságírója, Seth Fiegermann bukkant rá a Graph Searchre a Facebook alkalmazásban, és rögtön kiposztolta Twitterre is. Ez nem meglepő, ugyanis Mark Zuckerberg már célzott rá a Q4-es bevételek kapcsán, hogy mobileszközökre is fejlesztik a megoldást.
A Graph Search-csel a felhasználók pontos kérdésekre kaphatnak választ, mint például „TV műsorok, melyeket doktorok néztek”. Ez alapján kilistázza azokat a Facebookon orvosként feltüntetett felhasználókat, akik az oldalon kedvelik az adott TV műsor oldalát stb. Így sokkal könnyebb megtalálni a hasonló érdeklődésű egyéneket.
A kiposztolt screenshot (pillanatkép) alapján a Facebook már valóban teszteli a lehetőséget, amely azt mutatja, hogy a vállalat meghatározó szerepet szán a mobilszegmensnek. Az elmúlt évben is számos mobilfejlesztés volt a cég életében (lásd pl. Messenger), ám idén már év elején nagy hajrába kezdtek a Paperrel (amely február 3-án debütált) és most a Graph Search mobiltesztelésével.
Forrás: TheNextWeb.com
Kapcsolódó cikkek
- A MÁV fejleszti utastájékoztató rendszereit
- Újságként lesz olvasható hétfőtől a Facebook
- Játékok érkeztek Google Glassra
- Érkezik a Facebook hírolvasó alkalmazása, a Paper
- Facebook oldalt indított az első választóknak az NVI
- Képszerkesztő funkciót kapott a Twitter Android alkalmazása
- Technológiai újítás a Jófogáson
- Innováció a Business Telecomtól
- Közös navigációs megoldást fejlesztett a BMW és az SAP
- Új alkalmazás a HáziPatikától – EgészségGPS
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Törökország – Egyesült Arab Emírségek. Üzleti Fórum a két közel-keleti óriással
A Közel-Kelet két meghatározó üzleti központja Törökország és az Egyesült Arab Emírségek (UAE). Szerepük a világgazdaságban is felértékelődött. A PP Konferenciaközpont – BKIK „Törökország – Egyesült Arab Emírségek. Üzleti Fórum a két közel-keleti óriással” című konferenciáján török, arab és magyar előadóink megmutatják, hogy miért érdemes ezeken a piacokon megjelenni.
Ahol jelen és jövő találkozik
Októberben második alkalommal szervezi meg a hazai járműipar egyik kiemelkedő eseményét, a TECHTOGETHER+-t az autopro.hu csapata, ahol jelen és jövő találkozik. A rendezvény keretében megtartott járműipari konferencián hazánk meghatározó iparvállalatainak top menedzserei adnak elő, az innovatív ipari trendekre fókuszáló szakmai találkozón pedig az itthon tevékenykedő kulcsszereplőkkel találkozhatnak az érdeklődők. A rendezvény harmadik pillérjeként hazánk legtehetségesebb egyetemistái mérik össze tudásukat a mérnökhallgatói verseny keretében.
A Széchenyi István Egyetem debütált a Times Higher Education világranglistáján is
Története során először került fel az egyik legnagyobb presztízsű világranglistára a győri Széchenyi István Egyetem, ami azt jelenti, hogy a világ egyetemeinek legjobb öt százalékába tartozik. Az eredmény óriási siker, a Times Higher Education rangsorának készítői ugyanis a felsőoktatási intézmények tudományos teljesítményét a legszigorúbb sztenderdek alapján mérik.
E-kereskedelmi útmutató: Hogyan növelhetjük a konverziót és az eladásokat az üzenetküldő alkalmazásokkal?
Bár az üzenetküldést általában hétköznapi, kötetlen beszélgetésekhez társítják, mára a marketing és a kereskedelem szempontjából is nagyszerű csatornává vált.
Tiltólistás időrabló vagy egyre inkább hasznos edukációs eszköz a platform?
A TikTok népszerűsége az oldal 2017-es indulása óta töretlen. Egy friss felmérés szerint a 4 és 18 év közötti gyerekek naponta átlagosan 91 percet töltenek el rajta. A tiktokozó diákok több, mint 60%-a szerint a rövid videók segítenek a tanulásban és a házi feladat elkészítésében is, tehát edukációs céllal is pörgetik a feed-et, nem csak a szórakozás miatt.