Mobilalkalmazások: kik a legaktívabbak?
A Distimo új tanulmánya szerint jelenleg Ázsiában van a legnagyobb piactere az alkalmazásoknak. Egy év alatt 162%-kal nőttek a Google Playből származó bevételek.
A Google Play bevételei 2013-ben jelentősen nőttek, melynek meghatározó részét Ázsia produkálta. A Distimo kutatása alapján a világ alkalmazás-bevételeinek 41%-a innen származik, Észak-Amerika 31%-ot, Európa pedig 23%-ot tesz ki a befolyt összegek tekintetében.
Az ázsiai országokat tekintve a Google Playből és az App Store-ból származó bevételek egyenletesebben oszlanak meg, mint más régiókban. Észak-Amerikában az Apple vezet ezen a téren 75%-kal. Az ázsiai országokat jobban szemügyre véve pedig kétségtelenül Japán a legjövedelmezőbb ország.
Ebben a régióban az ingyenes üzleti modell vezet A legnagyobb bevétel-növekedést Dél-Korea érte el 271%-kal, melynek jó részét a Google Play letöltések adták.
Decemberben a legnépszerűbb, ezáltal a legtöbbet letöltött játék az Angry Birds Go! volt, melyet a CarrotFantasy 2: Polar Adventure (japán verzió) és a The Hardest Game is History (japán) követett.
Egy másik jelentés szerint (Portio Research) szintén az ázsiai régióban várható a legnagyobb növekedés, ám külön-külön mindegyik piacon pozitív irányba mozdult el az alkalmazáspiac.
Az előzetes becslések szerint az ázsiai térségben az alkalmazás-felhasználók száma 2017-ig 39,8%-kal nő majd, és számuk átlépi a 2 milliárdot (nagyjából 2 milliárd 39 millióra nő).
Világszinten is főként az ingyenes alkalmazásokat keresik az emberek. A becslések szerint az elkövetkező években továbbra is ez a tendencia folytatódik majd: míg tavaly a letöltött applikációk 89,6%-a volt ingyenes, addig 2017-re ezek aránya a 94,5%-ot is elérheti.
Kínában a Baidu tette közzé legfrissebb eredményeit az Android felhasználókat vizsgálva az aktuális mobiltrendeket illetően. Ebből kiderül, hogy az emberek nagy része (59%) alkalmazásboltokból szerzi be az egyes appokat, csupán 13%-uk használ online alkalmazáskeresőket, és 21% telepíti PC-n keresztül eszközére az adott programot.
A letöltések száma is növekedett az előző évhez képest: még 2012-ben az egy főre jutó letöltött appok száma 8,2 volt, addig 2013-ban már 10,5 alkalmazás jutott egy-egy userre. Rendszeresség tekintetében is növekedés tapasztalható: míg egy évvel korábban az androidosok 11%-a töltött le napi szinten valamilyen appot telefonjára, addig2013. harmadik negyedévében ez a szám már 15%-ra rúgott.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Az Apple és a Google küzd a Flappy Bird klónok ellen
- Több mint egymillióan tölthettek le a Google Play áruházból egy kártevőt
- Egyre több alkalmazást töltünk le
- Sok vállalat szerint a BYOD trend egyre nagyobb veszélyt jelent
- A netezők több mint egyharmada használ időjárás- és híralkalmazásokat
- Mobilappal adni-venni
- Az amerikai okostelefon-használók már reggel appoznak
- 2017-re 5 milliárd mobiltulajdonos lesz
- A neten női táskát vásárlók egyhatoda férfi
- Nem kedveljük a mobilappokat?!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Nagy rekesznyílású és nagy látószögű zoomos Sony objektív
A Sony örömmel jelenti be a full-frame α (Alpha) E-bajonettes objektívek legújabb tagját. Az FE 16-25mm F2.8 G egy nagy rekesznyílású, nagylátószögű zoomobjektív, amely a 16 mm és 25 mm közötti teljes zoomtartományban F2.8 maximális rekesznyílást tart fenn, és kompakt, könnyű kialakításának köszönhetően a kiváló képminőséget nagyszerű hordozhatósággal kombinálja.