Megszabadulhatunk a promóciós e-mailektől a Gmailben
Nem szereted a promóciós e-maileket? Ha gmailes vagy, szerencséd van, ugyanis a Google bevezett egy megoldást, mellyel a felhasználók leiratkozhatnak az ilyen típusú levelekről.
Hasznos újítás volt a Gmailtől, hogy különválasztotta a promóciós leveleket elsődleges levelesládánktól, ám ettől függetlenül még gyűlnek az e-mailek, csak nem közvetlenül ezek fogadnak minket, ha bejelentkezünk fiókunkba. A Gmail ezek kiiktatására is kínál egy megoldást.
A Google a San Franciscó-i Messsaging, Malware and Mobile Anti-Abuse Working Group konferencián jelentette be, hogy egy úgynevezett leiratkozás gombot (unsubscribe button) ad a hirdetés típusú levelekhez, ahol a felhasználóknak lehetősége nyílik arra, hogy megszabaduljanak a promóciós levelektől. Ez az opció a hirdetői e-maileknél jelenik majd meg, melyekről feltételezhető, hogy a felhasználó nem biztos, hogy kíváncsi rá.
Ennek előnye, hogy nekünk nem kell semmilyen erőfeszítést tenniük, nem szükséges külön leiratkozni egy-egy levélről, a Google elrendezi helyettük. Sok esetben, például a marketinges promóciók esetén ez nem is olyan könnyű feladat, így valóban hasznos lehet a Google megoldása, amely automatikus küld egy e-mailt a levelet küldő vállalatnak, amelyben jelzi, hogy a felhasználó többé nem kíván hasonló leveleket kapni.
Ám ez csupán egy kérés, a Google tehát nem tiltja a jövőben ezeket a leveleket, csak jelzi a küldő számára a leiratkozási szándékot.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Két bővítménytől is megszabadult a Chrome
- Levelezési és naptáradatainkat is menthetjük a Google Takeouttal
- Megújult a Gmail iOS alkalmazása
- Áttekinthetőbbé vált a Gmail
- Elhárították a hibát a Gmailben
- Új reklámmegoldás a Gmailben
- Aki nem figyel, feleslegesen fizethet
- A Google többet tud rólad, mint az állam
- Elrajtolt a megújult Gmail
- Újabb Gmail frissítés az átláthatóbb levelezésért
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.