Új mobilstratégia az LG-nél

forrás: Prím Online, 2014. március 3. 09:39

Az LG az új mobiltelefonok mellett új termékstratégiáját is bemutatta a Mobile World Congressen (MWC). A vállalat ebben az évben a márka erősödését kívánja elérni egyedi, fogyasztóközpontú funkcióival, valamint azzal, hogy egyszerre összpontosít a prémium és az alapkategóriás okostelefonokra.  

„Az LG számára az elérhető legjobb felhasználói élmény biztosítása mellett egyre fontosabb szempont az is, hogy a vásárlók ugyanolyan élményben részesülhessenek, függetlenül attól, melyik készülékünket használják” — nyilatkozta Dr. Jong-seok Park, az LG Electronics Mobile Communications Company elnök-vezérigazgatója.

 

„Akármennyit is fejlődtek az okostelefonok az utóbbi években, nem szabad elfelejtenünk, hogy a világ fogyasztóinak kevesebb mint egynegyede használ okostelefont. Ezért lesznek 2014-ben olyan készülékek termékválasztékunkban, amelyek egyedi, a fogyasztók szélesebb körét kiszolgáló felhasználói élményt nyújtanak.”

 

 

A legújabb készülékek mellett az LG továbbra is prioritásnak tekinti majd a prémium kategóriás, felhasználói élményt fokozó funkciók, például a Knock Code bevezetését, hogy ezzel is még jobban megkülönböztesse az LG okostelefonokat a versenytársaktól. A G Pro 2-ben debütáló Knock Code lehetővé teszi, hogy a felhasználók a telefont egyszerűen a képernyőn való koppintásokkal indítsák el és zárják le. A következetes és egyedi felhasználói élmény biztosítására irányuló stratégia részeként, idén a Knock Code az LG okostelefonjainak nagy részén már alapfunkció lesz.

 

A vállalat tehát 2014-ben is impozáns termékek sorával kívánja bővíteni felhasználói bázisát. Ezeket a termékeket kifejezetten úgy tervezték, hogy a világ minden táján megfeleljenek a felhasználói igényeknek. A sikeres 2013-as év után, amikor a vállalat piacra dobta a közkedvelt G2, Nexus 5 és G Flex készülékeit, az LG joggal bízik abban, hogy a 2014-es termékstratégiája is jó eladási mutatókat garantál majd.

 

 

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ismét együtt jótékonykodik a Raben, a Danone és a Numil

A Danone két hazai vállalatával, a Danone Magyarország Kft.-vel és a Numil Hungary Tápszerkereskedelmi Kft.-vel együtt vett részt az idei Élelmezési Világnap alkalmából szervezett Adománykonvojban a logisztikai szolgáltató Raben Trans European Hungary Kft. A két élelmiszeripari cég az idén mintegy kétszer akkora mennyiségű termékkel járul hozzá a rászoruló családok megsegítéséhez, mint tavaly.

2021. október 20. 15:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12

Google: környezetbarát keresési funkciók érkeztek

2021. október 7. 17:13

Radikális változások jönnek a Google keresésben: itt a MUM!

2021. szeptember 30. 19:07

Megújul a Vodafone vezetékes internet és TV portfoliója

2021. szeptember 29. 11:20