Új mérőeszközzel bővült az Adverticum AdServere

Czipperer Dia, 2014. március 6. 16:31

Új mérőeszközzel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer. A Custum Logger néven bevezetett termék, egy inventory mérő eszköz, mely segítségével pontosabban tervezhető a hirdetési felületek hasznosítása.

Megjelent az Adverticum új mérőeszköze, a Custom Logger. „Az új termék bevezetésének célja, hogy ügyfeleink az általuk meghatározott adatok figyelése és naplózása útján részletesebb információkat kaphassanak egy kampány eredményeiről, és később ezeket az eredményeket felhasználva a hirdetések célzásánál, pontosabb elérést biztosíthatnak a hirdetőiknek.”- mondta el Szutor Ferenc az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese.

 

Az új mérőeszköz lehetőséget ad a tartalomszolgáltatóknak, hogy feltérképezzék hirdetési felületeiket, vagy a felületeiken futó kampányokat. Megtudhatják például, hogy a weboldalaikon futó hirdetéseket melyik megyéből hányan látták, vagy milyen felbontású eszközökön keresztül nézték, esetleg milyen böngészőből és milyen operációs rendszeren keresztül látogatták a netezők.

 

A Custom Logger fejlesztése része egy innovatív hirdetéshatékonysági mérőrendszer kialakításának.

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

CES 2023,2024 és a többi: innováció egész évben

Messziről indítja gondolatait amerikai tudósítónk, Laszlo Horvath, aki még nem írta ki magából az év elejei CES-élményeket, amiket a folyamatosan érkező hírlevelek is folyamatosan frissítenek. A sivatagi eső vagy a nyárson körbekínált hús mind elvezetnek a technológiához, ami a egyrészt a CES-nek központi témája, másrészt (s egyben) a környezete is. Az írás hosszú, javasoljuk olvasóinknak döljenek hátra, és élvezzék! 

2023. május 22. 22:25

A Delta az Apple termékek hivatalos rendszerintegrátora lett

A Delta Technologies Nyrt. 100%-os leányvállalata az elsők között szerzett rendszerintegrátorként AAR (Apple Authorised Reseller) minősítést. Az Apple termékek hatékonyabb hazai támogatásának érdekében a Delta Systems Kft. stratégiai megállapodást kötött az Apple termékek magyarországi hivatalos disztribútorával, az Apcom Hungary Kft-vel.  

2023. május 15. 17:03

Megjelent a Magyar Telekom 2022. évről szóló fenntarthatósági jelentése

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia második évét zárta a Magyar Telekom. A 2022. évi eredményekről a friss Fenntarthatósági jelentésében számol be a vállalatcsoport.

2023. május 9. 15:41

Stronger together! RSAC2023

Gyakorlatilag a Digital Media Hungaryvel egyidőben nyitotta meg a kapuit a kiberbiztonság legfontosabb nemzetközi eseménye, a szépséges San Francisco Moscone Centerében évente megrendezett RSA Conference.  

2023. április 26. 15:55

Öt árulkodó jel, hogy csalás áldozatai lettünk – mit tegyünk ezután?

Számtalan csaló jelent meg a kibertérben, akik csak arra várnak, hogy ellopják a felhasználók személyazonosságát és pénzét, akik ezt sokszor észre sem veszik. Az ő leleményességük, a mi hiszékenységünk, valamint a gyenge vállalati biztonsági megoldások együttesen teszik az online csalásokat egy több milliárd dollárt érő kihívássá. A Szövetségi Kereskedelmi Bizottság (FTC) szerint 2021-ben az amerikai fogyasztók összesen közel 6 milliárd dolláros kárt szenvedtek el online csalások miatt, ami 70 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az ESET kiberbiztonági szakértői összegyűjtötték azokat az intő jeleket, amelyek segítenek időben felismerni az átveréseket.

2023. április 26. 12:43

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a legnagyobb webáruházak rangsora

2023. május 23. 20:10

Új fizetési kapu magyar e-kereskedőknek

2023. május 18. 12:49

Nem törődünk eléggé online adataink védelmével

2023. május 8. 15:39

Új keresőt fejleszt a Google

2023. április 24. 20:01