Szocsi 2014 - Az arany volt a legnépszerűbb szó a Twitteren
A szocsi téli olimpia ideje alatt az arany volt a legkedveltebb szó a Twitter közösségi oldalon, amelyet elsősorban a kanadaiak és az amerikaiak használtak a vizsgált időszakban - derült ki az IBM felméréséből.
A felhasználók nemzetiségét vizsgálva kiderült, hogy a tweetek majdnem fele a kanadaiakhoz és az amerikaiakhoz köthető, előbbiek az összes bejegyzés 24, utóbbiak a 20 százalékát adták. Aktívak voltak még ebből a szempontból a britek (9 százalék), valamint az ausztrálok, a franciák, az indiaiak és a japánok is (6-6 százalék).
Az ibm.com oldalon nyilvánosságra hozott elemzés szerint a bejegyzések 78 százalékát angol nyelven írták, a leggyakrabban megemlített sportolók ranglistáján Shaun White kétszeres olimpiai bajnok amerikai hódeszkás végzett az élen, az ő nevét 65 858 tweetben lelték fel a kutatók, bár ezúttal nem nyert érmet. Honfitársa, a szintén hódeszkás Sage Kotsenburg - aki a szocsi olimpia első aranyérmese lett - 53 291 bejegyzésben volt megemlítve, Jenny Jones brit hódeszkással kapcsolatban pedig 51 998 tweet született.
A Twitter-használók között a vizsgált időszakban a sportágak közül a hódeszka kapta a legtöbb pozitív véleményt (40 százalék), a második helyen a jégkorong (24 százalék), a harmadikon a műkorcsolya (23 százalék) végzett.
Kapcsolódó cikkek
- A Vine blokkolja a szexuális tartalmakat
- Fontos az ár: külföldi webshopokban vásárol a magyar
- Voks ’14: közvéleménykutató mobilalkalmazás
- Labdarúgó NB I - Már online is lehet jegyet vásárolni
- Internetes együttműködés menti meg a vlv.hu vízilabda-szakportált
- Lezárult a miskolci Digitális Közösség Program második szakasza
- Guardian: a brit titkosszolgálat éveken át rögzítette a Yahoo webkamerás képeit
- Megszavazta az EP a világháló akadálymentesítéséről szóló előterjesztést
- Az egész világon elérhető ingyenes internetet tervez egy amerikai szervezet
- Több mint 50 millió Barca-drukker a Facebookon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Törökország – Egyesült Arab Emírségek. Üzleti Fórum a két közel-keleti óriással
A Közel-Kelet két meghatározó üzleti központja Törökország és az Egyesült Arab Emírségek (UAE). Szerepük a világgazdaságban is felértékelődött. A PP Konferenciaközpont – BKIK „Törökország – Egyesült Arab Emírségek. Üzleti Fórum a két közel-keleti óriással” című konferenciáján török, arab és magyar előadóink megmutatják, hogy miért érdemes ezeken a piacokon megjelenni.
Ahol jelen és jövő találkozik
Októberben második alkalommal szervezi meg a hazai járműipar egyik kiemelkedő eseményét, a TECHTOGETHER+-t az autopro.hu csapata, ahol jelen és jövő találkozik. A rendezvény keretében megtartott járműipari konferencián hazánk meghatározó iparvállalatainak top menedzserei adnak elő, az innovatív ipari trendekre fókuszáló szakmai találkozón pedig az itthon tevékenykedő kulcsszereplőkkel találkozhatnak az érdeklődők. A rendezvény harmadik pillérjeként hazánk legtehetségesebb egyetemistái mérik össze tudásukat a mérnökhallgatói verseny keretében.
A Széchenyi István Egyetem debütált a Times Higher Education világranglistáján is
Története során először került fel az egyik legnagyobb presztízsű világranglistára a győri Széchenyi István Egyetem, ami azt jelenti, hogy a világ egyetemeinek legjobb öt százalékába tartozik. Az eredmény óriási siker, a Times Higher Education rangsorának készítői ugyanis a felsőoktatási intézmények tudományos teljesítményét a legszigorúbb sztenderdek alapján mérik.
E-kereskedelmi útmutató: Hogyan növelhetjük a konverziót és az eladásokat az üzenetküldő alkalmazásokkal?
Bár az üzenetküldést általában hétköznapi, kötetlen beszélgetésekhez társítják, mára a marketing és a kereskedelem szempontjából is nagyszerű csatornává vált.
Tiltólistás időrabló vagy egyre inkább hasznos edukációs eszköz a platform?
A TikTok népszerűsége az oldal 2017-es indulása óta töretlen. Egy friss felmérés szerint a 4 és 18 év közötti gyerekek naponta átlagosan 91 percet töltenek el rajta. A tiktokozó diákok több, mint 60%-a szerint a rövid videók segítenek a tanulásban és a házi feladat elkészítésében is, tehát edukációs céllal is pörgetik a feed-et, nem csak a szórakozás miatt.