Plüssmackóba épített szenzor győzött a női startup versenyen

forrás: Prím Online, 2014. március 27. 08:45

A gyereket védő “Teddy The Guardian”-t ítélték a legjobbnak a H13 CEE Women Startup Competition Demo Napján. A megmérettetésen 12 női startup vett részt.

A Józsefváros nemrég megnyílt vállalkozói inkubátorháza, a H13 Diák- és Vállalkozásfejlesztési Központ által elindított verseny záróeseményén hazai és nemzetközi mezőnyből 12 női startup mutatta be ötleteit a befektetők, érdeklődők és az online nagyközönség előtt. 

 
A résztvevő csapatokat több mint 70 hazai, régiós és tengerentúli jelentkezőből választották ki. A 6 napos felkészítő időszak alatt előadási technikáikon és prezentációs készségeken kívül az üzleti modelljüket és elképzeléseiket is csiszolhatták a hazai és külföldi mentorok segítségével. 
 
 
A legjobbnak ítélt Teddy The Guardian egy plüss maci beépített orvosi és figyelő szenzorokkal, amelyek folyamatosan mérik a gyermek szívdobogását, testhőmérsékletét, oxigén ellátottságát és stressz szintjét. A rögzített értékeket wireless technológiával folyamatosan nyomonkövethető tábla vagy mobil készüléken.
 
 
A Samebug olyan közösségi hiba- és megoldás gyűjtemény építő rendszer, amivel a fejlesztők egymást segíthetik az előforduló programozási hibák javításában.
  
A Sizemapp a nőknek segít a helyes méretekkel rendelkező melltartó vásárlásban, mert jelenleg a nők 90%-a helytelen kosárméretet használ.
  
Az első három helyezett csapattal befektetési lehetőségekről a Tracktion Tribe képviseletében Károlyi Antal kezdett tárgyalásokat.
  
Az „Aquincum Technológiai Inkubátor” részéről Kamilla Szandrocha folytat további munkát a Samebug és Foglaljorvost.hu tulajdonosokkal. A Foglaljorvost.hu a páciensek alapján véleményezett magánorvosokhoz kínál időpontfoglaló rendszert.
  
Drew Gerber (Wasabi Publicity), David Trayford a Content2Connect részére további támogatást, illetve  Tacktion Tribe-al közösen a Homplex részére további tanácsadási, mentoring és piacra lépési segítséget kínál.
 
A Content2Connect e-book kiadványok forgalmazásával és terjesztésével foglalkozó startup, míg a Homplex az 3D lakberendező alkalmazásukkal és ehhez gyártott bútoraikkal az Ikea alternatívájaként létrejött kezdeményezés.
 
A H13 Diák -és Vállalkozásfejlesztési Központ díját, az 1 éves Vállalkozói Inkubációs Program csomagot a VirTailor nyerte, akik akár egy szalvétára skiccelt ruhaformából is kész terméket tudnak gyártani a megrendelőnek, az online rendszerük segítségével. A H13 féléves vállalkozói inkubációs csomagját józsefvárosi üzlethelyiségbérleti lehetőséggel pedig a KicsiCake nyerte a márkázható, kézműves süteményeikkel.
  
A versenyen senki sem távozott üres kézzel. Kiosztásra kerültek többek közt Funzine, Haszon Nők és The Pitch magazine megjelenési lehetőségek, Pioneers startup fesztivál jegyek, Antavo előfizetési csomagok, Dr. Linkedin képzések.
  
- A PIKKPACK-Shoes By YOU! – “csináld magad” cipőjével nagy sikert aratott, nem csak a női résztvevők körében.
 
- Paperspokes – a 3 hölgy fantasztikus egyedi tervezésű, felhasználókra szabott kerékpár kiegészítőket és kellékeket gyártanak. 
 
- MakeMeals – cseh csapata személyre szabott étkezési tanacsadó rendszerükkel nemcsak a súlyfelesleg szüntethető meg, de segítséget adhat a cukor-, liszt és egyéb érzékenységgel rendelkezők számára is. 
 
- ProgramDate – a virtuális ismerkedés helyett a kellemest a kellemessel összekötve szervez vacsora-, színház- és mozirandikat.
Kulcsszavak: start-up verseny nők Szenzor

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09