Plüssmackóba épített szenzor győzött a női startup versenyen
A gyereket védő “Teddy The Guardian”-t ítélték a legjobbnak a H13 CEE Women Startup Competition Demo Napján. A megmérettetésen 12 női startup vett részt.
A Józsefváros nemrég megnyílt vállalkozói inkubátorháza, a H13 Diák- és Vállalkozásfejlesztési Központ által elindított verseny záróeseményén hazai és nemzetközi mezőnyből 12 női startup mutatta be ötleteit a befektetők, érdeklődők és az online nagyközönség előtt.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar startup hódítaná meg a globális hajóbérlési piacot
- Az Ericsson is beszáll a startup utánpótlásba
- Smartmobil 2014: hazai startupok a világsiker küszöbén
- Országos ifjúsági robot kupát rendeznek áprilisban Nyíregyházán
- Magyarország legjobb szoftverfejlesztőit keresi a GE Healthcare
- Fél milliárd forint start-up támogatásra
- Meghosszabbították a startup verseny jelentkezési határidejét
- Békéscsabai informatikus indulhat a jövő évi szakmai világbajnokságon
- BeeSmarter: a Blackbone sikerével zárult a verseny
- Melyik lesz az ország legjobb IT-csapata?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.