YaTube – YouTube kihívón dolgozik a Yahoo?
Ha hihetünk a pletykáknak, a Yahoo saját, a YouTube-hoz hasonló videómegosztó oldalon dolgozik. A kulcskülönbség, hogy a konkurenciával ellentétben nem ingyenesség, hanem az igényesség a cél.
A Re/Code számolt be arról, hogy új YouTube kihívó érkezhet a piacra, melyet a Yahoo fejleszt. A "YaTube" néven is emlegetett szolgáltatás esetében kérdés, hogy milyen csábítaná oda hirdetőket és az embereket, akik már évek óta a YouTube-ot használják, és amelynek évek óta nem akadt komolyabb kihívója.
A hirdetők csalogatására – ha minden igaz – már megvan a tervük. A vállalat arra alapoz, hogy reklámozók sokat panaszkodnak a YouTube miatt, hogy nem tudnak sok pénzt keresni azokból a hirdetésekből. A Yahoo azonban jobb hirdetési bevételeket ígér és garantált videóárakat. Mindemellett erősebb marketinget is kínálnak, amely azt is magában foglalja, hogy az egyes videók a Yahoo kezdőoldalán is szerepelhetnek, még akkor is, ha nem exkluzív.
Sokan úgy vélik, a Yahoo nem egy teljesen új dolgot fejleszt, hanem már egy meglévő szolgáltatást kebelez majd be, mint a Vimeo. A jelentés szerint ugyanis a Yahoo újdonsága nem is olyan sokára, a következő hónapokban debütálna, és nem kimondottan a YouTube által alkalmazott nyílt modellt követné, hanem egy válogatottabb, sokkal szakmaibb tartalom a cél, és több YouTube „sztárt” is szeretnének elcsábítani.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Már több mint 80 ezren látták a magyar „Nokia-rapper” videóját
- A török miniszterelnök betiltaná a Facebookot és a YouTube-ot
- Megszűnik a Facebook és Google-belépés a Yahoo szolgáltatásainál
- Interaktívak és hiperaktívak a tévé előtt
- YouTube videók a Google kiemelt találatai között
- Hírek 15 másodpercben a BBC Instagram csatornáján
- A Yahoo a mobilszegmensre összpontosítja figyelmét
- 4K támogatást kap a YouTube
- Indul a Fuso Premium Streaming videószolgáltatása
- A YouTube mobilapp offline módban is kínál élményt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.