Szakmai díjat nyert Pécs mobileszközöket használó imázskiadványa

forrás: Prím Online, 2014. április 11. 09:19

mobileszközökben rejlő lehetőségeket kihasználva mutatják be Pécset abban a kiadványban, amely az Irány Pécs Turisztikai Nonprofit Kft. gondozásában jelent meg, és első díjat nyert az Iránytű 2014 - Turizmus Trend kommunikációs versenyén.

 

Az Iránytű 2014 - Turizmus Trend kommunikációs versenyének szakmai zsűrije a város imázs, területi marketing/print kategóriában az Irány Pécs Nonprofit Kft. „VISIT PÉCS SZELLEM/TÉR/KÉP” című kiadványát választotta az országban a legjobbnak. Ebben az alkotók párbeszédre buzdítva, interaktív megközelítésben mutatják be Pécset, a kultúra városát. Jelentős újításnak számítanak az oldalakon elhelyezett interaktív tartalmak, mint a dinamikus QR-kód, illetve a Layar mobilalkalmazás felületei, amelyek okostelefon vagy tablet segítségével varázsolják élővé a kiadványt.

 

A pécsi csapat (Kreatív.hu)

 

A QR-kódok segítségével zenéket hallgathatunk, a Layar alkalmazással pedig a tartalmakhoz kapcsolódó videoklipet nézhetünk meg mobileszközünkön. A multimédiás lehetőségek új dimenziót nyitnak a városmarketing, kiadványszerkesztés területén, hiszen egy nyomtatott kiadvány nemcsak írásban nyújt információkat az érdeklődők számára, hanem a városra jellemző egyéb impressziókat is átadhatja.

 

A Iránytű - Turizmus Trendet, a turisztikai vállalkozások kreatív marketing- és kommunikációs ötleteit díjazó versenyt, immár 10. éve rendezik meg. Az utazási irodák, nonprofit szervezetek (Tourinform, turisztikai hivatal, TDM-szervezet, egyesület), szállodák, továbbá az általuk megbízott kreatív és reklámügynökségek idén hat kategóriában nevezhettek a megmérettetésre. A versengésre 60 pályamű érkezett a pályázatot meghirdető, a Turizmus Trend szaklapot is kiadó Professional Publishing Hungary központjába.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az európai gyártóvállalatok nem tudják eredményesen alkalmazni az okostechnológiákat

Az európai gyártóvállalatok kétharmada nem használja fel az okosgyárak működéséből szerzett elemzési adatokat a hatékonyabb döntéshozáshoz – derül ki a Fujitsu napokban közzétett vizsgálati eredményeiből. Bár az okosgyár-technológiák megtérülésével kapcsolatban teljes az egyetértés, a gyártóvállalatok többsége nem használja ki maradéktalanul a lehetőségeket. 

2019. október 14. 15:23

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás