Huawei: 80 millió okostelefon értékesítése a cél

Czipperer Dia, 2014. április 27. 08:22

A Huawei egy sajtókonferencián beszélt idei terveiről, melyek között szerepel, hogy 80 millió okostelefon szállítása cél 2014-ben. Bár ez nem jelenti azt, hogy minden telefont sikerül is eladni, de ez egyben a kereslet növekedését is jelentheti.

Az IDC elemzőcég adatai alapján a Huawei a világ harmadik legnagyobb okostelefon gyártója volt tavaly, amely annak is köszönhető, hogy több közvetlen értékesítés csatornát is használt, mint például az Amazon.

 

Az évek során egyre sikeresebb lett a mobileladások tekintetében a vállalat. 2012-ben 32 millió okostelefont értékesítettek, tavaly pedig ez a szám elérte az 52 milliót. Az idei tervek pedig 80 milliós küszöböt célozták meg, amelyet, ha sikerül elérniük, 53,8%-kal növekszik majd az eladások aránya.

 

 

Colin Giles, a vállalat ügyvezető alelnöke még a Las Vegas-i CES-en elmondta, hogy idén főként a márkaépítésre, a dizájnra és az innovációkra fókuszálnak, szeretnék tovább növelni a márkatudatosságot. A marketing erőfeszítésekbe fektetnek több pénzt (300 millió dollárt). A márkatudatosság építésén már évek óta keményen dolgoznak: míg 2012-ben csak 32% volt, addig tavaly ezt sikerült 68%-ra feltornászni.

 

Figyelmüket pedig egyre inkább a közép- és felsőkategóriás készülékekre irányítják majd, és meggondolják, milyen piacok felé nyitnak. Shao Yang, a vállalat marketing alelnöke ezzel kapcsolatban kifejtette, hogy a koreai terjeszkedés egyelőre még nem szerepel a tervek között, hiszen, ahogy ő fogalmazott, az nagyon „high-end piac”. Ha egy márka ott megbukik, az nagy hatással van a vállalat jövőjére. Ehelyett inkább a kínai piacon lesz a fő hangsúly ebben az évben. Yang azt is hozzátette, hogy bár sok márka van jelen Kínában, és a verseny igen erős, hisz a Huawei okostelefonok stabil növekedésében.

 

A decemberben bemutatott felső-középkategóriás Honor 3C modell már eddig is sikeres volt, összesen 8 millió darabot adtak el belőle megjelenése óta, és csak ettől a készüléktől még 20 milliós forgalmat várnak.

 

Az idei CES-en ismerhette meg a nagyközönség a vállalat új készülékét, az Ascend Mate 2-őt, amelyhez kapcsolódóan már akkor a 80 milliós célról beszéltek, és úgy tűnik, ehhez a tervükhöz továbbra is ragaszkodnak.

 

Forrás: Koreajoongangdaily.joins.com; USAHuawei.com

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új nemzetközi értékesítési vezetővel erősít a Prefixbox

A Prefixbox, e-kereskedelmi termékkereső megoldásokat fejlesztő vállalat, új értékesítési alelnököt és operatív vezetőt üdvözöl a csapatában Deák Árpád személyében, akinek fő feladata a vállalat növekedési ütemének felgyorsítása, új értékesítési csapat kiépítésével, új nemzetközi piacok meghódításával, és a vállalat üzletfejlesztési stratégiájának vezetésével.

2021. december 2. 11:18

Digitalizálja gyártását a Dr. Oetker Magyarország

Másfél év alatt modernizálja gyártását a Dr. Oetker Magyarország. Az évente 9-11 ezer tonnányi, tizenhét országot – közte hazánkat is – ellátó, élelmiszeripari segédanyagokat gyártó vállalat meglévő gyártósorait digitalizálja jánossomorjai üzemében. 

2021. december 2. 09:57

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

December elején nyit az első magyar kriptotőzsde

2021. november 30. 21:13

Dr. Charaf Hassan a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának új elnöke

2021. november 18. 16:49

A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei

2021. november 9. 21:45

Magyar innováció nyert ezüstérmet az év egyik legfontosabb egészségügyi startup versenyén

2021. október 30. 14:59