KKV Akadémia – a közösségi oldalak használatának fortélyai
Ahhoz, hogy a céges jelenlét a közösségi oldalakon beváltsa a hozzá fűzött reményeket, naprakész tudásra és pontos stratégiára van szükség. Most szakértőktől szerezheti meg a Piac és Profit legújabb, május 22-ei konferenciáján, melynek fókuszában a közösségi oldalak állnak.
Cégvezetőként is érdemes megismerni a legújabb trendeket, amelyek a közösségi oldalakra hatnak, hogy minél hatékonyabb legyen a marketingstratégia. Hozzáértés nélkül ugyanis hiába van a cég jelen a közösségi oldalak valamelyikén, a várt haszon elmarad. Nem olyan egyszerű aktív közösséget építeni, és a lájkolókat vásárlókká alakítani. Ehhez szakmai tudásra, speciális gondolkodásra, állandó jelenlétre van szükség.
A hazai kkv-k többsége még azokat a lehetőségeket sem használja ki, amelyek már most is rendelkezésükre állnak, ingyen – emelte ki korábban a Piac & Profitnak Kis Ervin Egon, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzeK.org) elnöke. – A boltok többsége nincs fent a Google térképen, pedig az nem kerül pénzbe, csak regisztrálni kell. Sokaknak még mindig nincs céges profilja egyik közösségi oldalon sem, nincs Foursquare fiókja, de még egy ingyenes wifit sem szereltet fel jó néhány kávézó. Pedig most már egyértelmű, aki lemarad, az eleve vesztett helyzetből indul a versenytársakkal szemben.
A közösségi oldalak száma és fajtája, valamint a működésük, kezelésük praktikái is napról napra változnak. (Nemrég például beszüntették a „lájk koldulást” a Facebookon.) Ennek megfelelően a hatékony marketing is folyamatosan változik.
A közösségi oldalak használatának fortélyai egy nap alatt
Sok cég még mindig nem látja a közösségi oldalakban rejlő lehetőséget, pedig nem csak figyelemfelkeltésre használható, hanem kiváló promóciós felület, alkalmas a követőkkel való folyamatos kommunikációra, így reménybeli vásárlóink befolyásolására és új vevők szerzésére is. Ami pedig különösen fontos: segítségükkel hűséges vásárlói kört építhetünk, ez pedig szinte mindennél többet ér. Végül, természetesen a cél az, hogy a követőből vásárló váljék. Ez azonban nem megy magától, csakis tudatos stratégia követésével.
Vagyis a fenti reménybeli előnyök csak akkor érhetőek el, ha pontosan ismerjük a legfrissebb trendeket, a vonatkozó szabályokat, a bevált játék- és aktivizáló stratégiákat és számos jól működő praktika birtokában vagyunk. Számít, hogy mikor, milyen stílusban szövegezzük meg a posztokat, milyen képeket használunk, természetesen nem mindegy, hogy hol jelenünk meg, vagy, hogy hogyan tudjuk jogszerűen és hatékonyan használni az adatbázisunkat.
Mindezt összeszedni sok idő és sok fáradtság lenne. A Piac & Profit KKV- Akadémiájának következő rendezvényén viszont egy nap alatt elsajátíthatók a közösségi oldalak használatának legfontosabb fortélyai.
Kapcsolódó cikkek
- Rendhagyó informatikai konferencia a Zeneakadémián
- Esélyegyenlőség - Kerekasztal a digitális akadálymentesítésről
- A webes értékesítés legújabb trendjei
- Startup-feszt a 8kerben – nevezés május 2-ig
- Az Ethical Hacking Konferencián indul a 4. mobilszolgáltató
- IAITAM ACE konferencia Budapesten
- A hűtlenkedők fele a közösségi oldalakon lép kapcsolatba kedvesével
- Brutális fizika, Forma 1-es autók, játékkonzolok és etikus hackelés a Simonyi Konferencián
- USA: Titkos közösségi hálóval Kuba ellen
- Rekord az idei Smartmobilon
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Minden eddiginél több diák vett részt az idei e-Hód informatikai versenyen
Több mint háromszáz iskola közel negyvenkétezer diákja mérette meg magát az idei e-Hódon: ez egy olyan online zajló verseny, amelyen a mindenki számára szükséges informatikai gondolkodással megoldható feladatokban bizonyították rátermettségüket a diákok. A Neumann Társaság és az ELTE Informatikai Kara által bonyolított tanulmányi verseny tizenhárom éves történetében minden egyes évben megdőlnek a részvételi rekordok – ez idén sincs másképp.
Különleges természeti képek taroltak a Huawei nemzetközi mobilfotós versenyén
Vulkánkitörés okozta szélsőséges időjárást, háborús filmeket idéző repülő-showt és félelmetes sast ábrázoló alkotások nyerték el idén a HUAWEI XMAGE Awards (korábban NEXT IMAGE Awards) nemzetközi mobilfotós pályázat három fődíját. A fejenként bruttó 10 ezer amerikai dolláros pénzjutalommal járó nyertes pályaműveket több mint 600 ezer nevezés közül választotta ki a szakértői zsűri. A nemzetközi megmérettetést 2017 óta rendezik meg, elsődleges célja megmutatni, hogy a magas színvonalú, akár művészi fotók elkészítéséhez nincs feltétlenül szükség professzionális fényképezőgépre.
Ezek voltak a legkedveltebb jelszavak idén
2023-ban a magyar felhasználók körében az “admin” volt a leggyakoribb jelszó – amint az kiderül az évente megjelenő NordPass-elemzés ötödik kiadásából. A tanulmány a világszinten leggyakoribb 200 jelszó, valamint a 35 országra kiterjedő összehasonlítás mellett idén azt is megvizsgálta, hogy milyen jelszavakat alkalmaznak a felhasználók különböző szolgáltatásokhoz, illetve hogy ezekben mutatkoznak-e eltérések.
Tarolt az ELTE az ICPC Programozói Verseny magyar fordulójában
A legrégebbi és legrangosabb nemzetközi programozói verseny magyarországi fordulóján ELTE-s csapatok végeztek az első öt helyen, a dobogósok vesznek majd részt a decemberi ljubljanai regionális döntőben.
Tízéves az informatika egyedülálló hazai múzeuma
2013 óta több tízezren tekintették meg a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában működő Informatika Történeti Kiállítást (ITK), amely két legendás hazai informatikus, Muszka Dániel és Kovács Győző alapította gyűjtemény bemutatására, a Neumann Társaság üzemeltetésében és hathatós anyagi szerepvállalásával jött létre. A világszinten is egyedülállónak számító állandó kiállítás és számos informatikatörténeti ritkaságot tartalmazó raktár Szeged önkormányzata és a Szegedi Tudományegyetem (SZTE) jelentős támogatásával maradhatott fenn már egy évtizede. Az informatikai múzeumot egy nemzeti ügynek tartja a Neumann Társaság – a fenntartáshoz és fejlesztéshez folyamatosan támogatókat, együttműködőket keres.