KKV Akadémia – a közösségi oldalak használatának fortélyai
Ahhoz, hogy a céges jelenlét a közösségi oldalakon beváltsa a hozzá fűzött reményeket, naprakész tudásra és pontos stratégiára van szükség. Most szakértőktől szerezheti meg a Piac és Profit legújabb, május 22-ei konferenciáján, melynek fókuszában a közösségi oldalak állnak.
Cégvezetőként is érdemes megismerni a legújabb trendeket, amelyek a közösségi oldalakra hatnak, hogy minél hatékonyabb legyen a marketingstratégia. Hozzáértés nélkül ugyanis hiába van a cég jelen a közösségi oldalak valamelyikén, a várt haszon elmarad. Nem olyan egyszerű aktív közösséget építeni, és a lájkolókat vásárlókká alakítani. Ehhez szakmai tudásra, speciális gondolkodásra, állandó jelenlétre van szükség.
A hazai kkv-k többsége még azokat a lehetőségeket sem használja ki, amelyek már most is rendelkezésükre állnak, ingyen – emelte ki korábban a Piac & Profitnak Kis Ervin Egon, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzeK.org) elnöke. – A boltok többsége nincs fent a Google térképen, pedig az nem kerül pénzbe, csak regisztrálni kell. Sokaknak még mindig nincs céges profilja egyik közösségi oldalon sem, nincs Foursquare fiókja, de még egy ingyenes wifit sem szereltet fel jó néhány kávézó. Pedig most már egyértelmű, aki lemarad, az eleve vesztett helyzetből indul a versenytársakkal szemben.
A közösségi oldalak száma és fajtája, valamint a működésük, kezelésük praktikái is napról napra változnak. (Nemrég például beszüntették a „lájk koldulást” a Facebookon.) Ennek megfelelően a hatékony marketing is folyamatosan változik.
A közösségi oldalak használatának fortélyai egy nap alatt
Sok cég még mindig nem látja a közösségi oldalakban rejlő lehetőséget, pedig nem csak figyelemfelkeltésre használható, hanem kiváló promóciós felület, alkalmas a követőkkel való folyamatos kommunikációra, így reménybeli vásárlóink befolyásolására és új vevők szerzésére is. Ami pedig különösen fontos: segítségükkel hűséges vásárlói kört építhetünk, ez pedig szinte mindennél többet ér. Végül, természetesen a cél az, hogy a követőből vásárló váljék. Ez azonban nem megy magától, csakis tudatos stratégia követésével.
Vagyis a fenti reménybeli előnyök csak akkor érhetőek el, ha pontosan ismerjük a legfrissebb trendeket, a vonatkozó szabályokat, a bevált játék- és aktivizáló stratégiákat és számos jól működő praktika birtokában vagyunk. Számít, hogy mikor, milyen stílusban szövegezzük meg a posztokat, milyen képeket használunk, természetesen nem mindegy, hogy hol jelenünk meg, vagy, hogy hogyan tudjuk jogszerűen és hatékonyan használni az adatbázisunkat.
Mindezt összeszedni sok idő és sok fáradtság lenne. A Piac & Profit KKV- Akadémiájának következő rendezvényén viszont egy nap alatt elsajátíthatók a közösségi oldalak használatának legfontosabb fortélyai.
Kapcsolódó cikkek
- Rendhagyó informatikai konferencia a Zeneakadémián
- Esélyegyenlőség - Kerekasztal a digitális akadálymentesítésről
- A webes értékesítés legújabb trendjei
- Startup-feszt a 8kerben – nevezés május 2-ig
- Az Ethical Hacking Konferencián indul a 4. mobilszolgáltató
- IAITAM ACE konferencia Budapesten
- A hűtlenkedők fele a közösségi oldalakon lép kapcsolatba kedvesével
- Brutális fizika, Forma 1-es autók, játékkonzolok és etikus hackelés a Simonyi Konferencián
- USA: Titkos közösségi hálóval Kuba ellen
- Rekord az idei Smartmobilon
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Változás a Magyar Telekom felsővezetésében
Friedl Zsuzsanna, a Magyar Telekom Chief People Officere 2024. január 1-től a T-Systems International-nél folytatja karrierjét Chief HR Officerként. Új feladatkörében a világ 20 országában jelen lévő 28.000 fős T-Systems International felsővezetésének tagjaként a HR vezetői feladatokat fogja ellátni. Ezért Friedl Zsuzsanna 2024. január 1-jével távozik a Magyar Telekomnál betöltött pozíciójából.
Történelmet írtak a magyar informatikusok a szakmák Európa-bajnokságán
Egészen elképesztő sikert értek el webfejlesztő és informatikai rendszerüzemeltető versenyzőink Gdanskban, a vasárnap véget ért EuroSkills 2023 versenyen. A szakmák Európa-bajnokságaként számontartott versenyen Hidvégi János webfejlesztő, valamint a Bandúr Tamás – Koncsik Zsolt összeállítású rendszerüzemeltető csapat is aranyérmet szerzett. Utóbbi két fiatal a legeredményesebb versenyzőnek járó „Jos de Goey Best of Europe” díjat is kiérdemelte.
Ők lettek az év informatikai vezetői
Idén is az Infogolfon adták át a Vezető Informatikusok Szövetség (VISZ) hagyományos szakmai díjait. Egy a szervezet elnöksége által felkért független zsűri javaslata alapján a VISZ minden év-ben az Év Informatikai Vezetője díjjal ismeri el annak a szakembernek a munkáját, aki szakmai-ságával, innovatív gondolkodásával például szolgálhat kollégái számára.
Két ezüstérmet is szerzett a magyar csapat a Közép-Európai Informatikai Diákolimpián
A németországi Magdeburgban rendezett informatikai versenyen a közép-európai régió és a vendégországok mintegy ötven diákja mérte össze tudását, a négytagú magyar diákdelegáció tagjai közül ketten ezüstéremmel tértek haza. A CEOI-n induló magyar középiskolások néhány nap múlva az idén Szegeden megrendezett világversenyen, a Nemzetközi Informatikai Diákolimpián (IOI) is megmérettetik magukat.
Rejtett kincsek, a magyar utazók számára! IPW 2023
Amerika minden évben megrendezi a maga utazási kiállítását, amiről be lehet számolni úgy is, mint egy konferenciáról, kiállításról, és úgy is, hogy maga a rendezvény tárgya, az utazás legyen a cikk témája. Amerikai tudósítónk az utóbbit választotta, az IPW 2023 csak ürügy nála arra, hogy megossza gondolatait az utazásról, s egyben kedvet is ébresszen a következő kirándulásunkhoz.