Conchita Wurst a közösségi médiát is megnyerte magának
Kétségtelen hogy Conchita Wurst Eurovíziós szereplése már akkor is emlékezetes lett volna, ha nem ő nyeri idén a fesztivált. Emellett a győzelem mellett viszont sikerült leigáznia szinte az összes közösségi média csatornát a fesztiválon való megjelenése óta.
Az idei Eurovíziós DalFesztivált Ausztria nyerte Conchita Wurst produkciójával. Azóta is közsszájon forog a téma, ugyanis az előadó külsejét sokan kétes érzelmekkel fogadták. A kérdés az, vajon hogyan vált egy tökéletesen felépített produkció és maga a termék (Conchita Wurst) szinte mindannyiunk beszédtémájává az elmúlt napokban?
A szálak messzebről indulnak, hiszen már az elődöntő után kezdte felfedezni magának az internetes társadalom a bizarr külsejű előadót, így egymás után jelentek meg az ötletesebbnél ötletesebb mémek. Ezek száma pedig a szombati döntő után robbanásszerűen megnőtt, és azóta újabbak is napvilágra kerültek, emyelek folyamatosan árasztják el az emberek üzenőfalát.
Ezzel együtt nőtt Conchita Facebook rajongóinak száma is, 13 ezer főről (jelen pillanatban) közel 580 ezer főre. Persze a kommentelőktől itt is kap hideget-meleget és úgy tűnik hogy egy-egy poszt moderálására már kapacitás sem marad.
Twitteren több mint 85 ezer követője van az előadőnak, akinek a világ minden részéről gratulálnak ezen a csatornán is. Az Instagramon jelenleg több mint 53 ezer követője van, bár a legutolsó fotóját közel 3 hete posztolta. Az Eurovízión előadott produkciójának hivatalos videóját a YouTube-on május 8. óta több mint 10 milliószor nézték meg. További két különösen népszerű videó is fenn van a produkcióról, az egyiket több mint 5 millióan, a másikat 7 millióan láttak eddig (és ez csak a top 3).
Az emlékezetes produkció és előadója valószínűleg még sokáig beszédtéma lesz. Mindez a közösségi csatornák nélkül aligha juthatott volna el ilyen gyorsan, ilyen sok emberhez úgy, hogy talán csak töredékük látta magát a produkciót.
Szerző: Forgács Mariann, Be Social / Prím Online; Kép: expresspress.co
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- KKV Akadémia – a közösségi oldalak használatának fortélyai
- A hűtlenkedők fele a közösségi oldalakon lép kapcsolatba kedvesével
- USA: Titkos közösségi hálóval Kuba ellen
- Újra lehet YouTube Törökországban
- Közösségi médiamutatók hazánkban
- YaTube – YouTube kihívón dolgozik a Yahoo?
- A magyarok többsége szerint a kütyük és a közösségi média ártalmas lehet a párkapcsolatra
- Gyermekbarát YouTube fejlesztésén dolgozik a Google
- A Facebook átalakítja az oldalak megjelenését
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Díjmentes roadshow-konferencia az Közép-Dunántúl Régió kkv-döntéshozóinak
A PP Konferenciaközpont a székesfehérvári Pénz, de honnan? roadshow-konferenciáján most is, mint 22 év óta minden évben összegyűjti a hazai kkv-k számára rendelkezésre álló kedvezményes, támogatott pénzforrásokat és a hatékonyságot növelő új módszereket.
Új tagokkal bővült a G-Shock női karóráinak választéka
A Casio bemutatta a G-Shock márka legújabb ütésálló karóráit. A kompakt, analóg-digitális számlappal rendelkező karórák a nőiességet ünneplik és rózsaarany (ú.n. rose gold) színben tündökölnek. Mint ismeretes ez az árnyalat eredetileg az ékszereknél jelent meg, de ma már a karórákon is hódít.
20 éves jubileumát ünnepli a Budapest Design Week
Idén 20. alkalommal rendezik meg 2023. október 5. és 15. között a Budapest Design Weeket (BDW), amelyre jubileumi programsorozattal készül a Magyar Formatervezési Tanács. A fesztivál fókuszában a BDW elmúlt 20 évének legkiemelkedőbb szereplői, alkotásai és eseményei állnak, emellett számos izgalmas programmal, köztük kerekasztal-beszélgetésekkel, szakértői előadásokkal és neves hazai designvállalkozások bemutatásával ünnepelnek. A visszatekintés mellett kiemelt szerepet kap a jövőtervezés is.
Karrierváltás: 600 ezerhez közelít a junior informatikusok átlagbére
A recesszió ellenére is keresettek a hazai munkaerőpiacon az informatikusok: egy jellemzően 5-6 hónapos képzés után egy éven belül átlagosan havi bruttó 596 ezer forintot vihetnek haza azok, akik a karrierváltás mellett döntenek.