NetIQ PlateSpin Forge 4: jolly joker az informatikai szolgáltatások védelmére

forrás: Prím Online, 2014. június 6. 09:12

A katasztrófa utáni helyreállítás során a vállalatoknak egyre szigorúbb elvárásoknak kell megfelelniük az adatvesztési tűrés (RPO) és a kieséstől az újraindításig eltelt idő (RTO) tekintetében. A PlateSpin megoldás gyors katasztrófa utáni helyreállítást, valamint hatékony szerverkonszolidációt és migrációs funkciókat biztosít a virtuális és fizikai szervereken futó informatikai szolgáltatások számára.

Elérhetővé vált a PlateSpin Forge 4 a NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet kínálatában, amely a katasztrófa utáni helyreállításra és az informatikai szolgáltatások migrációjára kifejlesztett PlateSpin termék legújabb kiadása. A megoldás alacsony költségek mellett biztosít teljes körű helyreállítást egy esetleges katasztrófahelyzet után, emellett leállás nélküli migrációt tesz lehetővé a szerverek között.

 

Az okostelefonokkal és a táblagépekkel dolgozó üzleti felhasználók legfőbb elvárása, hogy bármikor és bárhonnan elérjék a munkájukhoz szükséges a vállalati adatokat. Az ilyen jellegű igények arra kényszerítik a rendszergazdákat, hogy folyamatosan egyre jobb RPO és az RTO értékeket próbáljanak meg elérni. A PlateSpin Forge 4 legfrissebb szolgáltatásai olyan kombinált eszközkészletet nyújtanak, amellyel a szakemberek megtervezhetnek, felügyelhetnek és tesztelhetnek minden szükséges katasztrófa utáni helyreállítási forgatókönyvet” – mondta Hargitai Zsolt, a NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet üzletfejlesztési vezetője.

 

 

 

A PlateSpin Forge 4 számos különböző problémára kínál megoldást a katasztrófa utáni helyreállítás és az informatikai szolgáltatások kezelése terén:

 

  • Fizikai és virtuális kiszolgálók replikációja: A PlateSpin Forge a fizikai és a virtuális szerverek számára is védelmet nyújt saját helyreállítási környezetükben. A termék segítségével az informatikai szakemberek egyszerűen és hatékonyan tesztelhetik a disaster recovery környezeteket.


  • A legújabb termékek támogatása: A PlateSpin Forge 4 többek között a Microsoft és a VMware operációs rendszereinek és hypervisorainak legújabb kiadásait is támogatja. A megoldás olyan átfogó, katasztrófa utáni helyreállításra kifejlesztett eszközt kínál, amely a fizikai és a virtuális informatikai szolgáltatások számára egyaránt védelmet nyújt, ugyanakkor kedvező áron biztosít kivételesen jó RTO és RPO értékeket.


  • Migráció bárhonnan bárhová: A termék a katasztrófa utáni helyreállítás mellett migrációhoz is alkalmazható, bármilyen két (fizikai, virtuális és lemezkép-) szerver között. Az áttelepítés nem jár leállással, és a megoldás tesztelési funkcióival még a folyamat elindítása előtt egy kattintással ellenőrizhető, hogy minden megfelelően működik-e majd az éles környezetben is.

 

Az új PlateSpin Forge 4 már elérhető. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Koronavírus: nemzetközi nagyvállalatok használják a magyar big data cég új pandémia adatbázisát

A budapesti székhelyű Starschema és a felhőalapú adatkezelési technológiákban élen járó kaliforniai tech-óriás, a Snowflake együttműködésének köszönhetően március 25-én vált elérhetővé az az integrált információs rendszer, amely a járvánnyal kapcsolatos hiteles forrásokra támaszkodva jelenleg az egyik legátfogóbb adatszolgáltatást nyújtja a világon. Az ingyenes és szabadon felhasználható adathalmaz óriási segítséget nyújthat kormányoknak, nemzetközi nagyvállalatoknak és szervezeteknek rendkívüli intézkedéseik és a gazdasági döntéseik meghozatalában.

2020. március 29. 12:27

Ingyenesen elérhető Home Office chatbottal segíti a hazai cégeket a ChatBoss Team

A koronavírus járvány rendkívül nehéz helyzetbe hozta a hazai cégek többségét, egy csapásra az eddig elodázott digitális megoldások váltak a túlélés kulcsává. Habár az elsődleges kihívást az üzleti tevékenységek akadálytalan fenntartása jelenti, ehhez elengedhetetlen a kollégák távmunkájának megszervezése és támogatása, valamint a feléjük és a külvilág felé irányuló aktív és átlátható kommunikáció. Nagy teher és felelősség ez a vállalkozások számára, nem csoda, hogy egyre többen fordulnak a mesterséges intelligencia felé. Az MI-alapú chatbotokat fejlesztő magyar ChatBoss Team most számukra nyújt segítséget: kifejezetten ilyen helyzetekre fejlesztett Home Office chatbotjukat most ingyenesen használhatják a cégek.

2020. március 29. 10:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hogyan legyenek a gyerekek és a tanárok biztonságban a digitális oktatás ideje alatt is?

2020. március 25. 10:43

Hasznos tippek, hogy előnyünkre fordítsuk a bezártságot!

2020. március 24. 16:55

Koronavírusos átverést azonosított az ESET

2020. március 18. 09:11

Javaslatcsomag szülőknek és pedagógusoknak a HiperSuli digitális tanáraitól

2020. március 15. 11:53
online sportfogadás