Nő az üzleti szféra érdekeltsége az okostelefonok piacán
2013 végére már minden tizedik oldalletöltést mobileszközről – beleértve az okostelefonokat és táblagépeket – generáltak a magyarországi felhasználók. A felmérés szerint az idén januárban az internet-felhasználók 57 százaléka rendelkezett okostelefonnal, a penetráció pedig várhatóan 2015-re 67 százalékra nő.
Az okostelefon-tulajdonosok 29 százaléka új felhasználóként alig egy éve birtokolja készülékét, 43 százalék viszont már két éves tapasztalattal rendelkezik. A felhasználók mobil készülékeikről leggyakrabban keresőket, navigációs szolgáltatásokat használnak és közösségi oldalakat böngésznek. A legkevésbé népszerűek a fitnesz tartalmak, valamint a mobilos vásárlás. A kutatás szerint az okostelefon mellett a táblagépek népszerűsége is folyamatosan nő, használati körük pedig bővül.
Kép: engage365.org
Kapcsolódó cikkek
- Ericsson: 2015-re több mobil-előfizetés lesz, mint ahány lakosa van a Földnek
- Sony Xperia T3: Tűnj ki a tömegből!
- Samsung Z - Tizen platformmal az Android ellen
- Megérkezett a HTC One mini 2
- Media Hungary 2014: van élet a felhőn kívül?
- A megbízható szállítás fontosabb a vaterázóknak, mint a gyorsaság
- A magyarok negyede vesz igénybe ingyenes online telefonos szolgáltatást
- Majdnem minden tízéves internetezik Németországban
- Lesifotón az iPhone 6
- A big data valamint a technológia hatása az üzletfejlesztésre és a fogyasztói marketingre
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nem kell már protekció, hogy egy beszállító elérje a HR-es döntéshozókat
Melyik beszállító ne ismerné a végeláthatatlannak tűnő procedúrát, amíg egy multi céghez bekerül? A kiválasztási és árajánlatadási, valamint elfogadási folyamat végeláthatatlan és időigényes útvesztőjében gyakran el is tévednek mind a szolgáltatók, mind pedig a kiválasztást végző cégek HR-esei. Ráadásul sok esetben protekció vagy ismeretség nélkül lehetetlen eljutni a megfelelő illetékesig, aki dönthet a beszállítóval kapcsolatban. Ezen próbál segíteni egy újonnan indult ingyenes online platform, ami összeköti a HR-eseket és a beszállítókat.
Paradigmaváltást hoz a Data Mesh a technológiai adatplatform területén?
A digitális térben gyorsuló ütemben jön létre adat, aminek feldolgozása, tárolása és kiaknázása egyre fontosabbá válik. Lényeges, hogy a vállalatok hogyan közelítik meg ezt a területet, ugyanis megfelelő módszerrel, az adatok helyes kezelésével, feldolgozásával és üzleti értéket teremtő információ kinyerésével piaci előnyre tudnak szert tenni.
Magyar társasházi beléptetőrendszer hódíthatja meg a kanadai és az észak-amerikai piacot
A Chameleon Smart Home Nyrt., a vezető magyar okosotthon-startup és az UpHome Canada Ltd. megállapodást kötött, amelyek keretében a kanadai vállalat kizárólagos jogot kapott a Chameleon Smart Home rendszereinek forgalmazására Kanadában és az észak-amerikai piacon. A HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség és a HEPA kanadai Partnerirodájának közreműködésével létrejött disztribúciós együttműködés tovább erősíti a tőzsdei okosotthoncég pozícióját Kanadában és lehetőséget biztosít az új piacok irányába történő további terjeszkedéshez.
Egyszerre használ digitális és offline megoldásokat a megújult budaörsi áruház
Digitálisan kiterjesztett vásárlói zónák, QR-kódos összekötés a webshoppal és egy teljesen újragondolt, a valós felhasználói környezetet idéző vevői tér – az Euronics megújult budaörsi áruházában online és offline eszközök egyszerre segítik a vásárlót, egyedülálló ügyfélélményt kínálva. Az üzletben szinte minden elem úgy lett kitalálva, hogy vezesse a betérőket, akik az áruházban tett látogatásukat később akár online is folytathatják.
A QNAP elvitte legújabb termékeit az idei COMPUTEX kiállításra
A QNAP Systems, Inc. (QNAP), a számítási-, hálózatépítési- és tárolási megoldások vezető innovátora is részt vesz a COMPUTEX TAIPEI 2023 kiállításon (Nangang Exhibition Center, 1. csarnok, standazonosító: J0409a).