Új lendület a mobilhirdetési-piacon

forrás: Prím Online, 2014. július 2. 14:02

A nemzetközi mobilhirdetési-hálózat szervezésére márciusban alapított SmartAdNetwork Kft. (SmartAd) megállapodást írt alá a Madhouse mobil adnetwork üzemeltetőjével arról, hogy a jövőben a Madhouse a SmartAd keretében folytatja a mobilhirdetések szervezésével, értékesítésével, mobil adnetwork kiépítésével kapcsolatos tevékenységét.

A SmartAdNetwork Kft.-t az Adverticum Zrt. alapította, majd a Gran Kockázati Tőkealap és az Aquincum Technológiai Inkubátor tőkebefektetése révén kibővült a tulajdonosi kör, s a cég jelentős forrásokra építve kezdhette meg üzleti tevékenységét idehaza és a környező országokban. A még jelenleg is induló fázisban lévő cég – eredeti célkitűzéseinek megfelelően – részben organikusan építkezve, részben akvizíciókkal törekszik a térség piacvezető pozíciójának megszerzésére.

 

Ezt szolgálja a mostani lépés is, amelynek keretében a SmartAd a Brindza Gábor nevéhez fűződő Madhouse hirdetési hálózat üzemeltetőjévé vált, és a továbbiakban ez alatt az immár négy éve épülő márkanév alatt kívánja bővíteni mobil adnetworkjét.

 

A Madhouse mobilhirdetési-hálózat megőrzi a nevét, Brindza Gábor pedig átveszi a SmartAd ügyvezetését Csupor Eriktől, aki épp a közelmúltban jelezte a tulajdonosoknak, hogy egészségügyi problémái miatt kénytelen lemondani megbízatásáról.

 

Szeretnénk megköszönni Csupor Eriknek, hogy pályára állította a céget – mondta Kóbor Miklós (Gran Private Equity Zrt., vezérigazgató), aki a pénzügyi befektetőket képviselve átmenetileg a társügyvezetői feladatokat is felvállalta a SmartAd-ben. – Az alapokra, amelyeket Erik, Palocsay-Zubor Géza és Lunczner Ádám raktak le, a mostani akvizícióval egy csapásra sikerült felhúzni az emeleteket. A megfelelő erőforrásokkal rendelkező SmartAd és a négyéves mobil adnetwork szervezési tapasztalattal rendelkező Madhouse házassága új lendületet képes adni a magyarországi mobilhirdetési-piac felfutásának, és a SmartAd tervezettnél gyorsabb nemzetközi terjeszkedésének is – jelentette ki a pénzügyi szakember.

 

- Magyarországon a mobilhirdetési-piac 2013-ra több, mint 100%-kal növekedett az IAB Hungary Adex jelentése szerint, amihez a Madhouse is hozzájárult.  Célomnak és feladatomnak tartom a Madhouse hirdetési hálózat továbbfejlesztését és egy megkerülhetetlen közép-európai mobil adnetwork kiépítését – nyilatkozta Brindza Gábor, a Madhouse alapítója, a SmartAdnetwork Kft. július 1-től kinevezett ügyvezetője. – Mindehhez - a SmartAd tőkeereje, a tulajdonosi körbe tartozó Adverticum másfél évtizedes technológiai- és piaci tapasztalata, és a pénzügyi befektetők sokrétű kapcsolatrendszere mellett - hozzájárul a Madhouse “hozománya” is, amelynek része a mobilhirdetéseket futtató médiumok jelentős hányadával és egy sor média ügynökséggel megkötött szerződés – sorolta a SmartAd új vezetője.

 

A hálózatát mostantól Madhouse néven szervező és értékesítő SmartAdNetwork Kft. részben saját folyamatosan bővülő csapata, részben egyre sokrétűbb hátországa révén már most a térség jelentős piaci szereplőjének tekinthető, mind a mobilhirdetésekkel kapcsolatos szaktudás, mind az üzleti tapasztalatok és az árbevétel tekintetében. Ezt az eredményt a jövőben tovább építve és megerősítve teljesítheti küldetését, hogy a lehető leghatékonyabban szólítsa meg a mobileszközöket használó nagyközönséget.

 

Kép: qexa.com

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!

Meghosszabbított nevezési határidővel 2020. november 5. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2020. október 15. 12:15

EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

EasyBID néven új funkcióval gazdagodott Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer. A szolgáltatás révén mostantól Header Bidding technológiával is értékesíthetővé válnak a hirdetési felületek, ezáltal pedig növelhetők a tartalomszolgáltatói bevételek.

2020. október 8. 15:45

A Bosch új koronavírus tesztje 39 perc alatt ad megbízható eredményt

A Bosch új PCR tesztet fejlesztett ki a SARS-CoV-2 kórokozó kimutatására szolgáló Vivalytic elemző eszközéhez. A teszt 39 perc alatt megbízható eredményt ad, és jelenleg világszerte a leggyorsabb polimeráz láncreakciós (PCR) teszt. A Bosch új tesztjét kifejezetten mobil tesztközpontokban, például autópálya-töltőállomásokon vagy repülőtereken történő használatra fejlesztette ki. 

2020. szeptember 30. 14:58

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

Október 13-án immár nyolcadik alkalommal rendezik meg az Országos Cégvezetői Csúcskonferenciát, az esemény viszont ezúttal a koronavírus-járvány terjedésére való tekintettel online formában zajlik majd. A konferencia résztvevői megtudhatják, hogyan építhetnek stabil céget a jelenlegi instabil piaci környezetben. Piroska Gyula szervező tájékoztatása szerint a rendezvényen több olyan szakértő és sikeres vállalkozó is előadást tart majd különböző területekről, akik korábban már átéltek nehézségeket, és hiteles információkat tudnak átadni az érdeklődőknek.

2020. szeptember 21. 10:11

Virtuális nézőteret nyit a Budai Szabadtéri Színház

A vírushelyzetre reagálva online színházi rendszert fejlesztett a Budai Szabadtéri Színház. Már szombat estétől „dupla nézőtérrel” lesz látható a ’Négyen Extra’ című előadás Mészáros Árpád Zsolt, Serbán Attila, Egyházi Géza, Csengeri Attila és Kerényi Miklós Máté szereplésével. Így tehát nem csak azoknak játszanak majd a színészek, akik az épített nézőtéren ülnek, hanem azoknak is, akik otthonról, élőben, HD minőségben követik majd az előadást. A virtuális nézőtérre kedvezőbb áron válthat jegyet a közönség. Az elkövetkezendő fél évben számtalan musical, operett és vígjáték kerül bemutatásra ezzel a módszerrel.

2020. szeptember 9. 12:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hazánkban elsőként továbbított röntgenfelvételt egy diák 5G-n keresztül

2020. november 24. 12:01

A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures

2020. november 21. 10:18

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

2020. november 12. 15:52

EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan

2020. november 2. 10:45
online sportfogadás