Új lendület a mobilhirdetési-piacon

forrás: Prím Online, 2014. július 2. 14:02

A nemzetközi mobilhirdetési-hálózat szervezésére márciusban alapított SmartAdNetwork Kft. (SmartAd) megállapodást írt alá a Madhouse mobil adnetwork üzemeltetőjével arról, hogy a jövőben a Madhouse a SmartAd keretében folytatja a mobilhirdetések szervezésével, értékesítésével, mobil adnetwork kiépítésével kapcsolatos tevékenységét.

A SmartAdNetwork Kft.-t az Adverticum Zrt. alapította, majd a Gran Kockázati Tőkealap és az Aquincum Technológiai Inkubátor tőkebefektetése révén kibővült a tulajdonosi kör, s a cég jelentős forrásokra építve kezdhette meg üzleti tevékenységét idehaza és a környező országokban. A még jelenleg is induló fázisban lévő cég – eredeti célkitűzéseinek megfelelően – részben organikusan építkezve, részben akvizíciókkal törekszik a térség piacvezető pozíciójának megszerzésére.

 

Ezt szolgálja a mostani lépés is, amelynek keretében a SmartAd a Brindza Gábor nevéhez fűződő Madhouse hirdetési hálózat üzemeltetőjévé vált, és a továbbiakban ez alatt az immár négy éve épülő márkanév alatt kívánja bővíteni mobil adnetworkjét.

 

A Madhouse mobilhirdetési-hálózat megőrzi a nevét, Brindza Gábor pedig átveszi a SmartAd ügyvezetését Csupor Eriktől, aki épp a közelmúltban jelezte a tulajdonosoknak, hogy egészségügyi problémái miatt kénytelen lemondani megbízatásáról.

 

Szeretnénk megköszönni Csupor Eriknek, hogy pályára állította a céget – mondta Kóbor Miklós (Gran Private Equity Zrt., vezérigazgató), aki a pénzügyi befektetőket képviselve átmenetileg a társügyvezetői feladatokat is felvállalta a SmartAd-ben. – Az alapokra, amelyeket Erik, Palocsay-Zubor Géza és Lunczner Ádám raktak le, a mostani akvizícióval egy csapásra sikerült felhúzni az emeleteket. A megfelelő erőforrásokkal rendelkező SmartAd és a négyéves mobil adnetwork szervezési tapasztalattal rendelkező Madhouse házassága új lendületet képes adni a magyarországi mobilhirdetési-piac felfutásának, és a SmartAd tervezettnél gyorsabb nemzetközi terjeszkedésének is – jelentette ki a pénzügyi szakember.

 

- Magyarországon a mobilhirdetési-piac 2013-ra több, mint 100%-kal növekedett az IAB Hungary Adex jelentése szerint, amihez a Madhouse is hozzájárult.  Célomnak és feladatomnak tartom a Madhouse hirdetési hálózat továbbfejlesztését és egy megkerülhetetlen közép-európai mobil adnetwork kiépítését – nyilatkozta Brindza Gábor, a Madhouse alapítója, a SmartAdnetwork Kft. július 1-től kinevezett ügyvezetője. – Mindehhez - a SmartAd tőkeereje, a tulajdonosi körbe tartozó Adverticum másfél évtizedes technológiai- és piaci tapasztalata, és a pénzügyi befektetők sokrétű kapcsolatrendszere mellett - hozzájárul a Madhouse “hozománya” is, amelynek része a mobilhirdetéseket futtató médiumok jelentős hányadával és egy sor média ügynökséggel megkötött szerződés – sorolta a SmartAd új vezetője.

 

A hálózatát mostantól Madhouse néven szervező és értékesítő SmartAdNetwork Kft. részben saját folyamatosan bővülő csapata, részben egyre sokrétűbb hátországa révén már most a térség jelentős piaci szereplőjének tekinthető, mind a mobilhirdetésekkel kapcsolatos szaktudás, mind az üzleti tapasztalatok és az árbevétel tekintetében. Ezt az eredményt a jövőben tovább építve és megerősítve teljesítheti küldetését, hogy a lehető leghatékonyabban szólítsa meg a mobileszközöket használó nagyközönséget.

 

Kép: qexa.com

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Biztonságos megoldás vírustesztelésre az OnRobot grippereivel

A chessington-i egészségügyi tesztállomás kialakítását látván a PSI Technologies tudta, hogy kezében van a megoldás, amivel segíteni tud.

2020. április 14. 15:41

Már elérhetők az államilag támogatott kurzusok a Codecoolnál

A kormány által meghirdetett gazdaságvédelmi akcióterv részeként a válság által sújtott szektorokból kényszerűen kikerülők digitális átképzését 95%-ban fogja támogatni az állam, kamatmentes felnőttképzési diákhitellel segítve a tanulás ideje alatt a megélhetést. Magyarország vezető programozóiskolája, a Codecool üdvözli a kormány döntését és már kidolgozott karriertervezési és átképzési modellel várja a jelentkezőket, hogy a központi források kihasználásával néhány hónap alatt új, jövőbiztos karrierhez jussanak.

2020. április 7. 16:51

Több millióan kaphatnak ingyenes online védelmet áprilistól

A koronavírus járvány okozta rendkívüli gazdasági és társadalmi helyzetben három hónapig ingyen digitális védelmet nyújt a Panda Security minden meglévő és új vállalati ügyfelének, valamint tanároknak és diákoknak világszerte. A távmunkára és az online oktatásra való hirtelen átállás komoly biztonsági kockázatot jelent megfelelő technológiai háttér nélkül. Ezért a cég több mint 30 millió meglévő felhasználója és az új belépők számára biztosít díjmentesen kibervédelmi szolgáltatásokat az online támadásokkal szemben. A kezdeményezéssel a társaság célja, hogy a vállalkozások és az oktatási intézmények biztonsággal munkatársaikra és alaptevékenységükre koncentrálhassanak.

2020. március 31. 12:57

Hogyan legyenek a gyerekek és a tanárok biztonságban a digitális oktatás ideje alatt is?

Az ország összes iskolájában múlt hétfőn digitális oktatás kezdődött. Ez azt jelenti, hogy a gyerekeknek és a tanároknak sok esetben kapkodva, pár óra alatt kell megismerkedniük rengeteg platformmal, letölteni mindeddig ismeretlen programokat, felkészülten állniuk a virtuális világ kihívásai elé. Ez sokszor nem könnyű, főleg hogy a szülők nem tudják ezekben a napokban teljes figyelmükkel a gyerekek internetes tevékenységén tartani a szemüket, hiszen esetleg maguk is ugyanezekkel a kihívásokkal küzdenek a home office munkavégzés kapcsán. Az ESET szakemberei összegyűjtötték, hogy mire érdemes figyelni ilyenkor, és hogy levegyék a terhek egy részét a szülőkről, most 3 hónapos ingyenes próbaverziót biztosítanak az ESET Internet Security biztonsági megoldásból minden diáknak és tanárnak.

2020. március 25. 10:43

Hasznos tippek, hogy előnyünkre fordítsuk a bezártságot!

A világjárvány már nem csak kopogtat az ajtón, az elmúlt napokban valósággal berobbant az életünkbe és drasztikusan megváltoztatta a hétköznapokat. Még csupán ízlelgetjük, milyen lesz az „új normális” a következő hetekben-hónapokban, hogyan alakítsuk ki a napi- és munkarendünket és keressük az utakat, hogy ne kelljen teljesen elszakadnunk a hobbijainktól. Nagy szerencsénk van, mert ma már a lakásunkba zárva is láthatunk egy nagy szeletet a világból, online edzéseken és főzőleckéken vehetünk részt, sőt, nyelveket vagy akár új szakmát is tanulhatunk. Íme néhány tipp a digitális tanuláshoz, hogy ép ésszel megússzuk a bezártságot és előnyünkre fordítsuk a kényszerpihenőt.

2020. március 24. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15

Gigafelvásárlás az oktatási piacon

2020. április 21. 10:32

Az ABB ingyenessé tette a digitális szolgáltatásokat

2020. április 20. 09:20
online sportfogadás