Véget ért a MobilTárca tesztelése
Egy éve indult a MobilTárca szolgáltatás tesztüzeme, amely immáron a végéhez ért. A következő lépés a szolgáltatás kereskedelmi bevezetése, melyen már gőzerővel dolgoznak.
Véget ért a MobilTárca tesztüzeme, hamarosan pedig élesben bizonyíthat a megoldás. Pukler Gábor, a Magyar Mobiltárca Szövetség elnöke beszélt arról, hogy már javában dolgoznak a bevezetésen, és nagyjából 350-400 ezerre becsülik azok számát, akik kezdetben igénybe veszik majd a szolgáltatást.
Az elmúlt egy év eredményei kecsegtetők. Úgy tűnik, van igény az NFC-n alapuló, érintés nélküli fizetésre, hiszen egyre többen rendelkeznek okostelefonnal, amely lehetővé teszi ezt a megoldást.
Eredmények a tesztidőszakból
41 ezer fizetési, és több mint 4 ezer hűségpont tranzakciót hajtottak végre az elmúlt időszakban azok, akik részt vettek a tesztelési programban. Összesen pedig 120 millió forintot költöttek el a MobilTárca alkalmazással: Magyarországon kívül további 20 országban fizettek vele.
Egyre több kisbolt is csatlakozik a programba, jelenleg összesen 18 ezer olyan hely van hazánkban, ahol megvalósulhat az érintésmentes fizetés, ezáltal pedig a MobilTárca használata.
A BellResearch felmérést is készített a tesztidőszak alatt, mely szerint a többség (86%) a tesztidőszak után is használná a megoldást, és szintén ilyen magas (87%) azoknak az aránya, akiknél a jövőben szerepet játszik majd a mobiltelefon vásárlásnál az, hogy NFC-képes legyen a készülék.
Az egyes kártyákhoz kiegészítő funkciók is tartoznak, melyek szintén nagy sikert arattak a felhasználók körében. Ilyen például az egyenleglekérdezés, tranzakciótörténet. Ezeken felül azonban további igények is akadnak. A használók szívesen fogadnának például helyhez kötött promóciókat, illetve személyre szabott ajánlatokat is.
A tesztidőszak alatt a felhasználók számára az OTP MasterCard Mobil PayPass betéti bankkártya, a SuperShop NFC hűségkártya, az All You Can Move NFC Sportpass, valamint a Jegy.hu-n vásárolt jegyek NFC-s változata volt elérhető a MobilTárcában. A tesztelésbe bevont vállalati dolgozók céges belépőkártyáikat is a mobilba költöztethették, valamint szolnoki tesztelők az NFC-s városkártyának köszönhetően a MobilTárca segítségével vehették igénybe a tömegközlekedési eszközöket. |
Kép: richpoi.com
Kapcsolódó cikkek
- Stabil az elektronikus anyakönyvi nyilvántartás
- Gazdaságos, flash-alapú tömbökkel bővíti storage kínálatát a Dell
- Mobilalkalmazás segít eligazodni fogyasztóvédelmi kérdésekben külföldön
- A SUSE megoldásai elérhetők a SAP HANA platformon
- A Tatra banka is használja a hangalapú biometrikus technológiát
- Ma indul az egységes mobilparkolás
- BlackBerry Blend – ahol a platformok találkoznak [Videó]
- Lebegő igazolványkép az okmányhamisítók ellen
- Egységes lesz a mobilparkolási rendszer
- A Nokia új rendszere növeli a vonatok biztonságát és sebességét
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar társasházi beléptetőrendszer hódíthatja meg a kanadai és az észak-amerikai piacot
A Chameleon Smart Home Nyrt., a vezető magyar okosotthon-startup és az UpHome Canada Ltd. megállapodást kötött, amelyek keretében a kanadai vállalat kizárólagos jogot kapott a Chameleon Smart Home rendszereinek forgalmazására Kanadában és az észak-amerikai piacon. A HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség és a HEPA kanadai Partnerirodájának közreműködésével létrejött disztribúciós együttműködés tovább erősíti a tőzsdei okosotthoncég pozícióját Kanadában és lehetőséget biztosít az új piacok irányába történő további terjeszkedéshez.
Egyszerre használ digitális és offline megoldásokat a megújult budaörsi áruház
Digitálisan kiterjesztett vásárlói zónák, QR-kódos összekötés a webshoppal és egy teljesen újragondolt, a valós felhasználói környezetet idéző vevői tér – az Euronics megújult budaörsi áruházában online és offline eszközök egyszerre segítik a vásárlót, egyedülálló ügyfélélményt kínálva. Az üzletben szinte minden elem úgy lett kitalálva, hogy vezesse a betérőket, akik az áruházban tett látogatásukat később akár online is folytathatják.
760 milliárd forintos keret a hazai digitalizációs fejlesztésekre
Több mint 760 milliárd Ft támogatás lesz elérhető a 2021-27. között a DIMOP Pluszból digitalizációs fejlesztésekre Magyarországon. A szupergyors Internet Program (SZIP) folytatásaként indul a Gigabit Magyarország Program.
ABB Decoded podcast: Segítség a globális vízhiány-válság megoldásához
Az ABB technológiai podcastjának, az ABB Decodednek legújabb epizódja a globális vízhiány problémájával foglalkozik, továbbá azzal, hogy a ma rendelkezésre álló technológia miként segíthet a válságos helyzet megoldásában. Az idei, 2023-as Víz Világnapján az ENSZ "A változás felgyorsítása a víz- és szennyvízkezelési válság megoldása érdekében" címmel vízügyi programot indított, megállapítva, hogy 2,2 milliárd ember nem jut hozzá megfelelően kezelt ivóvízhez, és több mint 4,2 milliárd ember számára nem érhető el a biztonságos szennyvízelvezetés. A szennyvíz megdöbbentő hányada, közel 80 százaléka mindenfajta tisztítás vagy újrahasznosítás nélkül kerül vissza az ökoszisztémába.