A Twitter mint a párkapcsolat megrontója
Egy friss tanulmány szerint a gyakori twitterezés a párkapcsolatok ellensége. Ahogy a túl sok internetezés, játék vagy egyebek, a túlzott Twitter-használat is károsan hat a párkapcsolatokra.
A Cyberpsychology, Behavior and Social Networking című szaklapban mutatták be annak a kutatásnak az eredményeit, melyet a Missouri Egyetem egyik kutatója, Russell Clayton végzett. A szakember felnőtt Twitter-használókat kérdezett meg – szám szerint 581-et – twitterezési szokásairól. A kutatás során arra volt kíváncsi, a mikroblog használata hogyan hat a párkapcsolatra.
Az eredmények alapján elmondható, hogy a túl sok twitterezés összefüggésbe hozható a párkapcsolatok romlásával. Kiderült ugyanis, hogy minél gyakoribb a mikroblog használata, annál több a konfliktus is. Ennek a helyzetnek többféle kimenetele is lehet: több esetben került sor megcsalásra, szakításra, de volt olyan helyzet is, amikor a párok a Twitter miatt váltak el.
Az eredmény egyáltalán nem tűnik meglepőnek, hiszen számos hasonló felmérés is igazolta már ezt a jelenséget, és a kutatónak már korábban is volt hasonló vizsgálata a Facebook kapcsán, amely szintén azt támasztotta alá, hogy a közösségi média hatására kihűlnek a kapcsolatok.
Forrás: MTI/hirado.hu; Kép: womenshealthmag.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Magyarázkodik a Facebook
- Éjfélkor vége az iWiW-nek
- Ferenc pápa posztjai tarolnak a Twitteren
- Idegesítenek a Facebook alkalmazásmeghívók? Van megoldás!
- Az animált tartalmakat is támogatja a Twitter
- Irak blokkolja a közösségi oldalakat
- Az első Vine videó az űrből
- Több millió arcképet gyűjt az NSA az internetről
- A KIM feljelenti az Ask.fm közösségi portált személyes adatokkal való visszaélés miatt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az Apple TV+ tartalmait vizsgálta a Médiatanács
A helytelen korhatár-besoroláson túl a korhatár-minősítés sem volt jól látható helyen feltüntetve az Apple TV+ műsorkínálatot tartalmazó felületén – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület bejelentés nyomán egy sorozatepizódot is vizsgált, illetve bírságot szabott ki a Körmend FM szolgáltatójára a szerződéses vállalások nem megfelelő teljesítése miatt.
Új switchekkel pörög fel a megfigyelési piac
A biztonsági kamera technológiák fejlődését követően a PoE switchek is fontos szerepet játszanak a megfigyelő rendszerek telepítésében. A switch kialakítás területén piacvezető Zyxel kifejezetten erre az igényre válaszolva alkotta meg a GS1350 PoW switch sorozatát. A portok változatos számának és a magas teljesítmény tartaléknak köszönhetően eszközeikkel akár úgy is könnyedén működtethetők a biztonsági kamera hálózatok, hogy egyszerre minden port csatlakoztatva van.
Sikeresen átköltöztek a DIGIMobil ügyfelei a Vodafone hálózatára
2023. június 1-től a DIGIMobil és a DIGINet Aktív 50 ügyfelei a Vodafone Magyarország belföldi mobilhálózatát használják, így az előfizetők jelentősen nagyobb, csaknem országos lefedettséget élvezhetnek – mindehhez a DIGI 2023. december 31-ig garantálja a korábbi előfizetésekben szereplő kedvező, 4 forint/perces tarifát. Az érintett ügyfeleknek nem kell kicserélniük SIM-kártyájukat az új hálózatra való átálláshoz, azonban az adatroaming bekapcsolására, illetve egyes készülékeken a manuális hálózatválasztásra is szükség lehet.
Gazdaságos megoldás egyszerűsíti az áruszállítást
Ahhoz, hogy egy termék eljusson A-ból B pontba, az esetek nagyon nagy százalékában egy dologra biztosan szükség van: ez az úgynevezett sztreccsfólia. A raklapcsomagolás gazdaságosabb és kedveltebb fóliatípusát lehetővé tette egy magyar cég úgy, hogy az nemcsak gazdaságosabb lett a piacon kapható termékeknél, de környezetbarát is, hiszen a vékonyabb fólia használatával kevesebb hulladék keletkezik. Az AMCO Csomagolástechnikai és Konzultációs Kft. innovációja az áruszállítást nagyságrendekkel könnyítheti meg a közeljövőben.
Értékké válik a személyes adat a vásárlók számára
Az online megoldások térnyerése tudatosabbá tette a vásárlókat, akik ma már legszívesebben csak akkor adnák meg a személyes adataikat, ha valódi kedvezményeket kapnak cserébe – derül ki az EY 21.000 fogyasztó körében végzett nemzetközi felméréséből.