Száműzi a Google a felnőtt tartalmakat

MTI Sajtóadatbank, 2014. július 8. 11:42

Már márciusban bejelentette a keresőóriás, hogy AdWords hirdetései közül kitiltja a pornográf tartalmúakat. Most jön a megvalósítás.

A Google AdWords hirdetési hálózatán a jövőben nem lehet nyíltan szexuális tartalmú reklámokat közzétenni. A cég már megkezdte a hirdetők tájékoztatását, s a következő hetektől egyáltalán nem közölnek pornográf tartalmakat.

Gondolnánk, nehéz lesz szoftveresen pontosan meghúzni majd a határt a szexuális, az erotikus és a pornográf között, de úgy tűnik, a keresőóriás mindenre vállalkozik.
Közlésük szerint „a módosítás minden országra vonatkozik. Döntésünk hátterében az a törekvésünk áll, hogy igyekszünk folyamatosan javítani az AdWords felhasználói élményét”.

Ami a felhasználói élményt illeti: a világ egyik legkeresettebb szava a „porn”. A vonatkozó iparág képviselői már megkezdték az átköltözést más, kevésbé érzékeny hirdetési hálózatokra.

 

hirado.hu

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Százmillió eurót fektet be az európai mesterséges intelligencia programba a Huawei

2019. november 8. 10:07

Az Antenna Hungária megvásárolta a Telenor Magyarország 25%-át

2019. november 1. 08:32

Idén is keresik az év fiatal vezetőjét!

2019. október 22. 13:26

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44
online sportfogadás