A csökkenő hirdetési bevételek érzékenyen érintik a Yahoot

Zsigó József, 2000. szeptember 1. 21:03
Piaci elemzők szerint egyre kevesebben akarnak hirdetni az interneten, és ők is egyre több és kisebb portált választanak. Talán ez lehet a fő oka, hogy a Yahoo részvényei ma újabb 9 százalékot estek; az év eleje óta 47 százalékkal csökkent az értékük.
A CBIC World Market elemzője szerint a nagy cégek, amelyek többet költhetnek reklámokra, a konzervatív hirdetéseket részesítik előnyben, a kisebbek pedig inkább szétosztják a reklámra szánt keretet a kisebb portálok között.

Nem sikerült tartós kapcsolatot kiépítenie a Yahoonak sem a Fortune 500 cégekkel, a kisebb cégek viszont nem képesek megfizetni magas hirdetési díjakat. A Merrill Lynch munkatársa viszont úgy látja, ideiglenes a Yahoo problémája, és az év végére ismét a nagy nyertesek közé küzdi fel magát.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Százmillió eurót fektet be az európai mesterséges intelligencia programba a Huawei

2019. november 8. 10:07

Az Antenna Hungária megvásárolta a Telenor Magyarország 25%-át

2019. november 1. 08:32

Idén is keresik az év fiatal vezetőjét!

2019. október 22. 13:26

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44
online sportfogadás