A Yahoo megvette a Flurryt

Czipperer Dia, 2014. július 22. 17:09

A Re/Code számolt be arról, hogy a Yahoo felvásárolta a mobilalkalmazás analitikával foglalkozó Flurryt. Ez a több száz millió dolláros üzlet segít majd a vállalatnak fellendíteni a mobilhirdetési stratégiáját.

A Flurry Analytics a Yahoo kezébe került. A lépéssel a vállalat célja, hogy az okostelefonokból származó hirdetési bevételeket növeljék.

 

A vállalat több száz milliárd dollárt fizet a mobilapplikációkkal és személyre szabott mobilhirdetésekkel foglalkozó, 2005-ben alapított cégért. Egyelőre a pontos összeget nem tudni, a BBC viszont arról ír, hogy az ár feltehetően 200 és 300 millió dollár között mozog.

 

A Yahoo 2012-ben vásárolta fel a Tumblrt, azóta ez a vállalat legnagyobb beruházása. A hír néhány nappal azután röppent csak fel, hogy bejelentették, hogy a profit 18%-kal visszaesett az elmúlt három hónapban – júniusig bezárólag.

 

A csökkenés annak köszönhető, hogy drasztikusan visszaestek a hirdetések: a második negyedévben 8%-os volt a zuhanás. A mobilhirdetések terén viszont jól muzsikál a vállalat. A tavalyi évhez képest 100%-kal nőtt az ebből származó bevétel, ezt szeretnénk tovább növelni. A két cég hétfőn arról beszélt, hogy az összefogással képesek lesznek jobban az ügyfelek érdekeit szolgálni és fokozni a mobilbevételeket is.

 

Forrás: TheNextWeb.com, BBC.co.uk

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB harmadik negyedéves eredményei

Erős, a jövőbeni üzleti növekedést megalapozó teljesítményről számol be az ABB 2020. harmadik negyedéves pénzügyi jelentése.

2020. október 26. 18:35

Az Atlassian ledobta a cloud-bombát

A nagyvállalatok IT fejlesztéseihez leggyakrabban használt szoftver gyártója elbúcsúzik az “on-premise” termékektől és a jövőben kizárólag a felhőben futó szoftvereit kínálja ügyfeleinek. 

2020. október 26. 12:10

A Samsung a legjobb öt között szerepel az Interbrand 2020-as rangsorában

A Samsung egy helyet előre lépett, és az ötödik helyezést érte el az Interbrand tanácsadócég által készített Best Global Brands 2020 listán. A vállalat története legmagasabb márkaértékével szerepel a listán, a 62,3 milliárd dolláros értékelés az először 2000-ben közétett érték több mint tizenkétszerese.   

2020. október 26. 10:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!

2020. október 15. 12:15

EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

2020. október 8. 15:45

A Bosch új koronavírus tesztje 39 perc alatt ad megbízható eredményt

2020. szeptember 30. 14:58

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

2020. szeptember 21. 10:11
online sportfogadás