Tervezzük együtt a jövő évet az Országos Marketing Konferencián

forrás: Prím Online, 2014. szeptember 22. 11:31

Marketing Trendek 2015 címmel idén 25. alkalommal rendezik meg az Országos Marketing Konferenciát. A rendezvény idén jubilál, ennek az alkalomnak köszönhetően visszatért az őszi időpontra, így 2014. november 6-án, 24 évnyi szakmai tapasztalattal várja résztvevőit.

Idén novemberben ismét megrendezik az Országos Marketing konferenciát. Az esemény elsődlegesen a szakma, a marketinggel foglalkozó szakemberek, a marketing tanácsadók és szolgáltatók, az oktató marketinges kollégák, a marketing szakma iránt érdeklődők, de egyben minden olyan cégvezető figyelmébe ajánlott, aki tudja, hogy a marketing az egyik legfontosabb a piaci sikerek eléréséhez.

 

A rendezvény programstruktúrája is eltér az eddig megszokottól, hiszen a kutatási eredményeket, valamint a trendeket bemutató plenáris előadások után a Piac és Profit szekció a jövő évi tervezésben, fejlődésben is támogatni kívánja a résztvevőket, mindemellett a Digital Hack blokk többek között bemutatja a legújabb marketingkommunikációs eszközöket, amik elengedhetetlenek lesznek a jövőben.

 

 

A megnyitót követően a plenáris előadások első blokkjában a kutatások kerülnek előtérbe. A Szövetség saját szakmai kutatási eredményeinek ismertetése mellett Dr. Piskóti István a „Marketingtrendek 2015” című előadásával vonja le következtetéseit a jövőre vonatkozóan. Ezt követően Dr. Törőcsik Mária a szakmai kutatást mintegy kiegészítve mutatja be a várható fogyasztói változásokat a „Fogyasztói trendek 2015” című előadása során.

 

A kutatási részt a kommunikációs társzervezetek jeles képviselőinek előadásai követik, az adott specifikus ágazatban várható tendenciákat mutatják be. A marketing szerepe a digitális gazdaságban címmel a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium képviseletében Dr. Kelemen Csaba tart előadást. Majd az izgalmas plenáris zárásaként az Akadémiai Kiadó képviseletében Dr. Veres Zoltán ismerteti a „Tudomány a gyakorlatban” előadás keretében a jövő évi szakkönyv kínálatot.

 

A plenáris ülésen olyan kérdésekre kaphat választ, mint:

 

·         Mit gondol a szakma a jövő évi trendekről?

·         Hogyan változnak a fogyasztói szokások?

·         Milyen új módszertanok várhatóak a piackutatásban?

·         Mi lesz a reklám szerepe 2015-ben?

·         Merre tart a DM szektor?

·         Mik lesznek a PR eszköztárai?

·         Mire készülnek az ügynökségek jövőre?

 

A rendezvény legfőbb célkitűzése, hogy ismertessük a jövő évre várható trendeket, amelyeket a Szövetség piackutatása is hitelesen alátámaszt, valamint a résztvevőket hasznos gyakorlati tanácsokkal, előremutató információkkal, innovatív megoldásokkal vértezzük fel a 2015-ös évre. Résztvevőinket biztosítjuk arról, hogy legalább két olyan gondolatot vihetnek haza, amit hasznosíthatnak és reményeink szerint jól végzett munkájukról is megerősítést kaphatnak. Ha Ön is kíváncsi milyen irányba halad a szakma, csatlakozzon még most az Early Bird akció keretében az Országos Marketing Konferenciánkhoz! Tervezzen együtt a szakma legkiválóbb szakembereivel!

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

CES fotelből,

Néhány hónappal ezelőtt sikerült a CES alapítójával, Gary Shapiro-val beszélgetnem - stílusosan chat-formában - a virtuális CES-ről.  Megnyugtatott hogy mindent megtesznek a virtuális konferenciázás élménnyé tétele érdekében.

2021. január 12. 18:45

Dr. Orbán Anita a Vodafone Magyarország új vezérigazgató-helyettese

2021. január 4-től Dr. Orbán Anita tölti be a Vodafone Magyarország vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettesi pozícióját, egyúttal januártól az igazgatótanács tagja is lesz. Az új vezérigazgató-helyettes a Tellurian LNG fölgázipari vállalat londoni leányvállalatától érkezett a Vodafone-hoz.

2021. január 5. 17:43

2026-ra négyszereződik az adatforgalom, és a fele 5G-n zajlik majd

Az Ericsson tanulmánya szerint az évtized közepén 8,8 milliárd mobilelőfizetés lehet a világon, és ebből 3,5 milliárd már az 5G hálózatokat használja majd. Észak-Amerikában ötből négy, Közép-Kelet-Európában minden harmadik előfizetés 5G lesz. A tanulmány kitér arra is, hogy a havi átlagos mobil adatforgalom az elmúlt évben másfélszeresére nőtt, és régiónkban elérte a 7,3 gigabájtot – de ez a szám 2026-ra kilő majd és közel 30 gigabájt lesz. Mindez csupán néhány érdekes megállapítás a mobilkommunikációs trendek egyik legátfogóbb tanulmányából az Ericsson Mobility Report 2020-as kiadásából, mely szerint az 5G a vártnál is gyorsabban terjed majd.

2020. december 11. 10:54

Felsővezetői bejelentés a Magyar Telekomnál

A Magyar Telekom Igazgatósága a 2020. december 1-i ülésén Rékasi Tibor vezérigazgatói szerződésének meghosszabbításáról döntött. Rékasi Tibort 2018 júliusában nevezték ki 3 évre a Magyar Telekom vezérigazgatójának, és a mostani döntéssel szerződése jóval a lejárta előtt, további 3 évvel, 2024. június 30-ig meghosszabbításra kerül.

2020. december 1. 16:22

Mesterséges intelligencia segíti szűrni a korai tüdőrákot!

Már Magyarországon is mesterséges intelligencia segíti a tüdő daganatos elváltozásainak felismerését. Ezzel igen korai stádiumban diagnosztizálhatóvá válik a betegség, és jelentősen megnövekedik a páciensek túlélési esélye.

2020. november 30. 17:41

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A DokiApp-ot választották az év applikációjának

2021. január 18. 14:59

Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu

2021. január 7. 09:55

Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.

2020. december 18. 08:54

Új vezérigazgató a Telenor Magyarország élén

2020. december 16. 19:05
online sportfogadás