Menő az anti-Facebook

Az Ello hirdetésmentes, pornóbarát oldalként pozicionálja magát

Czipperer Dia, 2014. szeptember 29. 17:08

Az elmúlt időszakban rohamosan nőtt az Ello felhasználók száma. A hirdetésmentes, pornóbarát anti-Facebook közösségi oldalra egyelőre csak meghívóval lehet regisztrálni, ám így is nagy érdeklődés övezi. 3-4 naponta megduplázódik a felhasználói bázis.

Az Ello közösségi oldal hihetetlen népszerűségre tett szert az elmúlt napokban. Bár egyelőre még csak meghívóval lehet valaki tagja a közösségnek, így is telített az oldal. Csütörtökön például befagyasztották a meghívókat egy rövid időre az üzembiztos működés érdekében.

 

Az Ello nem egy új oldal, több mint egy éve nyilvános, ám az elmúlt időben hallatott magáról igazán, mivel rohamosan nő a felhasználók száma. A reklámoktól mentes oldalra nem szükséges saját névvel regisztrálni, amely szintén vonzó lehet a csatlakozók számára.

 

 

Az Ello ígérete szerint nem adják el harmadik félnek a felhasználók adatait, melyet többek között az is alátámasztani látszik, hogy nem szükséges valódi névvel jelen lenni a közösségben. Egyelőre az adatvédelmi szabályozások hiányoznak még, így arra sincs lehetőség, hogy blokkoljunk valakit, aki például sértő tartalmat tesz közzé. Azonban az Ello már értesítette a felhasználókat arról, hogy hamarosan érkeznek ezek a funkciók is.

 

Paul Budnitz, a közösségi oldal társalapítója a Techcrunch-nak úgy nyilatkozott, hogy a jövőben sem lesznek reklámok az Ellón: ahogy fogalmazott, ők maradnak a hirdetésmentes és pornóbarát oldal.

 

Az Ello kezdetben magánoldalként indult. Hét művész és programozó hozta létre saját célra, ám egy év elteltével úgy döntöttek, a nagyközönség előtt is megnyitják az utat. A szolgáltatás pedig olyannyira népszerűvé vált, hogy 3-4 naponta megduplázódik a felhasználók száma. A meghívásos rendszerbe egy ismerősön keresztül lehet bekerülni, vagy közvetlenül az oldal működtetőitől is lehet igényelni meghívót.

 

Egyelőre még nem rukkoltak elő mobilalkalmazással: a tervezőkre, művészekre és alkotókra fókuszálva ez csak később érkezik majd.

 

Forrás: Techcrunch.com

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban

Hazánkban közel 5,4 millióan szoktak rendszeresen online vásárolni, a felnőtt magyar internetezők 91 százaléka. Mivel már nehéz érdemben növelni a számukat, a jövőben várhatóan a vásárlás intenzitásának növekedése jelenti majd az e-kereskedelem érdemi bővülésének alapját. Ehhez előreláthatólag nagyban hozzá fog járulni az online bevásárlási szolgáltatások terjedése, melyeket eddig 1,2 millióan vettek igénybe idehaza. Az eNET rendszeres, éves lakossági e-kereskedelmi kutatása az online vásárlás fő trendjeit vizsgálta.

2019. május 22. 12:56

Igénylik a digitális tuningot a magyar kisvállalkozások

A UPC Magyarország által meghirdetett Nagy Tuning Show verseny keddi gáláján olyan vállalkozásokat díjaztak, amelyek ötletes megoldásaikkal példát mutathatnak a többségnek, hogyan válhatnak még sikeresebbé a digitalizáció segítségével. Szükség is van az inspirációra, hiszen a hazai kis- és közepes vállalkozások online jelenlétét felmérő kutatásból kiderült, hogy a vállalkozók szinte kivétel nélkül fontosnak tartják az üzleti célú digitális megoldásokat, de csak mintegy harmaduk tud valóban jól eligazodni a honlapok, applikációk és a közösségi média világában.

2019. május 22. 11:35

A vitorlások fele nem ért célba az év egyik legnehezebb Balatoni versenyén

A Balaton egyik leginkább embert próbáló versenye, a Kétszemélyes Balatonkerülő mára Magyarország legkiválóbb vitorlázóinak összecsapásává vált. A hétvégi futamot Varga Lajos és Lillik Ákos nyerte egy perc híján 21 órás összidővel.

2019. május 22. 09:59

A L’Oréal a Viva Tech-en mutatta be a jövő szépségét

A párizsi technológiai világkonferencián mutatta be a L’Oréal a „Határtalan szépség”-et, a Csoport legújabb hangvezérelt, mesterséges intelligenciával (AI) és kiterjesztett valósággal (AR) működő technológiai fejlesztéseit, melyek a szépség és fogyasztói élmény jövőjét szemléltetik. 

2019. május 22. 08:48

Az ABB világszínvonalú megoldást fejlesztett ki a jövő CO2-semleges, energiafüggetlen gyárának létrehozására

Az ABB az ökológiailag hatékony megoldások és szolgáltatások kiterjedt portfóliójával kíván hozzájárulni a gazdaság környezetkárosító hatásoktól mentes további növekedéséhez. Valójában az ABB globális összbevételének immár több mint fele olyan technológiák értékesítéséből származik, amelyekkel a klímaváltozást kiváltó okok ellen a harcol. A társaság célja, hogy ezt a 2018-ban még 57%-os részarányt 2020-ig 60%-ra emelje.

2019. május 21. 17:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyarország első állandó, élő 5G bázisállomását indította el a Vodafone Zalaegerszegen

2019. május 20. 11:20

A Cellum által fejlesztett Erste MobilePay applikáció NFC funkcióval gazdagodik

2019. május 6. 15:02

Közel 50 millió forint EU-s támogatást kapott a MIDI Mobil ID Innovációs KFT.

2019. április 25. 11:05

2040-re már több elektromos autót helyeznek forgalomba, mint hagyományos járművet!

2019. április 17. 11:04
online sportfogadás