Ember alapú marketinggel újít a Facebook

Elindul az Atlas hirdetési platoform

Czipperer Dia, 2014. szeptember 30. 14:56

Erik Johnson, az Atlas feje jelentette be hivatalos blogbejegyzésben, hogy az újratervezett Atlas hirdetési platform útjára indult. A Facebook tavaly vásárolta fel a megoldást.

A Facebook régóta várt Google AdSense kihívója megérkezett – így számolt be az Atlas érkezéséről a Wired. A terméket a vállalat tavaly vásárolta meg a Microsofttól, ám azóta jelentősen átszabták, melynek köszönhetően – reményeik szerint – a hirdetők könnyebben követhetik majd a fogyasztókat, eltekintve attól, éppen milyen eszközt használnak. Ez azért is jelentős, mert egy felhasználó nem csupán egy eszközt használ.

 

Ember alapú marketing

 

A program átírására azért is volt szükség, mert a mobilon való nyomon követéshez a sütik nem kínálnak hatékony megoldást, ugyanis ezek nem működnek mobilon.

 

Johnson a blogbejegyzésben arról is beszámolt, hogy ők a hatékonyabb célzás érdekében Facebook adatokra épülő ember alapú marketinget kínálnak, mely a felhasználók közösségi szokásait hivatott feltérképezni. Ez nem csupán nyomon követi a felhasználókat a különféle eszközökön, illetve applikációkon keresztül, hanem az online kampányok és az offline vásárlások közti szakadékot is áthidalja majd – ezek összekötése a cél, vagyis a teljes vásárlási folyamat nyomon követése egy adott hirdetésen keresztül.

 

Az Omnicom az első vállalat, amellyel együttműködésre léptek ezen a téren. A rendszer technikai működéséről egyelőre még beszélt a vállalat, csak annyit lehet tudni róla, hogy a hirdetők egy helyen optimalizálhatják és követhetik reklámjaikat, valamint ugyanitt tudnak venni és eladni is.

 

Forrás: Wired.com

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Mio autós kamera beépített GPS-szel

A fedélzeti kamerák egyre nagyobb teret hódítanak világszerte, így Magyarországon is. Az Európai Bizottság statisztikája szerint 2018-ban az EU országai közül – a lakosságszám arányában – hazánkban történt a hatodik legtöbb halálos közúti baleset. Így a biztonság növelése különösen fontos minden autós számára. 

2019. július 21. 13:27

Eltűnhet 2040-re a rák és a cukorbetegség?

A világszerte zajló digitális transzformáció minden szektorra, így az egészségügyre is jelentős hatással lesz, amelynek hagyományos szereplői nem biztos, hogy készen állnak a változtatásra, azonban az új belépők és a fogyasztók által használt technológia kikényszeríti azt – derül ki a Deloitte tanulmányából

2019. július 21. 11:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Vodafone megkapta az engedélyt a UPC felvásárlására

2019. július 18. 17:06

A 4iG megvásárolja a T-Systems Magyarországot

2019. július 9. 11:43

A Bosch repülni tanítja az autókat

2019. június 21. 14:03

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

2019. június 4. 11:26
online sportfogadás