Hatékonyabb e-mail lead generálás az Opelnél
Az Opel e-mail alapú lead generálásának hatékonyabbá tételére kapott megbízást a CRANE a márka szlovén piacán. Az ügynökség feladata a kreatív, azon belül is elsősorban a vizuális megjelenítés áthangolása az eredményesség növelése érdekében.
„A közös munkának köszönhetően nemcsak markánsan növeltük potenciális ügyfélbázisunkat és az ügyfélprofilok mélységét, de a CRANE által kidolgozott javaslatokat a gyakorlatba ültetve az e-mail alapú kommunikáció eredményessége is jelentősen javult” – mondta az Opel regionális marketing vezetője, Bakai Gergely.
A CRM területen évek óta sikeres együttműködést az Opel meghosszabbította, illetve kiterjesztette, ennek keretében üzemelteti az ügynökség az általa készített CRM rendszert, valamint biztosít kommunikációs szolgáltatást és tanácsadást 14 európai országban. „Eredeti megbízásunk az egymástól akár jelentősen különböző országokban is hatékonyan működő CRM rendszer kialakítása volt. Ezt követően annak üzemeltetése, valamint a stratégiai és kommunikációs tanácsadás, tudásmenedzsment lett a feladatunk” – mondta Bodnár József, a CRANE ügyvezető igazgatója.
Az együttműködés során az eredeti, újautó-eladás fókusz mellett a flotta, a haszongépjárművek és az after sales területe is kiemelt szerepet kap. A CRANE biztosítja továbbá a viszonteladók ösztönzési rendszeréhez, illetve a márkakereskedők integrált eDM kampányaihoz a technikai és szolgáltatási hátteret.
Kapcsolódó cikkek
- SAP bevezetés a Hungaropharmánál
- Microsoft Dynamics CRM Online
- SAP CRM minden szinten
- A válság túlélésének kódja: CRM
- Szoftverüzletágat indított a CompLex
- Oracle-alkalmazások mustrája
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.