Jól fogynak a Huawei közép- és felsőkategóriás okostelefonjai

forrás: Prím Online, 2014. október 29. 16:27

A Huawei közzétette a vállalat Fogyasztói Üzletágának idei, harmadik negyedéves eredményét. Az említett negyedévben a Huawei Fogyasztói Üzletága összesen 32,03 millió készüléket szállított ki, ami 26 százalékos növekedést mutat az előző év ezen időszakában regisztrált eredményhez képest. A közép- és felsőkategóriás készülékek jelentős, 162 százalékos növekedést értek el, ez az összes szállítás 26 százalékát jelenti. Az eredmény tükrözi a legutóbbi csúcskészülékek, az Ascend P7 és az Ascend Mate7 sikerét, valamint azt, hogy a Huawei első kínai cégként szerepel az Interbrand 2014-es „Best Global Brands” (Legjobb Globális Márkák) jelentésében.

A Huawei továbbra is a közép- és felsőkategóriás termékekre összpontosít

 

Az elmúlt három évben a Huawei Fogyasztói Üzletága az alsókategóriás termékekről a közép- és csúcskategóriás készülékekre helyezte át a hangsúlyt, valamint kiterjesztette értékesítési stratégiáját a fuvarozóktól az online értékesítési csatornákra és a nyitott piacokra is. Ennek eredményeként a Huawei zászlóshajó termékeinek eladásai jelentősen megugrottak. 2014 szeptemberében az Ascend P7 globális szállításai meghaladták a hárommilliós darabszámot, az okostelefon így mára világszerte több mint 110 országban és piacon elérhető. Emellett a 2014. szeptember 4-én bemutatott Ascend Mate7-ből a készülék piacra dobásának első napján elkelt Kínában a több mint ezer kiskereskedelmi üzletben az egész készlet. A 2013 júniusában bemutatott Ascend P6 globális szállításai elérték az ötmilliós darabszámot, és az okostelefon mára több mint 120 országban kapható Európában, a Közel-Keleten és Afrikában, illetve Latin-Amerikában.

Huawei Ascend P7

 

„Az ebben a negyedévben elért eredményeink jól mutatják a stratégiánk sikerét, amivel arra törekszünk, hogy a legjobb prémium készülékeket a világon még több emberhez juttathassuk el.” – nyilatkozta Shao Yan, a Huawei Fogyasztói Üzletágának marketing alelnöke. „Az Ascend Mate7 és a P7 termelési kapacitásai folyamatosan növekszenek, és 2014 negyedik negyedévében a közép- és felsőkategóriás készülékeink szállításának további növekedésére számítunk.” 

 

A Huawei vezető a 4G LTE-képes okostelefonok iparágában

 

A 4G LTE technológia globális keresletének növekedését kihasználva a Huawei Fogyasztói Üzletágának olyan 4G LTE-képes okostelefonjainak, mint az Ascend P7, Ascend G6 vagy a G750 értékesítése tovább emelkedett, így az idei harmadik negyedévben elérve az összes szállítás 34 százalékát.

 

Világszerte növekvő márkaismertség

 

A Huawei Fogyasztói Üzletágának márkaismertsége növekedett a fogyasztók körében a „Make it Possible” („Tedd Lehetővé!”) pozícionálásának és egy világszerte sikeres promóciós kampánysorozatnak köszönhetően. A Huawei vezető sportszervezetekkel vállalt szponzorációs tevékenységeket, megújította együttműködését az Atlético de Madrid futballklubbal, illetve kooperációt kezdeményezett a törökországi Galatasaray SK futballcsapatával.

 

2014 októberében a Huawei Fogyasztói Üzletága 94. helyezést ért el az Interbrand „Legjobb Globális Márkák” jelentésében, a cég lett az első kínai vállalat, ami felkerült erre a listára. A Huawei márkaértékét 4,3 milliárd dollárra értékelték, és további növekedésre számítanak a Huawei globális befolyásának növekedésével. Az Interbrand bejelentéssel kapcsolatban Shao Yan a következőket nyilatkozta: „Nagy örömünkre szolgál, hogy az első kínai vállaltként felkerülhettünk az Interbrand legértékesebb globális márkáinak toplistájára. Ez a fontos elismerés a Huawei számára azt bizonyítja, hogy sikeresen leküzdöttük azokat a kihívásokat, amik során a Huawei-t egy belföldi kínai márkából egy globálisan ismert márkává változtattuk. Arra irányuló erőfeszítéseink, hogy a világon mindenhol „Lehetővé Tegyük” („Make it Possible”) az emberek számára a technológia élvezetét most azt jelzik, hogy a Huawei jó úton jár afelé, hogy egy sokak által szeretett és igazán globális márkává váljon.”

 

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB technológiája segít az olasz jégkrémtárolásban

Az ABB technológiáinak köszönhetően garantáltan nem lesz jégkrémhiány. A cég optimalizálja a teljesítményt és az energiafogyasztást Olaszország legnagyobb szabályozott hőmérsékletű logisztikai központjában.

 

2019. szeptember 16. 09:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától rendelhetők az Apple legújabb termékei

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

2019. szeptember 3. 13:26

30 év a hazai KKV vállalkozások fejlesztéséért

2019. szeptember 1. 13:27
online sportfogadás