Itthon is terjed a „klikkelj és hozd el” vásárlás

forrás: Prím Online, 2014. november 15. 10:33

Világszerte egyre népszerűbb a Click&Collect vásárlás, vagyis az a módszer, hogy a vevő webáruházban kiválasztja a termékeket, majd elmegy érte az áruházba, ahol összekészítve megkapja a csomagot. Hazánkban is terjed ez a módszer, amelyhez a kereskedők újszerű technikai megoldásokat is kapnak, így előnybe kerülhetnek versenytársaikkal szemben.

Egyre népszerűbb hazánkban is a Click&Collect vásárlási módszer, amelynek előnye, hogy a vevő nem tölt hosszú időt a termékek kiválogatásával, és sorban állással. A webáruházban kiválasztott cikkeket összekészítik számára a boltban, csak érte kell menni, és kifizetni azokat – mondta Bessenyei István, a Laurel Cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője.

 

Bár hazai statisztikák még nem állnak rendelkezésre, jó példa lehet, hogy Nagy Britanniában az elmúlt években dinamikusan fejlődött ez a bevásárlási mód, a statista.com elemzése szerint 2014 első negyedévében már az összes online vásárlás 14 százaléka ilyen jellegű volt.

 

Fontos, hogy a hazai kereskedők is megfelelő technikai támogatást kapjanak ehhez az értékesítési formához, hiszen ez a szolgáltatás versenyelőnyt jelent a konkurens boltokkal szemben. A Click&Collect háttérrendszerét a Symphony EYC szoftvercég szállítja, mostantól a magyar kereskedők számára is, a társaság ugyanis szorosan együttműködik a Laurel Cégcsoporttal. A világszerte 750 alkalmazottat foglalkoztató Symphony EYC több új termékkel is megjelenik a hazai piacon, többek között olyan intelligens szoftverrel, amely megmutatja, mely árucikkeket hová érdemes elhelyezni a polcokon az eladás fokozása érdekében. A rendszer ismeri a termékek méreteit, így abban is segít, hogy a kihelyezésüket optimalizálja, ezzel elkerülhető a zsúfoltság és a vásárlók is kényelmesebbnek érzik a bolti környezetet – ismertette Bessenyei István, a Laurel Cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője.

 

A Laurel Cégcsoport kiemelt partnerként segít a Symphony EYC rendszereinek hazai elterjesztésében, illetve a cégek együttműködnek a szoftverek továbbfejlesztésében, optimalizálva azokat a hazai értékesítési környezetre. Emellett a Symphony EYC nagyon érdekesnek találta a Laurel saját megoldásait és tárgyalások kezdődtek azok európai terjesztéséről – tette hozzá Bessenyei István.

 

Kép: instoretrends.com

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az Infosys segítségével digitalizálja szolgáltatásait a GEFCO

Az Infosys, az újgenerációs digitális szolgáltatások globális vezetője, partnerségre lép a GEFCO-val, az autóipari logisztika európai vezetőjével és a globális multimodális ellátási lánc szakértőjével, annak érdekében, hogy a következő öt évben támogassa a cég digitális átalakítását.

2020. január 19. 13:13

A Siemens az okos épületek vezető IoT platform szolgáltatója

A Verdantix független ipari kutatóintézet az okos épületek terén a Dolgok Internete (IoT) platformok vezető szolgáltatójaként rangsorolta a Siemenst. A Verdantix a „Green Quadrant IoT platforms for Smart Buildings 2019” jelentésben 13 olyan vállalatot értékelt, melyek a megítélésük szerint a még gyerekcipőben járó, de már erős versenyt felmutató piacot formálják.

2020. január 19. 11:14

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Így válthatja le személyi igazolványunkat, útlevelünket egy okostelefon

2020. január 16. 14:39

Újra fesztiváloznak a marketingesek

2020. január 9. 08:01

Digitális biztonsági trendek 2020-ban a Sophos szerint

2020. január 3. 11:44

2020: az adatok évtizedének kezdete

2019. december 27. 10:55
online sportfogadás