Itthon is terjed a „klikkelj és hozd el” vásárlás

forrás: Prím Online, 2014. november 15. 10:33

Világszerte egyre népszerűbb a Click&Collect vásárlás, vagyis az a módszer, hogy a vevő webáruházban kiválasztja a termékeket, majd elmegy érte az áruházba, ahol összekészítve megkapja a csomagot. Hazánkban is terjed ez a módszer, amelyhez a kereskedők újszerű technikai megoldásokat is kapnak, így előnybe kerülhetnek versenytársaikkal szemben.

Egyre népszerűbb hazánkban is a Click&Collect vásárlási módszer, amelynek előnye, hogy a vevő nem tölt hosszú időt a termékek kiválogatásával, és sorban állással. A webáruházban kiválasztott cikkeket összekészítik számára a boltban, csak érte kell menni, és kifizetni azokat – mondta Bessenyei István, a Laurel Cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője.

 

Bár hazai statisztikák még nem állnak rendelkezésre, jó példa lehet, hogy Nagy Britanniában az elmúlt években dinamikusan fejlődött ez a bevásárlási mód, a statista.com elemzése szerint 2014 első negyedévében már az összes online vásárlás 14 százaléka ilyen jellegű volt.

 

Fontos, hogy a hazai kereskedők is megfelelő technikai támogatást kapjanak ehhez az értékesítési formához, hiszen ez a szolgáltatás versenyelőnyt jelent a konkurens boltokkal szemben. A Click&Collect háttérrendszerét a Symphony EYC szoftvercég szállítja, mostantól a magyar kereskedők számára is, a társaság ugyanis szorosan együttműködik a Laurel Cégcsoporttal. A világszerte 750 alkalmazottat foglalkoztató Symphony EYC több új termékkel is megjelenik a hazai piacon, többek között olyan intelligens szoftverrel, amely megmutatja, mely árucikkeket hová érdemes elhelyezni a polcokon az eladás fokozása érdekében. A rendszer ismeri a termékek méreteit, így abban is segít, hogy a kihelyezésüket optimalizálja, ezzel elkerülhető a zsúfoltság és a vásárlók is kényelmesebbnek érzik a bolti környezetet – ismertette Bessenyei István, a Laurel Cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője.

 

A Laurel Cégcsoport kiemelt partnerként segít a Symphony EYC rendszereinek hazai elterjesztésében, illetve a cégek együttműködnek a szoftverek továbbfejlesztésében, optimalizálva azokat a hazai értékesítési környezetre. Emellett a Symphony EYC nagyon érdekesnek találta a Laurel saját megoldásait és tárgyalások kezdődtek azok európai terjesztéséről – tette hozzá Bessenyei István.

 

Kép: instoretrends.com

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kulcs-Soft a Kékszalagon – Fókuszban az utánpótlás támogatása

Litkey Farkas, tizenháromszoros Kékszalag győztes az elmúlt 5 évben a Kulcs-Soft Nyrt. szponzoráltjaként állt rajthoz Európa legnagyobb tókerülő versenyén. A cég bejelentette, hogy ebben az évben is támogatni fogja a győzelemre esélyes hajót, így a vitorlás az 52. Kékszalagon változatlanul magán fogja viselni a Kulcs-Soft logóját. 

2020. július 15. 14:25

A jövő vállalatának működését a vevő diktálja

A szolgáltató cégek számára képez versenyképes tudású vállalatszervezési szakértőket a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) legújabb Lean szolgáltatásfejlesztő szakirányú továbbképzése. A lean szemlélet segítségével olyan vállalati működés alakítható ki, amelyben a vevő számára teremtett érték a legfontosabb mérce. Az új elgondolás elégedettebb ügyfeleket, magasabb kiszolgálási színvonalat és gördülékenyebb vállalati folyamatokat ígér.

2020. július 15. 13:10

Tizenhárom százalékkal nőtt a Huawei árbevétele 2020 első félévében

A Huawei Technologies közzétette 2020 első félévére vonatkozó üzleti eredményeit. A vállalat – nem auditált – árbevétele a tavalyi év első feléhez képest 13,1 százalékkal, 454-millárd kínai jüanra nőtt, a nettó profitráta 9,2 százalék volt. A Huawei távközlési üzletága 159,6 milliárd, a vállalati üzletága 36,3 milliárd, a fogyasztói üzletága pedig 255,8 milliárd kínai jüan árbevételt ért el. 

2020. július 15. 11:58

Pénzbeli ajándék a magyar hallgatóknak Németországban

A Német Szövetségi Oktatási és Kutatási Minisztérium fokozza a Corona-támogatást a külföldi hallgatók számára: Júliusban és augusztusban a német kormány pénzügyi támogatást kínál, amelyet nem kell visszafizetni. A német egyetemekre beiratkozott hallgatók, akik a Covid-19 világjárvány következményei miatt sürgősségi helyzetbe kerültek, kérelmezhetnek ideiglenes pénzügyi támogatást.

2020. július 15. 10:49

Kutatás: a digitalizáció megállíthatatlan folyamatokat indított el a kiskereskedelemben

A kiskereskedelmi szektor digitális átalakulása (DX) elfogadott és megállíthatatlan folyamat a Fujitsu új globális vizsgálatának ma közzétett eredményei szerint. Kilenc országban a kiskereskedelmi cégek több mint kétharmada* feltétlenül szükségesnek tartja a kiskereskedelmi technológia digitális átalakulását, és csupán 7% nem ért egyet ezzel a megállapítással. 

2020. július 15. 09:37

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újdonságok a szegedi informatikatörténeti kiállításon

2020. július 3. 18:53

Új funkcióval bővült a WIWE

2020. június 15. 16:23

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15
online sportfogadás