NetIQ CloudAccess 2.1: megújult, egypontos bejelentkezés a felhőszolgáltatásokba

forrás: Prím Online, 2014. november 18. 08:39

A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy elérhetővé vált a NetIQ CloudAccess 2.1. A legújabb kiadás a felhasználók számára önkiszolgáló jelszó-helyreállítást, az informatikai szakemberek számára pedig teljes körű fiókkezelést kínál, emellett integrálható a NetIQ különféle autentikációs módszereket egyszerre kezelő hitelesítési keretrendszerével.

Megérkezett a NetIQ Cloud Access szolgáltatás legújabb, 2.1-es verziója. A megoldás segítségével a vállalatok biztonságos és menedzselt hozzáférést biztosíthatnak az alkalmazottak számára a felhőben működő szoftverszolgáltatásokhoz (SaaS). Az eszköz a szervezet meglévő biztonsági és hozzáférési irányelveit alkalmazza a felhőszolgáltatások esetében is, ezáltal fenntartja a vállalati adatok és erőforrások védelmét. A legújabb verzió többek között önkiszolgáló jelszó-helyreállítást, teljes körű fiókkezelést és többfaktoros autentikációt tesz lehetővé.

 

Hargitai Zsolt, a Magyarországi Képviselet üzletfejlesztési vezetője elmondta, hogy egyre több vállalatnál ismerik fel és használják ki a felhőben, szoftverszolgáltatás (SaaS) keretében elérhető üzleti alkalmazások előnyeit. Érdemes figyelmet fordítani a hozzáférések felügyeletére is. Erre nyújt hatékony megoldást a NetIQ CloudAccess, amely több száz felhőszolgáltatáshoz kínál biztonságos, egypontos bejelentkezést. Az új változat ráadásul még egyszerűbb használatot biztosít a felhasználók számára, például elfelejtett jelszavaikat mostantól egyszerűen, önállóan is helyreállíthatják.

 

Az egypontos bejelentkezést kínáló virtuális készülék segítségével az informatikai részleg visszanyeri a kontrollt a hozzáférések felett, mivel bevezetése után a felhasználók csak ezen keresztül tudják elérni a felhőben működő alkalmazásokat. A megoldás révén az IT-szakemberek egyszerűen és gyorsan oszthatják ki vagy szüntethetik meg a hozzáféréseket a szoftverszolgáltatásokhoz, és egyúttal azok használatát is képesek mérni.

 

A felhasználók ugyanakkor kényelmesen hozzáférnek a legnépszerűbb felhőszolgáltatásokhoz, hiszen az egypontos bejelentkezésnek köszönhetően nem kell észben tartaniuk az összes különböző fiókhoz tartozó felhasználónevet és jelszót. A termék használatával a vállalat alkalmazottai bármikor, bárhonnan és bármilyen eszközről egyszerűen elérik a munkájukhoz szükséges információkat és eszközöket, miközben a biztonsági és megfelelőségi előírásoknak is meg tudnak felelni.

 

A CloudAccess legújabb kiadása önkiszolgáló jelszó-helyreállítást kínál, ezért a felhasználóknak abban az esetben sem kell a helpdesk részleghez fordulniuk segítségért, ha elfelejtenék az egypontos bejelentkezéshez szükséges jelszavukat. A megoldás továbbá többfaktoros autentikációt nyújt, lehetővé téve az egyszer használatos jelszavak alkalmazását, valamint integrálható a NetIQ Advanced Authentication Framework hitelesítési keretrendszerrel. Ez utóbbi segítségével egy helyen kezelhető és felügyelhető a szervezet összes autentikációs eszköze.

 

A 2.1 változat teljes körű fiókkezelést kínál a legnépszerűbb SaaS platformokon, beleértve a fiókok létrehozását és automatikus megszüntetését, illetve a hozzáférések felügyeletét bizonyos alkalmazásokhoz és szolgáltatásokhoz. A termék ezenkívül biztonságos hozzáférést garantáló, ellenőrzött csatolót tartalmaz több száz felhőszolgáltatáshoz, köztük a Microsoft Office 365, a Google Apps és a Salesforce megoldásokhoz.

 

A NetIQ CloudAccess 2.1 már elérhető

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Intelligens, kulcsnélküli belépés társasházakba

Az applikáció alapú, irodaházi beléptetőrendszer mostantól elérhető társasházaknak is. A TabLog Home egy kényelmesebb, jóval sokoldalúbb megoldást kínál mind a lakóknak, mind az üzemeltetőknek.

2021. szeptember 26. 14:09

IT fejlesztő és szolgáltató központ jön létre Debrecenben és Szegeden

Új IT fejlesztő és szolgáltató központot hoz létre Debrecenben és Szegeden az üzleti informatikai megoldásokat nyújtó COSMO CONSULT Csoport magyar leányvállalata. A világ 16 országában aktív cég legalább 50 új munkahelyet teremt informatikai szakemberek számára a beruházással. A két fejlesztő és szolgáltató központ Magyarország mellett világszinten is támogatni fogja a COSMO CONSULT ügyfeleit a Business Central vállalatirányítási rendszer legújabb verziójára történő átállásban. A beruházás a magyar Kormány támogatásával és a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) közreműködésével valósul meg.

2021. szeptember 26. 10:44

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Tapasztalja meg a legendás játékot

2021. szeptember 20. 18:29

A világon egyedülálló drónra szerelhető szállítódobozt fejlesztettek

2021. szeptember 15. 14:15

Öt érmet is elhoztak a magyar diákok a juniorok informatikai diákolimpiájáról

2021. augusztus 31. 09:58

A Xiaomi várakozásokat felülmúlóan teljesített a második negyedévben

2021. augusztus 26. 14:46