Katy Perry a YouTube 2014-es sztárja

MTI Sajtóadatbank, 2014. december 12. 11:28

A YouTube összesítése szerint Katy Perry Dark Horse című dalának klipje volt a legnépszerűbb zenei videó a magyarok és az egész világ internetezőinek körében 2014-ben. Világszerte több mint 715 millió alkalommal töltötték le.

A Google magyarországi sajtóirodája kiadta a YouTube éves összesítését, mely szerint Katy perry a legnépszerűb az oldalon. A magyarok kedvenceiből összeállított lista második helyén Calvin Harris Summer című dala végzett, a harmadik legnépszerűbb videó pedig Majka és Curtis Csak te létezel című zenei videója lett. Ez a második év, hogy a videomegosztó a magyarok körében legkedveltebb videókat és csatornákat is rangsorolta. 
    

A nem zenei videók között Magyarországon a legfelkapottabbak az Éjjel-Nappal Budapest című televíziós műsor Lalijának Lali Pop című klipje, Bogyó és Babóca 13 részes mesegyűjteménye, és a KerekMese szintén gyerekeknek szóló Doki dala.
    

A toplisták összeállításakor az egyes videók nézettsége mellett azt is számításba vették, mekkora hatással voltak azok az internetezőkre. Megosztások, paródiák, remixek, és az eredeti videókra készített válaszvideók segítettek azonosítani az év videós toplistáit. 
    

Eközben a világon legtöbbször megtekintett videó SA Wardega lengyel filmes négyperces klipje, amelyben óriáspóknak álcázott kutyával rémisztgetik a járókelőket. A kisfilmet a világon több mint 113 milliószor töltötték le. Ezzel még a labdarúgó világbajnokság évében is sikerült a második helyre szorítani a Cristiano Ronaldóról, Neymarról és csapattársaikról készített reklámvideót, amelyet százmillióan néztek meg. 
   

A harmadik helyre a First Kiss című videó került, melyről csak népszerűvé válása után derült ki, hogy pszichológiai kísérletnek álcázott reklám. A klip, amelyben állítólag ismeretlen járókelők vállalták egy véletlenszerűen kiválasztott idegennel az első csók élményét, egy ruhamárka színészekkel forgatott reklámszpotjának bizonyult. Az akcióról paródiák és feldolgozások százai születtek, az egyik legnépszerűbb amerikai show-műsorban például kutyákkal és macskákkal dolgozták fel a kísérletet, a videóban használt zene pedig felkerült a Billboard Hot 100-as listájára.
   

 

Katy Perry Dark Horse című videoklipje nemcsak a magyarok, hanem az egész világ internetezőinek körében is a legnépszerűbb zenei videónak bizonyult: több mint 715 millió alkalommal töltötték le. A második helyre Enrique Iglesias Bailando című dala, harmadik helyre pedig Shakira Can't Remember to Forget You című dala került. 
    

A YouTube-on világszerte havonta egymilliárd ember hatmilliárd órányi videót néz. Több mint egymillió YouTube-csatornatulajdonos keres pénzt a videomegosztón világszerte.

 

Kép: company.co.uk

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új Huawei-tabletek jönnek Magyarországra

A Huawei Technologies Fogyasztói Üzletága új, gyerekbarát, belépőszintű tabletet mutatott be.  Az ultrakönnyű, ergonomikus megjelenésű MatePad T 8”-os kijelzővel és erőteljes teljesítménnyel érkezik: nyolcmagos processzor és az erős, 5100mAh-s akkumulátor gondoskodik arról, hogy a készülék a felhasználók megbízható társa legyen a hétköznapokban.  A tablet Gyereksarok funkciója pedig szemvédelemmel, gyerekfelügyelettel és egyéb beépített megoldásokkal nyújt védelmet a legkisebbek számára is.  A MatePad T 8, valamint a gyártó legújabb csúcstabletje, a MatePad Pro júniustól lesz elérhető a hazai boltok polcain 44.990 és 49.990, illetve 246.990 forintos ajánlott bruttó fogyasztói áron. 

2020. május 31. 13:19

Visszatérés az irodába – újabb kihívások a GDPR területén!

Elkezdőik a nyitás a kijárási korlátozásokat követően és ezzel együtt a munkavállalók irodai jelenléte is megnő. – kezdte Sándor Zsolt András a Gill & Murry adatvédelmi szakértője – A legtöbb szervezet valamilyen váltott időszakos irodai jelenlétet vezet be, hogy egyszerre csak a munkavállaló 30%-50%-a tartózkodjon az irodában. Több feladatot is jelent a irodai munkarendbe történő visszatérés. Az időbeosztás nyilvántartása és adminisztrációja, amennyiben eltér a normál ügymenettől érinti a személyes adatkezelést. Felül kell vizsgálni az adatkezelési folyamatot és kapcsolódó tájékoztatást. Amennyiben az adatok nem képzik a bérszámfejtés alapját akkor ezt az adatot csak a szükséges ideig szabad tárolni – jellemzően egy hónapig amíg az adott időszakban ellenőrizhető, hogy ki hány százalékát töltötte home office-ban és hány százalékát az irodában a munkaidejéből.

2020. május 31. 10:24

Mobilitással segítette a Europcar a koronavírus elleni küzdelmet

A Europcar Autókölcsönző számára fontos, hogy hozzájáruljon és megkönnyítse az emberek mobilitását. Ezért az elmúlt időszakban a rendelkezésre álló eszközeivel olyan szervezetek munkáját támogatta és folyamatosan támogatja, mint a Magyar Élelmiszerbank, a Magyar Vöröskereszt, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, valamint az Etesd a dokit! kezdeményezés. Továbbá segítette a United Way Magyarország, OtthON- Iskolát minden otthonba! programját, valamint asztali számítógépeket ajánlott fel egy borsod megyei település iskolájának, ezzel megkönnyítve a diákok és a tanárok munkáját. 

2020. május 30. 15:52

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15

Gigafelvásárlás az oktatási piacon

2020. április 21. 10:32

Az ABB ingyenessé tette a digitális szolgáltatásokat

2020. április 20. 09:20
online sportfogadás