Mobilalapú pénzügyi szolgáltatást indít a Telenor

MTI Sajtóadatbank, 2014. december 16. 08:26

Mobilalapú banki- és pénzügyi, fizetési szolgáltatásokat indít kedden a Telenor Magyarország, amelyhez egy saját márkás hitelkártyát is piacra dobnak - jelentették be a távközlési vállalat vezetői sajtótájékoztatón Törökbálinton.

Az új megoldással az ügyfelek kedvező feltételek mellett, gyorsan és kényelmesen használhatnak majd pénzügyi szolgáltatásokat a Telenor MyCard hitelkártya igénylésével és aktiválásával okostelefonon.

A bemutatott szolgáltatás újdonsága, hogy egy hitelkártyához kapcsolódik, ahhoz pedig egy mobilapplikáció, a MyWallet, s így egy alkalmazásban egyesítik a Telenor mobilfizetési szolgáltatásait. A folyamatosan bővülő szolgáltatásokat nyújtó alkalmazás keddtől Android és - a várakozások szerint - karácsonytól iOS operációs rendszeren is elérhető lesz.

A biztonságos fizetés kedvéért a MyWallet a MasterCard standard globális fizetési megoldását, a MasterPasst is támogatja majd a közeljövőben.

 



Christopher Laska, a Telenor Magyarország vezérigazgatója az új szolgáltatás bemutatóján elmondta: az ügyfelek az egyszerű, biztonságos és kényelmes megoldásokat keresik a személyes pénzügyekben is. Hozzátette, az új szolgáltatást a Telenor magyarországi működésének huszadik évfordulóján vezetik be. Takács Zoltán, a Telenor Magyarország digitális szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese a bemutatón elmondta, hogy a fejlesztés gyökerei 2005-ig, a mobilos vásárlás elindításáig nyúlnak vissza. Kifejtette, Magyarország nagy sikereket ért el a mobilos fizetés terén, "hiszen nincs még egy ország Európában, ahol például a parkolási díjfizetés több mint 50 százaléka mobilon zajlana le".

Takács Zoltán rámutatott, hogy a 86 százalékos magyarországi hipernet-lefedettség és a 45-50 százalékos okostelefon-telítettség arra utal, hogy a piac felkészült az új fizetési megoldások befogadására.

A Telenor új mobilos pénzügyi szolgáltatása a MyCard hitelkártya igénylésével keddtől vehető igénybe kezdetben a Telenor négy üzletében. A szolgáltatáshoz számos kedvezmény járul, például készpénz-visszatérítés, hipernet-árengedmény, illetve okostelefon-vásárlási kedvezmény. A szolgáltatás pénzügyi partnere a Budapest Bank Zrt.

Christopher Laska vezérigazgató elmondta, hogy a pénzügyi szolgáltatás partnerét hosszadalmas, több mint egy évig tartó értékelési folyamat során választották ki.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Dr. Charaf Hassan a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának új elnöke

2021. november 18. 16:49

A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei

2021. november 9. 21:45

Magyar innováció nyert ezüstérmet az év egyik legfontosabb egészségügyi startup versenyén

2021. október 30. 14:59

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12