Sikeres évet zárt a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.

forrás: Prím Online, 2015. január 5. 15:34

2014. július elseje óta működik az országosan egységes mobilparkolási rendszer, amelyet december végéig a várakozásoknál többen használtak. A szolgáltatást a második félévben 7,8 millió alkalommal vették igénybe, miközben 642 ezer autópálya-matrica és HU-GO viszonylatijegy-vásárlási tranzakciót is lebonyolított a rendszer. 

A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. szakembereinek várakozásához képest többen fizették ki mobillal közterületi parkolási díjukat 2014 második félévében, az országosan egységes mobilfizetési rendszer elindulása óta. A Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren keresztül csak decemberben mintegy 1,3 millió parkolást, illetve 108 ezer autópálya-matricát és HU-GO viszonylati jegyet értékesített a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.

 

Az autósok mobilfizetési hajlandóságával egyenes arányban élénkül a piaci szereplők érdeklődése is, amit jól mutat, hogy a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. kezdetben öt, decemberben pedig már tizenegy viszonteladó partnerrel értékesíti a különféle, közlekedéshez kapcsolódó közszolgáltatásokat.

 

A mobilparkolási szolgáltatás, az autópálya-matrica és a HU-GO viszonylati jegy mobilfizetésének biztosítása mellett a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. számos új, innovatív, a közszolgáltatások minőségének javítását és a felhasználói komfort növelését célzó fejlesztést indított el. Ezek közül kiemelendő a közösségi közlekedés korszerűsítésében stratégiai szerepet játszó Nemzeti Egységes Jegyrendszer Platform, az országos egységes elektronikus jegyrendszer létrehozásához szükséges know-how-t a társaság saját szakembergárdája fejlesztette ki.

 

A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. július 1. - december 31. (féléves) üzemi statisztikai adatai:

 

- Összes mobilparkolási tranzakció száma (alkalom): 7 842 ezer

- Összes parkoló ellenőri lekérdezés száma (alkalom): 6 796 ezer

- Összes mobilparkolásból származó forgalom:  3 391 000 ezer Ft

- Összes autópálya e-matrica és HU-GO viszonylati jegy vásárlások száma (alkalom): 642 ezer

- Összes autópálya e-matricából és HU-GO viszonylati jegyből származó forgalom: 3 150 000 ezer Ft

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tovább nőtt a Huawei márkaértéke

A Huawei a tavalyi évhez képest két helyet javítva az előkelő 45. helyen végzett a BrandZ idei Top 100-as listáján. A cég zsinórban ötödik alkalommal kapott helyet a legértékesebb nemzetközi márkákat felvonultató rangsorban, márkaértéke kilenc százalékkal, 29,4 milliárd USD-re nőtt az elmúlt egy évben. 

2020. július 4. 10:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újdonságok a szegedi informatikatörténeti kiállításon

2020. július 3. 18:53

Új funkcióval bővült a WIWE

2020. június 15. 16:23

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15
online sportfogadás