Mobilalkalmazással változtatható a luxus dizájnkütyü mintája
Forradalmi technológiával felszerelt luxuskarkötőt fejleszt a L!BER8 Technology nevű magyar startup csapat. A tago arc névre keresztelt stílusos kiegészítő nagy újítása, hogy az e-könyvolvasókból is ismert E Ink kijelzővel ellátott karkötő mintája tetszés szerint változtatható. A viselő aktuális ruhájához és hangulatához passzoló kép egy mobil alkalmazás segítségével varázsolható át az ékszerre. A cég néhány napon belül, az Indiegogo-n induló közösségi finanszírozási kampány bevételéből indítja el a tömeggyártást.
Több szempontból is óriási újítás a tago arc digitális divat kiegészítő. Egyrészt maga az elv, hogy egy mobilalkalmazás segítségével bármikor lecserélhető a karkötő mintája, már önmagában forradalmi. Másrészt az E Ink kijelzővel ellátott karkötő egy NFC chip által összeköttetésben van a mobiltelefonnal, így mindenfajta kábel vagy bluetooth kapcsolat nélkül „átvarázsolható” rá az applikációból kiválasztott minta.
Az ékszerre különféle mintákat lehet letölteni, illetve az ékszer viselője akár megalkothatja a saját stílusának megfelelő formát is, amit meg is oszthat majd a tago közösséggel. A L!BER8 szeretne grafikusokat, művészeket is bevonni a további képek megalkotásába, illetve tervben van ismert luxus divatmárkák által támogatott, egyedi minták létrehozása is.
Sosem merülő termékek – rengeteg felhasználási lehetőség
A tago arc csupán az első, megvalósulásra váró termék a L!BER8 Technology boszorkánykonyhájából. A startup az egyedülálló töltésnélküli technológiát további eszközökben – pl. digitális képkeretben, konferencia badgeken (belépőkön), vagy kórházi beteglapokon - is alkalmazni kívánja.
Bulival indul az Indiegogo kampány
A közösségi finanszírozási kampány egy party keretében indul a tervek szerint néhány napon belül az Indiegogon. A magyar startup hazai és nemzetközi támogatók és magánszemélyek által befolyt összegből szeretné ugyanis elindítani a tömeggyártást. A kampány lényege, hogy a weboldalon keresztül bárki a világon támogathatja a projektet, és vásárolhat a jövőben elkészülő termékből. A termék várhatóan 2015 utolsó negyedévében kerül kereskedelmi forgalomba.
Kapcsolódó cikkek
- Telepítik a munkajogi mobilalkalmazást
- Véradás mobilalkalmazást készített a Vöröskereszt
- Már iOS alkalmazással is vehetünk autópályamatricát
- Növekszik a mobilos játékok népszerűsége
- Okostelefon applikáció népszerűsíti a Puli Space-t
- A Windows Phone felhasználók is használhatják a Dropboxot
- Webes felületen is elérhető lesz a WhatsApp
- A TraffiHunter lett az Appra magyar győztese
- Megújult a WhatsApp Android alkalmazása
- Imagine Cup Academy: ontják a remek ötleteket a magyar diákok
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...