Evolution & Mobile Hungary 2015: okosodó városok, dübörgő reklámtőzsde, #hashtag őrület

forrás: Prím Online, 2015. február 6. 10:21

Forradalmi változások forgatják fel az online reklámpiacot, miközben a közösségi médiában egyre kifinomultabb módokon lehet pénzt keresni. Hazánkban is terjed a smart technológia legújabb hulláma: okosodnak a városok, az otthonok és mindent ellepnek a szenzorok. Az Evolution & Mobile Hungary 2015 konferencia valós projekteken és esettanulmányokon keresztül mutatja be a digitális közösségi tér, a mobilpiac, az e-kereskedelem és az online reklám aktualitásait.  

Az idén negyedik alkalommal, 2015. március 3-4-én megrendezendő Evolution & Mobile Hungary a nagy múltú Internet Hungary konferencia budapesti „testvére”. A kétnapos rendezvény 8 szekcióval, a legjobb hazai és külföldi szakemberekkel, több mint 200 előadás keretében ad színes panorámaképet a közösségi média, teljesítményalapú hirdetési piac, a mobiltechnológia, az e-kereskedelem és a keresőmarketing legújabb trendjeiről.

 

Hogyan csináljunk pénzt a közösségi médiában?

 

Rohamosan bővülnek a közösségi médiában rejlő üzleti lehetőségek. Egyre több és kifinomultabb eszköz áll rendelkezésre, hogy kereskedelmi és marketing szempontból egy cég a lehető legtöbbet profitáljon a digitális térben való jelenlétből. Az Evolution & Mobile Hungary konferencia mélységében tárgyalja, hogy hogyan lehet terméket értékesíteni a közösségi médiában, illetve többek között olyan kérdésekre is választ ad, hogy hogyan kövessük nyomon a Facebook percről-percre zajló változtatásait, vagy miként lehet sokkokló, meghökkentő tartalmú közösségi megjelenéseket készíteni.

 

Mire jó a reklámtőzsde?

 

Gyökeres változások zajlanak az online hirdetések piacán. Ma már a tőzsdei rendszerekhez hasonlóan valós időben licitálhat a hirdető a médiatulajdonosok által kínált reklámfelületekre. Ennek köszönhetően soha nem látott eszközök váltak elérhetővé a hirdetési költségek optimalizálására. Mik a programozott hirdetési rendszerek előnyei? Hogyan lehet alkalmazni a Big Datát a reklámiparban? Többek között ezekre a kérdésekre is választ kaphatnak az érdeklődők a rendezvény keretében.

 

Merre tart a magyar reklámpiac?

 

Az Evolution & Mobile Hungary 2015 a Magyar Reklámszövetséggel kötött megállapodásnak köszönhetően, március 3-án helyet ad a Reklámtorta 2014 elnevezésű egész napos szekciónak is, melynek keretében a reklámszakma legfontosabb hazai ernyőszervezete nyilvánosságra hozza a tavalyi reklámköltési adatokat, illetve a szakma további jeles képviselőivel közösen prognózisokat fogalmaz meg az idei évre vonatkozóan.

 

 

Egyre vehemensebbek a kütyük

 

Két nagyon fontos, egymásra épülő trend határozza meg jelenleg a mobil- és internet technológia fejlődését. Egyrészt az IoT (Internet of Things – dolgok internete), mely azt jelenti, hogy netkapcsolattal már egyre több eszköz (pl. a mosógépünk, a lakásunk fűtését szabályozó termosztát, az autónk, a televíziónk) kapcsolható össze és kommunikálhat egymással, melynek köszönhetően gyökeresen átalakulhat a mindennapi életünk. A másik fontos trend a szinte már mindenhol – okostelefonjainkban, különböző fitneszkütyükben, ruhákban, játékokban, autókban – jelenlévő szenzorok terjedése, melyek lehetővé teszik, hogy a legkülönbözőbb valós idejű adatok elemzésével és az így lehetővé váló testre szabással életünk, munkánk és a szabadidőnk eltöltése, egyszerűbb és hatékonyabb legyen. Az Evolution & Mobile Hungary keretében hazai példákon keresztül kerülnek bemutatásra többek között az okostechnológia egészségügyben, városfejlesztésben és járműiparban rejlő lehetőségei.

 

Mivel újít a Google és mik a fő keresőmarketing (SEM) trendek 2015-ben?

 

A Google olyan, mint a tenger: örökké változik. Ez az innováció szükséges ahhoz, hogy a hirdetési kampányok egyre hatékonyabbak legyenek. A keresőmarketing világára is jellemző, hogy az egyetlen állandó dolog a változás. A konferencia keretében terítékre kerülnek a Google és a SEM legfontosabb idei trendjei is.

 

A budapesti Hotel Heliában megrendezésre kerülő Evolution & Mobile Hungary 2015 a fentieken kívül a mobilreklám, az e-kereskedelem aktualitásait és a digitalizáció munkahelyi és HR szakmára gyakorolt hatásait is bemutatja. A szervezők mintegy 800 látogatóra számítanak, ezért a konferencia a szakmai kapcsolatépítésre is kiváló lehetőséget fog biztosítani. 

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB ingyenessé tette a digitális szolgáltatásokat

Ebben a kialakult nehéz helyzetben az ABB Robotika és Gyártásautomatizálás arra törekszik, hogy segítse ügyfeleit és partnereit a gyártásuk és az üzleti tevékenységük fenntartásában, miközben számos munkavállalójuk otthonról dolgozik.

2020. április 20. 09:20

Biztonságos megoldás vírustesztelésre az OnRobot grippereivel

A chessington-i egészségügyi tesztállomás kialakítását látván a PSI Technologies tudta, hogy kezében van a megoldás, amivel segíteni tud.

2020. április 14. 15:41

Már elérhetők az államilag támogatott kurzusok a Codecoolnál

A kormány által meghirdetett gazdaságvédelmi akcióterv részeként a válság által sújtott szektorokból kényszerűen kikerülők digitális átképzését 95%-ban fogja támogatni az állam, kamatmentes felnőttképzési diákhitellel segítve a tanulás ideje alatt a megélhetést. Magyarország vezető programozóiskolája, a Codecool üdvözli a kormány döntését és már kidolgozott karriertervezési és átképzési modellel várja a jelentkezőket, hogy a központi források kihasználásával néhány hónap alatt új, jövőbiztos karrierhez jussanak.

2020. április 7. 16:51

Több millióan kaphatnak ingyenes online védelmet áprilistól

A koronavírus járvány okozta rendkívüli gazdasági és társadalmi helyzetben három hónapig ingyen digitális védelmet nyújt a Panda Security minden meglévő és új vállalati ügyfelének, valamint tanároknak és diákoknak világszerte. A távmunkára és az online oktatásra való hirtelen átállás komoly biztonsági kockázatot jelent megfelelő technológiai háttér nélkül. Ezért a cég több mint 30 millió meglévő felhasználója és az új belépők számára biztosít díjmentesen kibervédelmi szolgáltatásokat az online támadásokkal szemben. A kezdeményezéssel a társaság célja, hogy a vállalkozások és az oktatási intézmények biztonsággal munkatársaikra és alaptevékenységükre koncentrálhassanak.

2020. március 31. 12:57

Hogyan legyenek a gyerekek és a tanárok biztonságban a digitális oktatás ideje alatt is?

Az ország összes iskolájában múlt hétfőn digitális oktatás kezdődött. Ez azt jelenti, hogy a gyerekeknek és a tanároknak sok esetben kapkodva, pár óra alatt kell megismerkedniük rengeteg platformmal, letölteni mindeddig ismeretlen programokat, felkészülten állniuk a virtuális világ kihívásai elé. Ez sokszor nem könnyű, főleg hogy a szülők nem tudják ezekben a napokban teljes figyelmükkel a gyerekek internetes tevékenységén tartani a szemüket, hiszen esetleg maguk is ugyanezekkel a kihívásokkal küzdenek a home office munkavégzés kapcsán. Az ESET szakemberei összegyűjtötték, hogy mire érdemes figyelni ilyenkor, és hogy levegyék a terhek egy részét a szülőkről, most 3 hónapos ingyenes próbaverziót biztosítanak az ESET Internet Security biztonsági megoldásból minden diáknak és tanárnak.

2020. március 25. 10:43

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új funkcióval bővült a WIWE

2020. június 15. 16:23

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15

Gigafelvásárlás az oktatási piacon

2020. április 21. 10:32
online sportfogadás